ראש וזנב דרקון הן נקודות מתימטיות המייצגות את צמתי הירח, המקום בו מסלול הירח פוגש את מישור האקליפטיק המייצג את מסלול השמש. התנועה המחזורית של ציר הדרקונים נמשכת 18.6 שנים על פני גלגל המזלות, בכיוון ההפוך לזה שבו נעה השמש (מטלה לדגים במקום מטלה לשור). אנחנו מכירים את החיבור הזה כשהתאריך הלועזי והתאריך העברי נפגשים כל 19 שנים.

המהות של ראש וזנב דרקון

לאורך ההיסטוריה ראש וזנב הדרקון קיבלו פרשנויות שונות מאסטרולוגים שונים. בעיני האסטרולוגים הוודיים הנקודות האלו הן החלק החשוב ביותר בהורוסקופ – יותר מהשמש והירח! ומייצגות את הקארמה האישית שמורכבת מגלגולים קודמים ועתידיים. באסטרולוגיה המערבית ראש הדרקון (הצומת הצפוני) נחשב למיטיב בזמן שזנב הדרקון (הצומת הדרומי) נחשב למזיק. עד היום אין הסכמה גורפת בין האסטרולוגים לגבי המהות של הראש והזנב, דרכי פעולתן ואיך ניתן "לעבוד" איתם באופן אישי. בדיוק כמו שאין הסכמה מהי הנפש, מהי הנשמה ומה זה קארמה, כך אין הסכמה או הבנה אמיתית של המשמעות של צמתי הירח. עם השינויים בתודעה האנושית, כך משתנה גם הפרשנות של ציר הדרקונים. ההסכמה היחידה היא שהם מייצגים את הקשר אל מימד אחר שבו אין לנו שליטה, ושהם מייצגים את מסע הנשמה.

עקרונית ראש הדרקון מייצג את המזל שהתכונות שלו הופכות למשך שנה וחצי לאלו שחשובות יותר, או נראות כחיוביות יותר. בזמן שזנב הדרקון מייצג את תכונות המזל שפתאום נראות שליליות יותר או כאלו שכדאי לנו להימנע מהן. תכונות זנב הדרקון לפי מזל נחשבות פתאום לפחות רלוונטיות, או כמשהו שאנחנו מעדיפים להתרחק ממנו. תכונות ראש הדרקון לפי מזל הופכות להיות הדבר אליו שואפים וכמשהו שמעדיפים לאמץ לעצמנו במהלך התקופה.

ראש וזנב על רקע המזלות

המעברים של צמתי הירח ממזל למזל מייצגים את המעבר של תשומת הלב הכללית מנושא לנושא. את הדרמות הגדולות היום יומיות ממלאות הפלנטות. אם נחשוב על החיים כמו סרט, אז הפלנטות על פי מזלות וזוויות הן התסריט, על שלל הדרמות שמרכיבות אותו. מעברי ציר הדרקונים משלימים את התמונה, וכאילו מספקים את הרקע, את התפאורה שנמצאת מאחורה.

בין 2020-2021 זנב הדרקון היה במזל קשת ואכן רוב העולם לא נסע לטייל במקומות אחרים, ובנוסף היתה פגיעה קשה בכל מוסדות הדת והפולחן, ובלי ששמנו לב גם האוניברסיטאות איבדו מכוחן וממעמדן. ראש הדרקון היה במזל תאומים והכריח את כולנו להתמצא ולהכיר טוב את הסביבה הקרובה שלנו ואת השכנים שלנו. בנוסף, כולם למדו דרכי תקשורת חדשות, אם זה הזום, ואם זה טיק טוק, ואם זה שיחות דרך המרפסת.

בין 2022-קיץ 23 זנב הדרקון היה במזל עקרב והוביל למסע של יצרים ונקמות אישיות, פריחה של הפשע המאורגן, ושינויים אדירים בכלכלה. בזמן שראש הדרקון במזל שור הוביל לעליות מחירים ו"תפוס ככל יכולתך".

אם יש משהו שהבנתי מהשנים האחרונות הוא עד כמה זנב הדרקון משפיע, לפעמים יותר מאשר הראש.

ציר טלה מאזניים: ציר מערכות היחסים או ציר העימות

הדרך לגלות מי אנחנו היא דרך מערכות יחסים. ציר טלה-מאזניים מדבר על שאיפה לאיזון בין אני לבין אנחנו. שאיפה להרמוניה במערכות יחסים. הדרך לשם עוברת דרך לא מעט טלטלות ועימותים כשהשאיפה של כולנו היא בעצם לזוגיות שיש בה כבוד, חברות, משיכה ואהבה. ציר טלה מאזניים מדבר על הרצון הזה לאהבה אידיאלית.

גם מי שמצא את האהבה הזו מגלה שבדרך הוא עובר מסע של תנועה מאני לאנחנו, ושיחד עם האהבה והמשיכה נדרש ללמוד להתחשב (מאזניים) ועדיין לשמור על האינדיבידואליות (טלה).

תיאור ראשוני של ההבדלים ביניהם הוא שמזל טלה מעדיף משפט קצר וישיר על פני ניסוחים מעורפלים שהמאזניים ממש אוהב. המאזניים הוא פוליטיקלי קורקט, הטלה אומר מה שבא לו. טלה מעדיף את הפשוט, את הלא מורכב, את האישי, הילדותי, המיידי. מה שאפשר לתפוס בכוח עכשיו. מאזניים מתעקש על החוקים, המנהגים, הנאותות ואת השמירה על כללי משחק ברורים.

 

מלחמות

טלה מחפש התחלה חדשה, מחפש להילחם כדי לגלות את עצמו, אימפולסיבי ביותר ומוכן להיזרק לתוך סיטואציה בלי לחשוב פעמיים. טלה נדלק מהר, נלחם חזק ומהר, מאוד פיזי, וגם נגמר לו הכוח יחסית מהר וההתלהבות עוברת, עד להידלקות הבאה.

מאזניים נלחם על ידי דיונים בלתי פוסקים, ויכוחים מרים ואז עוד קצת דיונים וויכוחים. בזמן שהטלה כבר עבר שלוש מלחמות שונות, המאזניים תקוע באותה מלחמה שמסתבכת בבתי משפט שנים.

הצרה של המאזניים היא שהוא לא מסוגל לקחת החלטה. הוא גם לא מסוגל להודות בזה ולכן הוא ממשיך להתווכח, לנתח, לאסוף עוד נתונים, ולדבר על זה עוד קצת ואז עוד קצת. מאזניים מנסה ללכת בין הטיפות וטוען שהוא מנסה להימנע ממלחמה. הטלה מאבד את הסבלנות מהר מאוד, חותך ולוקח החלטה ויאללה בואו ננסה, מה כבר יכול להיות. ראש הדרקון בטלה מעדיף לעבור את העימות וכמה שיותר מהר כדי להמשיך הלאה ולא להיתקע. מבחינתו לא צריך ללכת בין הטיפות כי אנחנו לא עשויים מסוכר ומקסימום נרטב קצת.

שפוט או שופט

זנב דרקון במאזניים מתחשב יותר מדי ומאבד את עצמו, עד לרמה שהקיום האישי שלו תלוי בזה של מי שהוא נמצא איתו. מה שאחרים מרגישים הופך להיות מה שהוא מרגיש, מה שאחרים חושבים שנאות הוא אוכף על עצמו ועל הסביבה. זנב הדרקון במאזניים בעצם כלוא בתוך מה שאחרים אומרים, מעולם לא למד לסמוך על עצמו.

ראש הדרקון בטלה יביא איתו דגש על דרך עצמאית ואינדיבידואלית. רצון לקחת שליטה על מרחב אישי שבו אפשר לגדול ולצמוח ושאף אחד לא יגיד לי מה לעשות. כל מצב שבו יש סיכוי שהחירות לנוע והאפשרות לקפוץ לאנשהו נמנעת ממנו, הטלה יתמרד ויכנס למצב של מלחמה.

זנב דרקון במאזניים מייצג חרדה אמיתית מלהיות לבד, חשש שלא נצליח או לא נדע להסתדר בעצמנו. ישנם רבים שרק כדי לא להיות לבד מוכנים לספוג השפלות, התעללויות ויחס נוראי, ולא מעיזים לעמוד בשביל עצמם. החלק הממש בעייתי של מזל מאזניים קשור לזה שמישהו אומר לכם שאתם לא שווים, שאתם פחות טובים, שאתם לא יפים מספיק, שאתם לא חכמים וכו'. זנב דרקון במאזניים מאמץ לעצמו את הדעה הזו של אחרים ובטוח שהוא לא שווה, לא יפה, לא טוב, טיפש, וכו'. אלו האנשים שנשארים שפוטים כל החיים ולא נעמדים למען עצמם. ראש דרקון במזל טלה יכול להתחיל לשחרר חלק מהאנשים לידי הבנה שמי שאומר להם את המילים האלה לא רוצה בטובתם, אלא רק רוצה להמשיך ולהחזיק אותם קטנים.

ראש הדרקון בטלה מלמד אותנו לגלות מה הן הדעות הפרטיות שלנו, ואז גם לבטא אותן. התהליך כולל תקופה של ריחוק מאנשים (במיוחד מאלו שעד לאותו הרגע הערצתם).  זה לא קל, אבל מתגברים על החרדה של להיות לבד, לחשוב לבד, או להיות לא פופולרי ומגלים שזה לא סוף העולם להגיד את האמת הפנימית. להפך, זו רק התחלה של משהו שמסוגל להיות שייך לחברה או לקבוצה בלי לוותר על האינדיבידואליות הפרטית.

האיזון של הציר מגיע מזה שאדם לא מבטל את עצמו בפני אחרים, הוא גם לא מנסה לבטל אותם בפניו.

נושא נוסף שקשור לזנב הדרקון במאזניים קשור למניפולציות. כשזנב הדרקון נמצא במזל מאזניים יש תחושה שחייבים שאחרים יאהבו אותנו, אחרת נרגיש כאילו אנחנו לא קיימים. ולמען האהבה הזו או האישור הזה נעשות המון מניפולציות רגשיות ואחרות. בזמן המעבר הזה המניפולציות האלה נחשפות או שהן פשוט לא עובדות יותר.

 

רשתות חברתיות

מאזניים מייצג את כל מה שקשור ברשתות חברתיות שהפכו להיות הסמן של מה נכון או לא נכון, מה אין מה אאוט, מה מקבל לייק ומה לא. על רקע עליית הבינה המלאכותית וההצפה של הרשתות החברתיות בבוטים ופרופילים מזוייפים – כבר אי אפשר לדעת אם מדברים עם אנשים אמיתיים או לא. זנב הדרקון במזל מוציא החוצה את החלקים הפחות נעימים של המזל – ומכאן שכולנו נבין עד כמה כל מה שקורה ברשתות החברתיות הוא לאו דווקא לטובתנו.

הראש במזל טלה יכוון למקום שבו תהיה העדפה לפגישות ישירות, אישיות, שנדע בדיוק עם מי אנחנו מדברים.

כך שלפי דעתי ההשפעה הראשונית תהיה קשורה לרשתות חברתיות, עם תנועה של משתמשים מאפליקציה אחת לאחרות (חדשות), ועם לא מעט אנשים שיורידו את התדירות שלהם ברשתות לטובת מפגשים אישיים או שיחות טלפון כדי להתעדכן ב"מה נשמע". בנוסף, יהיו רבים יהיו רבים שיעשו מאמץ אדיר לבטא משהו מקורי רק כדי לא להיות כמו הבוטים שמשכפלים את עצמם.

מיקוד 

בשנים האחרונות התפתח כיוון מקצועי שבו עושים המון דברים שונים. ישנם רבים שיש להם המון מקצועות שמופיעים בחתימה שלהם ובפרסומים שלהם. ראש דרקון במזל טלה יכול להביא למצב שבו האלגוריתם "יעניש" את אלו שמפרסמים את עצמם בכמה מקומות שונים בו זמנית ובכמה מקצועות שונים. הכיוון הכללי ידרוש מאיתנו להתמחות במשהו אחד ולקחת החלטה מהו המקצוע שלנו בכל רגע נתון.

מה משתפים

מאזניים מעדיף תמונות מושקעות שנראות כמו פרסומת, כמו אושיית אינסטגרם שמשקיעה שעות באיפור, שיער, ביגוד בשביל חצי שניה של צילום התמונה המושלמת.  טלה יעדיף תמונות שמראות איך הוא הגיע לאיזה הישג. התמונות של המאזניים נראות טיפה קרירות, מרוחקות ואפילו קפואות עם חיוך מושלם שלא באמת משדר שמחה. התמונות של הטלה יראו את הפנים המתאמצות בזמן המירוץ, את הזיעה תוך כדי עבודה, וחיוך אמיתי מכל הלב.

יופי

מאזניים מייצג יופי – הרמוניה, אומנות ואת כל מה שכולנו עושים כדי להראות טוב יותר וכדי שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר לעין. ראש הדרקון בטלה גם אוהב יופי, אבל זה יופי ש"מדבר" אליו, שמתאים לו ושיש בו גם פונקציונליות.

ציר טלה מאזניים מדגיש יופי, מחפש שיהיה לו יפה בעיניים, מנסה ליצור הרמוניה, משקיע בטיפוח. כשאוראנוס נכנס למזל שור הוא הפך את ניתוחי יופי וטיפולי יופי מכל הסוגים למשהו שכולם עושים ולא רק העשירים. השנה וחצי הקרובות יוסיפו על המגמה הזו וכולנו נשקיע עוד יותר במראה החיצוני שלנו וגם במראה של הסביבה שלנו.

אפשר לצפות לטרנדים חדשים שבהם יהיה דגש על משהו אישי (ראש דרקון בטלה), פחות לקנות מותגים מוכרים, יותר לקנות אצל מעצבים ש"מדברים אלינו". תהיה מגמה של יציאה מהעיצוב הקר, האפור ששלט פה במשך שנים לטובת יותר צבע ובעיקר בעיקר כזה שיש בו חותם אישי.

החלק הנחמד של ציר טלה מאזניים הוא שהם מסוגלים להילחם על מה יפה יותר, מה נחשב לטרנדי ומה לא, תחרויות יופי מכל הסוגים והמינים.  

חוקים, צדק ומה שביניהם

מזל מאזניים מתעקש על חוקים: החוקים הכתובים והנורמות החברתיות או המוסכמות הלא כתובות. זנב הדרקון נכנס למזל מאזניים בזמן שבו רבים כבר איבדו אמון בכל מערכות המשפט, או בחוקים הכתובים. הנורמות החברתיות גם התערערו עד למצב שבו אנשים כבר לא ממש מפחדים מ"מה יגידו". המגמה הזו ממשיכה, מתעצמת והמאבק על החוקים (לא רק כאן בארץ, אלא בכל העולם) רק נמצא בתחילתו.

במהלך השנה וחצי של זנב הדרקון במאזניים תתעורר הבעיה של החוקים שקשורים לטכנולוגיה, בינה מלאכותית, זכויות יוצרים וכו' עם דרישה לאכיפה כלל עולמית, גלובלית שבה יהיה קשה יותר להסתתר במדינות שבהם החוקים משרתים את ענקיות הטכנולוגיה. השינוי יגיע לקראת תחילת 24 (פלוטו חוזר לדלי) כשיהיה ברור שיש נזק כלכלי אדיר למי שלא משחק לפי חוקי המשחק הגלובליים. אלו יהיו בעלי העסקים והחברות הגדולות שיכופפו את הממשלות לכיוון שנוח להם.

מזל טלה מתעקש על צדק. רק שמדובר בצדק מאוד סובייקטיבי, מה שנראה לו באופן אישי כצודק, ולא מעניין אותו מה שאנשים אחרים מחשיבים כצודק. מזל טלה הוא אימפולסיבי והסיכוי לזה שיהיו את אלו שיקחו את החוק לידיים גבוה במיוחד. ראש דרקון במזל טלה תומך בנסיונות חדשים. חשיבה שאומרת – ננסה, מקסימום נבין שזה לא עובד. הדרך לצאת מהמיתון העולמי תהיה דרך הרמת חסמים ביורוקרטיים שכרגע קושרים את ידי העסקים הבינוניים. ראש דרקון בטלה ייתן להם את היתרון כשרבים ימאסו בצורה שבה החברות הגדולות בעצם מנהלות את העולם. אל תתפלאו אם שנת 24 תהיה מאופיינת במלחמות בין חברות גדולות ובינוניות יותר מאשר מלחמות בין מדינות.

באופן אישי, הנושא של הוכחות קבילות בבית משפט יהיה אחד מהחשובים יותר. בעידן שבו הבינה המלאכותית מעתיקה את הזהות שלנו ויכולה לעשות עסקים בשמנו, איך תצליחו להוכיח שמי ששלח את ההודעה או דיבר בטלפון הוא באמת אני ולכן אני אחראית על מה שאמרתי. או שאולי זה אווטאר שנוצר לפי הקול שלי והמראה שלי ואני בכלל לא ידעתי על זה ולכן אני לא אחראית למה שנאמר או נחתם. ההתקדמות הטכנולוגית היא זו שתשנה את החוקים באמת.

חינוך

זו הבשורה שראש הדרקון בטלה יביא איתו. בתקופה של התפרקות מערכות החינוך מגיע שינוי כיוון מבורך שבו נזכרים שהילדים הם העתיד של כולנו ושאי אפשר להמשיך להזניח אותם ולצפות שיגדלו ויחפו על הפערים האלה. מזל טלה הוא מזל שמבין ילדים, יודע איך לדבר איתם, איך להיות ילד בעצמו ולא משנה באיזה גיל. גם זה יגיע רק לכיוון שנת 24, אבל יתחיל שינוי ממשי במערכת החינוך, כזה שגם סופר את הילדים ולא רק את המערכת.

התחשבות

זנב הדרקון במאזניים מנסה להתעקש על התחשבות. התחשבות בכל מי שקשה לו, שאין לו, שהחיים לא חייכו אליו וכו'. למזל טלה אין את הסבלנות הזו. הוא מאוד אוהב לעזור, אבל זו עזרה כפי שהוא מוכן לתת אותה ולאו דווקא מה שנכון לזה שמקבל.

הנושא של התחשבות נראה כאילו הוא סתם, אבל הוא חשוב מאוד. בימי הקורונה, כבר בין הסגר הראשון לשני היה ברור שהרוב המוחץ של אלו שאין להם מחלות רקע לא יקרה כלום אם הם ידבקו בוירוס. הסיבה לשנה של עצירה וחוקים דרקוניים לגבי תנועה מחוץ לבית היא ההתחשבות.

התחשבות זה בעיני אחד הדברים הכי אנושיים ונכונים שיש, אבל הנושא הזה יהיה אחד הנושאים הכי שנויים במחלוקת בשנה וחצי הבאות.

ראש דרקון בטלה יכניס איתו משב של נמאס להתחשב. פשוט נמאס מכל המתקרבננים, מכל הנכים, מכל הפגועים, מכל מי שכרגע מקבלים את הקדימות והביאו למצב שבו אם אתה בריא, עובד, נותן מעצמך, מתנדב, לא שפוט של אף אחד – אז בעצם נדפקת. (אני עוצרת להתנצל – ברור לי שזה נורא לחיות במצב של פגיעה בגוף או בנפש ואני מקווה שתמיד יהיה מישהו שיושיט לכם יד ויהיה שם אתכם ושהזכויות שלכם ילקחו כמובן מאליו ולא כמשהו שאתם צריכים להאבק עליו).

בעיני זה גם יהיה השינוי הראשון שיגיע. מחאת הבריאים, השפויים, הלא מכורים לסמים, העובדים ואלו שפעם האמינו שאם תשחק את המשחק לפי הכללים אז תקבל את מה שמגיע לך. הם אלו שרואים איך רומסים אותם בתואנות שונות ומשונות של התחשבות במסכנים מצד אחד והתקפלות בפני בעלי ההון מצד שני. הם אלו שתגמר להם הסבלנות למערכות שבהן "פטור מתור" אומר שבעצם לעולם לא תקבל את התור שלך.

ועדיין, ההתחשבות וההזדהות עם החברה ועם הנורמות שלה זה מה שיוצר את התרבות ואת האנושיות כמו שאנחנו מכירים אותה. זנב הדרקון במאזניים הוא אמפתי, הוא מזדהה עם סבל של אחרים ומנסה לעשות משהו כדי להקל על הסבל הזה. זנב הדרקון לא יוותר על כל מה שקשור בלנסות להגיע לשיוויון בין אנשים, לנסות לתת לאלו שאין להם את ההזדמנויות ואת החיבוק האנושי שהם זקוקים לו. זנב הדרקון במאזניים ינסה לעשות כמה שיותר הליכי גישור בין צדדים מנוגדים – כאלו שבהם מוצאים על מה כן מסכימים ומשם אפשר להמשיך הלאה. ראש הדרקון בטלה יודע שגישור הוא הדבר הפרקטי והיעיל ביותר ולכן כנראה ישתף פעולה עם המגמה הזו.

מי עוזר יותר?

ציר טלה – מאזניים ידוע כציר העימות כי זה מה שאנחנו זוכרים, את הריבים ואת מה שלא הסתדר. בפועל, ביום יום זה הציר שנותן מעצמו, עוזר לאחרים ונמצא שם בשבילם. טלה מתחרה באחרים, אבל הוא לא משחק מלוכלך, הוא רוצה לנצח כי הנצחון מגיע לו. תוך כדי ההקצנה של השנים האחרונות והדורסנות של פלוטו בגדי, היו רבים, המונים, ששמו לעצמם למטרה לעזור כמה שיותר. אלו שעושים את זה בשקט, בלי יחסי ציבור. נותנים מעצמם, עוזרים למי שהם יכולים, בלי תנאים ובלי אפליות – הם אלו שיצרו את התשתית לתחרויות הבאות שבהם אנשים ידרשו למשימות שבהן הם עוזרים לאנשים אחרים. בניגוד לריאליטי של עידן פלוטו בגדי שבהן המנצח היה הדורסני ביותר.

 

ראש בטלה, זנב במאזניים: פירוט תאריכים

ציר הדרקונים היה עם הראש בטלה והזנב במאזניים בתאריכים האלו:

20.8.1967 – 19.4.1969 (עידן ההיפים כבש חלקים מהעולם ושינה את התרבות)

7.4.1986 – 2.12.1987  (התקופה של השיער המנופח, תרבות שנות ה-80, משחקי הוידאו שוטפים את העולם)

27.12.2004 – 22.6.2006 (עלייתם של פייסבוק, יו-טיוב)

 

ציר הדרקונים נכנס לטלה-מאזניים ב-17.7.23.

כפי שכתבתי למעלה את ציר הדרקונים בד"כ מרגישים קצת פחות ביום יום, זה בזמן הליקויים שבהם הם באים לידי ביטוי בדרך בולטת יותר. השנה, נרגיש את השינוי באופן ממשי ומיידי: מיד עם המעבר לטלה-מאזניים יש זווית מרובעת בין הדרקונים לבין פלוטו במעלה 29 במזל גדי. מדובר בתאריכים שבין ה-17.7.23 עד ה-29.7.23. הסיכוי להרס כלכלי נרחב גבוה במיוחד בתקופה הזו ויחד איתו גם הרבה נורמות וחוקים עוברים טרנספורמציה לא פשוטה.

נסיגת ונוס במזל אריה במהלך קיץ 2023 מחלישה את מזל מאזניים ואת מה שהוא מייצג עוד יותר. זמן שבו יהיו לא מעט פרידות במערכות יחסים, וגם המון הפרות חוזים, הפרות סדר, והפרות מכל הסוגים שמגיעות מהתחושה שגם אין מה להפסיד, וגם שאין מי שיעצור או יגרום לנו לשלם על ההפרות האלה.

ליקויים אוקטובר 2023

שני הליקויים משפיעים מאוד! על מפת המדינה. כשיתקרב הזמן לשם, אני אנסה למצוא מילים מעודדות, אבל בינתיים – לא משנה מה קורה, באוקטובר מגיע שינוי גדול.

פלוטו

יהיה הבדל גדול בין התקופה של החצי השני של שנת 2023 עם פלוטו בגדי שיביא איתו המשך של עיכובים ונסיונות לכפייה שראש הדרקון בטלה לא יכול לסבול וזנב הדרקון במאזניים מחבב כי כך מישהו אחר מחליט בשבילו, וכל שנותר לו הוא לשבת ולהתלונן.

פלוטו חוזר למזל דלי כמעט לכל שנת 2024. כשפלוטו במזל דלי, זנב הדרקון במזל מאזניים יקבל חיזוק מהמקום שבו האלגוריתם כן מתייחס בצורה שיוויונית לבני אדם, ואין לו ממש העדפות את מי הוא אוהב יותר או פחות ומכאן שיש איזו התחלה של שיוויון חדש. באותו הזמן, אותו הפלוטו במזל דלי גם מאוד מחזק את הרצון באינדיבידואליות ועם ראש הדרקון במזל טלה, יציאה מכבלי מסורת, מערכות יחסים או אפילו נוחות כלכלית לטובת ביטוי אישי עצמאי ואינדיבידואלי מתחזקת מאוד.

ליקויים אפריל 2024

בינתיים, ממרחק של שנה בערך אלה נראים כמו ליקויים שיחסית לא יהרסו יותר מדי. להפך, יש סיכוי שהם יאפסו את כולנו למקום נכון יותר ושפוי יותר. עדיין, יש סיכוי לתקופה של התפרצות הרי געש או רעידות אדמה. נושא האקלים, שכולל בתוכו את הנדסת האקלים תופס תאוצה אדירה.

ליקויים ספט'-אוק' 2024

ממרחק של שנה פלוס הליקויים האלו יסיימו את עידן פלוטו בגדי ויביאו איתם שינויים אדירים, פחות אצלנו, יותר בכלכלה העולמית, ובחוקים החדשים שיתחייבו מההתקדמות הטכנולוגית של שנת 24.

 

4 תגובות

  1. הי מעיין. תודה רבה על מאמר מעניין ומקיף ובעיקר על ההסבר בשפה פשוטה ונהירה לכל הדיוט, להבין את הדברים וההשפעות. יישר כח מיכל

  2. הי מעיין.אני רוצה להודות לך על נמאמא על הדרקונים. החכמתי ממנו מוד ולמדתי המו. תודה רבה שרה.ן

  3. היי מעיין אני מזל טלה עם אופק וירח מאזניים. שנים אני קוראת לעצמי שאני טלה מדוכא מכוון שהשפעות מאזניות של חוסר יכולת לקבל החלטה, להתחשב באחרים ולאמץ לעצמי מחשבות של אחרים חזקות אצלי מאוד עד כדי כך שאני לכודה בפחדים של עצמי ומפחדת לפעול. בצעד טלאי שלי אני מאוד אוהבת ליזום אבל פוחדת מהשפעות ושוקלת את ההשפעות מיליון פעמים ולא עושה…
    בקיצור לא יודעת איך אבל לאחרונה העזתי להגיש את עצמי למשרה אחרת בקריירה שהיא משרת ניהול עם הרבה אחריות ועובדים והתקבלתי ועכשיו מפחדת ומתחרטת כי זה מאלץ אותי לזוז ממקום הנוח והמושלם שהייתי בו עד עכשיו. שוקלת אפילו להודיע שמוותרת על המשרה. אבל פוחדת ממה יחשבו עלי.
    מלחיץ. מקווה שצירה הדרקונים מאזיים וטלה יטיב איתי. ויאזן אותי

    1. מבינה את החשש, ומבינה גם את אלה שנתנו לך את המשרה כי הם חושבים שתעשי עבודה טובה.
      זו תקופה שבה אי אפשר יהיה לחזור אחרוה, תנסי לחזור למקום הנוח ויהיה לך משעמם וזה יהפוך להיות מגעיל.
      בקיצור, המון בהצלחה. יש מקום למנהלים כמוך שיודעים מה זה להתחשב.
      מעין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.