שבוע שבו למרות המגבלות ולמרות שאין בשורות בנוגע לוירוס, ישנה המון תנועה, הרבה פעילות ואווירה של עשייה. שבוע שבו האווירה המובילה היא כזו שבה מעדיפים שלא לחכות לזמנים טובים יותר כדי לעשות את מה שאנחנו רוצים או צריכים, ורבים מעדיפים לקחת את הצעדים האישיים של עצמם ולדאוג לעצמם עכשיו.

האנרגיה המובילה של השבוע הקרוב היא כזו של חוסר סבלנות, ושל נמאס. בניגוד לשנה וחצי האחרונות, הפחד וההפחדות כבר לא משפיעים יותר מדי, ובמקומם מגיע אומץ מסוג חדש שאנחנו לא מכירים. האומץ האישי של כל אחד ואחת להתמודד עם כמה דברים שעד עכשיו הפחידו אותם ופתאום כבר לא נראים נוראיים כל כך.

ונוס עוברת למזל מאזניים בו היא חזקה, ונותנת תחושה של יציבות בלתי מוסברת, למרות המגבלות, ובלי קשר להשתוללות של הוירוס. ונוס במאזניים נותנת דחיפה לחיפוש אחרי מערכות יחסים חדשות לאלו שחיכו קצת לפני הקפיצה למים, היא גם מחזקת מערכות יחסים קיימות עם הרצון להתמקד בהן ולעשות דברים שאוהבים ביחד.

מרקורי ומרס במזל בתולה מדגישים את ההתמודדות עם המגפה, והשבוע הקרוב לא יביא איתו בשורות של שיפור בהתמודדות. רוב השבוע הצמידות של שניהם במזל בתולה מדגישה את הקושי הבריאותי, אבל האנרגיה של שניהם היא כזו של תנועה, עשייה, פתיחות ותקשורת ולא כזו שמובילה לעצירה או סגירה. צמידות מרקורי ומרס גם מובילה להתבטאויות חריפות, עוקצניות ומתלהמות – והשבוע הקרוב יביא עימו גם את אלו. שימו לב בימים שלישי עד חמישי שלא להקליד ולשלוח מילים שיכולות לעלות אח"כ ביוקר.

הזווית המובילה של השבוע היא המולות בין השמש ליופיטר ביום חמישי. האנרגיה שהיא מביאה היא כזו שבה מתווכחים המון, ומעדיפים לנסות ולחפש הזדמנויות חדשות מאשר להישאר במקום שבו נראה שאין סיכוי להתקדמות. זהו אמצע המחזור של יופיטר וההגבלות על אירועים המוניים ועל יציאות וחזרות מחו"ל מתהדקות. אבל זהו בעצם השיא של הגל הנוכחי, כך שבעוד שבועיים כנראה שאפשר יהיה לנשום יותר בקלות.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו לרבים מכם יש לו"ז מלא, אתם הרבה יותר פעילים, ונמצאים בתנועה ובתקשורת כמעט בלתי פוסקת. סה"כ שבוע עם תנועה שמרגישה כמו התקדמות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מרגישים קצת יותר חזקים ורבים מכם גם מתכננים קדימה, למרות כל האי ודאות מסביב. שבוע של בנייה בעיקר במערכות יחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בפעילות בלתי פוסקת. רצים ממקום למקום, מסדרים, מארגנים ולא משאירים זמן לדאגות מיותרות.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם עסוקים בנושאי שגרה ובריאות. הדאגות חוזרות, אבל הפעם אתם כבר לא עוצרים ומסתגרים, אלא להפך עושים כל מה שאתם כן יכולים.

מזל אריה: שבוע שבו אתם חולמים בגדול ורוצים לפרוץ את הגבולות. לקראת הסופ"ש שימו לב שלא להיסחף בקלות רבה מדי לתוך הפרזה בבזבוזים, או במתוקים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תגלו שאתם כן יכולים להעיז וללכת אחרי החלומות שלכם, גם אם המימוש שלהם יגיע בצעדים קטנים.

מזל בתולה: שבוע עם צמידות מרקורי ומרס במזל שלכם ואתם בתנועה בלתי פוסקת, מדברים בלי סוף, עסוקים מאוד ומרגישים שהזמן חולף במהירות שיא.

מזל מאזניים: שבוע שבו הכוחות חוזרים אליכם ואתם מרגישים שאתם חוזרים אל עצמכם. שבוע מצויין לבנייה מחודשת במערכות יחסים.

מזל עקרב: שבוע שבו יש המון תנועה ויותר מזה, יותר תקשורת ממה שהיה כבר זמן רב. באמצע השבוע שווה לכם לשים לב שלא להיגרר לויכוחים חריפים על נושאים לא כל כך חשובים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתווכחים הרבה ויותר מזה, מחפשים כיוון של התקדמות ולא מוכנים לחכות או לשתף פעולה במקום שלא מציע לכם את האפשרות לאתגרים חדשים.  

מזל גדי: שבוע נהדר למערכות יחסים, אלו מכם שחיכו לרגע המתאים כדי לעשות צעדים להתחלה או לחיזוק הזוגיות יגלו שהשבוע יש לכם את הדחיפה לכיוון.

מזל דלי: אחד השבועות היותר נחמדים בתקופה האחרונה. גם מערכות היחסים משתפרות וגם העשייה פשוט קורית מעצמה, עם פחות מאמץ מצידכם בשביל תוצאות אפילו יותר טובות.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים למצוא מקומות שבהם אתם יכולים להרגיש תחושה של התקדמות, האווירה המובילה של השבוע היא של נמאס, ולא ברור בכלל ממה נמאס לכם. אבל יש אפשרות לדחיפה ואומץ לנסות דברים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.