שנה חדשה מתחילה ואיתה יש תנועה של עוד צעד לתוך עידן הדלי. העידנים האסטרולוגיים הרחבים נמשכים בערך 2000 שנה. הספירה המוכרת לנו, זו שמחשבת את השנה הקרובה כ-2024 התחילה עם עידן הדגים ואולי עוד כמה מאות שנים יחשבו את השנה הזו כאחת הראשונות של עידן הדלי.

חילופי העידן יהיו ברורים יותר בשנה הקרובה עם פלוטו שיהיה במזל דלי רוב השנה ויחזור לביקור קצר במעלה האחרונה של מזל גדי בין ספטמבר לנובמבר 24. במקביל אליו גם נפטון יהיה במעלה האחרונה של מזל דגים בין מאי לאוגוסט 24. כל אחד מהם בנפרד במעלה אחרונה של מזל מביא לסיומים, שינויים שיכולים להיות לא פשוטים ותחושה של חוסר ודאות. שניהם ביחד באותה שנה מזעזעים כמה מהנחות היסוד שלנו לגבי מי אנחנו, מהי המציאות ועוד שאלות פילוסופיות, מדעיות וכאלו שנראות לא קשורות בהתחלה ואח"כ מביאות לשינויים אדירים אח"כ בחיי היום יום.

ובינתיים בשבוע הקרוב: יופיטר חוזר להילוך ישיר במזל שור. יופיטר בינתיים בשהייה שלו במזל שור הביא לאינפלציה בכל העולם, וזו תלווה אותנו יחד עם עוד תנודות כלכליות משמעותיות עד לתחילת יוני שאז יופיטר יעבור למזל תאומים. בינתיים הוא לפחות נותן זריקת מרץ ועידוד קטנה.

פלוטו במעלה האחרונה של מזל גדי ממשיך לתת תחושה של הכל או כלום. שחור או לבן. האווירה של עכשיו או לעולם לא תהיה חזקה במיוחד השבוע ואני מבקשת מכולכם לא להאמין לה. זו בסה"כ תחושה ועוד שבועיים היא תתחלף בתקוות חדשות.

ההקלה באווירה תגיע ממעברה של ונוס ממזל עקרב בו היא היתה נחושה, בלתי מתפשרת ומוכנה לשלם כל מחיר עבור מה שהיא מחזיקה בו, למזל קשת. ונוס במזל קשת מעדיפה שלא להתחייב, אין לה סבלנות, והיא רוצה להרגיש שהיא חופשייה. בתחילת השבוע בזווית אתגרית לשבתאי במזל דגים היא נאלצת להתמודד עם אמיתות לא נעימות. ככל שהיא תנסה להתעלם או לטשטש אותן, כך היא בעצם תיצור נזק גדול יותר. בחיים האישיים שלכם נסו שלא לסובב את העובדות יותר מדי. שקר קטן מוביל לשקר גדול יותר ותסבוכת שכבר לא יודעים איך לצאת ממנה. עדיף מהתחלה לא להגיד יותר מדי.  

מרקורי חוזר להילוך ישיר ביום שני. אבל, הוא עדיין נמצא בזווית אתגרית עם נפטון ולכן התחושה של הבלבול, של חוסר הידיעה, ויותר מזה, התמוססות של מה שהאמנו בו ממשיכה עד לתחילת שבוע הבא.

מה שמיוחד בשבוע הקרוב עם שלוש פלנטות מפוזרות במזל קשת הוא שנהיה יותר ברור שיש דברים שאי אפשר לקנות בכסף. ויהיו נסיונות כאלה שכנראה יעבדו פחות טוב מאשר בשנה שמסתיימת. שילוב כזה יוצר אווירה שבה ההתאהבות מסתיימת. נהיה יותר ברור איפה יש אהבה ומחויבות ואיפה אין. יחסים שבהם הקשר הוא על בסיס אינטרס יעברו תקופה לא פשוטה בשלושת השבועות הקרובים. הסיבה העיקרית היא שהאינטרסים משתנים, ומה שהיה נראה כמו שיתוף פעולה מוצלח לכולם, מתברר כמו ביצה טובענית ויקרה.

יש יתרונות לאווירת הבלבול של הזמן הזה. אחת הדרכים להשתחרר ממגבלות הוא להפסיק להחזיק בהן. לפעמים הבלבול גורם לנו לאחוז קצת פחות חזק, וכך בלי ששמים לב החסימות משתחררות ונוצרת אפשרות לצמיחה.

ביום שישי מרס יעבור ממזל קשת למזל גדי שבו הוא נחשב לחזק, מקום שבו הוא מסוגל לעשות את הצעדים שמביאים להכרעה.

עוד השבוע השמש במזל גדי מנסה להדגיש את הבנייה ואת ההמשכיות על פני ההרס. היא תהיה בזווית הרמונית לאוראנוס שעל הנייר זו השפעה חיובית, רק שהשבוע על רקע כל שאר הפלנטות זה יכול להוביל למצבים של יציאה מהדעת. יהיו את אלו שהיציאה מהדעות המוצקות שלהם תפתח בפניהם אופקים חדשים. יהיו את אלו שבלי הדעות הנוקשות יתערערו. האווירה הזו של תנודות קטנות מחוץ לידע תגיע בגלים בכל שנת 24, חלק מההשלכות יהיו חיוביות מאוד וחלק פחות.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו הבלבול ממשיך ויחד איתו גם האחיזה שלכם קצת פחות חזקה. מסוף השבוע אתם מקבלים כוחות מחודשים ויכולת להוציא לפועל את מה שנתקע בחודשים האחרונים.

מזל שור: שבוע שבו אתם מעדיפים קצת יותר חופש, קצת יותר כנות, אבל אלו לא מגיעים בקלות. שבוע שבו תגלו מה אי אפשר לקנות בפייסנות או בכסף, ואילו אינטרסים כבר לא משותפים ולכן החיבור כבר לא רלוונטי.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר, אבל אתם עדיין מבולבלים מאוד. הבהירות תגיע רק בשבוע הבא, ובינתיים, שווה לכם לראות אילו חסימות משתחררות בזמן שאתם לא מבינים איך זה פתאום קורה מעצמו.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם בתחושה שהדעות שלכם משתנות והתגובות שלכם ינועו בין גלי חרדה מהלא ידוע לבין ציפייה ותקווה למשהו אפילו טוב יותר.

מזל אריה: שבוע שבו אתם אלו שמביאים את היוזמות החדשות. רבים מכם השתחררו משיתופי פעולה אינטרסנטיים כבר בקיץ, ולכן השבוע יהיה לכם קל יותר להשתחרר מחסימות.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שבה אתם קצת הולכים לאיבוד. שבוע שבו כבר קשה להבין מה באמת חשוב ומה לא. רבים מכם יופתעו עד כמה זה לא פשוט להשתחרר מאינטרסים שמיצו את עצמם, ועדיין, רובכם תנועו מעבר למגבלות הישנות.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מתמודדים עם סמכויות, עם הסכמים שכבר לא רלוונטיים ושותפים שדורשים יותר ממה שאתם יכולים לתת. לקראת הסופ"ש כבר תגיע אווירה משוחררת וקלה בהרבה.

מזל עקרב: עוד שבוע של בלבול ותחושה של חוסר כיוון. שבוע שבו אתם נקרעים בין המחויבויות הישנות לחדשות. לקראת הסופ"ש כבר יהיה ברור יותר איך להתאזן מחדש.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים זריקת מרץ שיכולה להיות מאוד חיובית. שבוע שבו בזמן שכולם מנסים להשתחרר ממחויבויות, אתם שבד"כ בורחים מהן, מוכנים לתת ולקבל אותן. 

מזל גדי: שבוע שנותן לכם תנופה נחמדה. רבים מכם מוכנים לצאת מכמה דעות, והשבוע יהיה לכם קל יותר לנסות דברים חדשים, או לפחות לצאת ממקומות תקועים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של יותר אומץ, תחושה של אופקים שנפתחים והתחלות חדשות גם בקריירה וגם במערכות יחסים.

מזל דלי: שבוע עם אווירה שבה אתם היחידים שלא מבולבלים, ואתם גם אלו שלא תקועים באינטרסים שתם זמנם. שבוע שבו יש לכם תנופה טובה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מגלים שגם אתם כבולים באינטרסים שאולי כבר מיצו את עצמם. שבוע שבו תהיו מוכנים לשלם את מה שצריך כדי להשתחרר.

2 תגובות

  1. הי מעיין ,
    הזכרת את רעידת האדמה שהייתה ביפן וציינת שהיא תחזור באפריל, אני מבינה שאת מייחסת זאת למפגש השמש עם ציר הדרקונים (הליקויים) .
    השאלה אם ציר הליקוי באפריל יעבור על אותם קורדינאטות ויפעילו שום את אזור יפן?
    איפה ניתן למצוא את הקורדינטות שבהם יעבור הליקוי העתידי. אני מתכוננת להגיע ליפן בין התאריכים 14-26 לאפריל ,
    הליקוי רואה יחול ב8 לאפריל וב24 לאפריל ( יהיה על השמש לידתית שלי במעלה ה2:04 ) לא כל כך בא לי רעידת אדמה בטיול אבל ממש לא רוצה לבטל את הטיול, הוא כבר בוטל פעם עם פרוץ הקורונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.