שבוע שמתחיל עם יום כיפור ומסתיים עם הירח המלא של ערב חג סוכות. הירח המלא של יום שישי יהיה עוצמתי במיוחד עם זווית אתגרית בין ונוס לאוראנוס, והכנה לליקויים שיגיעו בחודש הקרוב. הירח המלא במזל טלה יאתגר מערכות יחסים, ומוסיף גם תחושה של גורל. כאילו כל אחד ואחת מתמודדים עם המציאות המורכבת של ימינו, עם הצורך לעשות בחירה אישית אם להמשיך או לא. זה שבוע שמרגיש מתאים למשפט: דלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת. יכול להיות שאצלכם בחיים זה יגיע הפוך: דלת תפתח ובעקבותיה דלת תסגר.

השבוע מתחיל עם כניסת השמש למזל מאזניים. השנה עם זנב הדרקון ומרס במזל מאזניים, החודש הקרוב יביא איתו לא מעט אכזבות. יחד איתן יפתחו כיוונים חדשים שפתאום נהיים אפשריים אחרי שהאכזבה עוברת ומגלים שבעצם השתחררנו ממחויבויות שהגבילו אותנו.

ונוס, שליטת מזל מאזניים במזל אריה, עדיין במעלות שבהם היא היתה בנסיגה ובזווית אתגרית לאוראנוס, מציפה לכולנו נושאים שקשורים למערכות יחסים כדי שנראה איך החודשים האחרונים שינו את התגובה שלנו. בחודש הקרוב, במזל מאזניים שבו מנסים למצוא את המשותף, להגיע לפשרה ומציגים כלפי חוץ כאילו הכל בסדר מגיע השנה בהפוכה. ישנם רבים שלא מוכנים לשתף פעולה עם ההצגה ובחודש הקרוב הם ימצאו את הדרך שלהם למקום שבו הם יכולים להרגיש יותר אותנטיים, מקום שבו הם לא מפחדים להיות ספונטניים. מקום שבו לא צריך להעמיד פנים. מקום שמאפשר להם את הצמיחה האישית שהושארה בצד לטובת מערכת היחסים. 

ונוס בזווית הרמונית למרס, כך שהתנועה לכיוון של מימוש עצמי יכולה להגיע בצורה יפה. מרס מתקרב לו לאיטו לזנב הדרקון במזל מאזניים מיקום שמחליש אותו ויחד איתו כולנו קצת הססנים ומחוסרי מוטיבציה. זה מיקום שבו בד"כ מחפשים מישהו שנראה חזק שיוביל אותנו. השנה, עם הקרבה לזנב הדרקון ואווירת ה"נהפוך הוא", אנחנו מתאכזבים מכל מי שהיה נראה לנו חזק, או יודע משהו, או בכלל ש"תפסנו ממנו" ובחודש הקרוב כבר לא.

בין לבין זווית אתגרית בין ונוס לאוראנוס מבטלת את הסבלנות המפורסמת של מזל מאזניים ומובילה לתגובה יחסית מהירה, מהסוג של טריקת דלת.

זה משאיר תחושה ריקה של חוסר כיוון, וכזו שבה לא יודעים מה לעשות כי התרגלנו לקבל הוראות מאנשים שעכשיו אנחנו כבר לא מקשיבים להם. עצה שלי – אל תנסו למלא את הריק הזה. אל תרוצו למצוא לעצמכם גורו, מטפל, או מנטור חדש, גם לא מנהיג חדש. זוגיות חדשה יכולה פשוט לקרות מעצמה.

מרקורי חזק במזל בתולה, בהילוך ישיר ובזווית הרמונית לאוראנוס עוזר להקל קצת את השפעת הזווית האתגרית בין אוראנוס לונוס ונותן את המפתחות למי שמוכן לקחת אותם ולפתוח איתם את הדלתות שעד עכשיו היו נעולות.

למזל מאזניים יש הרבה משמעויות. משמעות אחת היא כמובן כל נושא החוק והמשפט ואיתם אנחנו מתעסקים כבר המון זמן. שני הליקויים שמגיעים באמצע וסוף אוקטובר יזעזעו את היסודות עוד יותר, עד לרמה שנושא המשפט דווקא יסתדר. הבעיה העיקרית תשאר יוקר המחייה וכלכלה בטלטלה.

נושא אחר שרלוונטי השבוע הוא הנושא של סטייל. מגפת הטיפולים הקוסמטיים בעיצומה ובחודש הקרוב אפילו יותר. אבל, וזה אבל מאוד גדול, הפנים החלקות והחזה המורם לא ממלאים את הריק הפנימי. השבוע במיוחד, יהיו רבים שיחפשו לעצמם סטייל קצת אחר, "לוק" חדש, והעמדת פנים ורקע קצת אחרים. הכיוון למשהו יותר מקורי, אישי, לא מועתק ולכן כולנו נזכה לראות לא מעט אסונות אופנה במהלך השבוע הקרוב.

 

נושא נוסף של מזל מאזניים הוא המוסכמות החברתיות (שבפועל קודמות לחוקים הכתובים). אלו עוברות שינוי עוד יותר משמעותי בזמנים האלה כשהשינוי הגדול מכולם הוא שבושה כבר לא מפחידה אף אחד. אם פעם איום בחרם היה אפקטיבי, היום הוא כבר לא מזיז. אני יכולה להגיד לכם שבייעוצים שלי אני מזהה שהפחד העמוק מ"מה יגידו" מתפוגג מיום ליום ומשחרר בעיקר את הדור הצעיר יותר למקום שבו לא נורא אם הם לא עושים כלום. בעיניהם זה עדיף מאשר לתת יד למשהו שהם לא מאמינים בו וחושבים שהוא פוגע בסביבה הטבעית או החברתית.

בתחילת השבוע עם יום הכיפורים לכולנו תהיה הזדמנות לראות איך השפיטה החברתית נשחקה ואיך מהמקום הזה פתאום יש אפשרות לחיבור רוחני שלא היה אפשרי בסביבה ששפטה יותר מדי. 

מאחלת גמר חתימה טובה

 

הורוסקופ שבועי

מזל טלה: שבוע לא פשוט, עם ירח מלא במזל שלכם. שבוע שבו אתם מרגישים עייפים וחלשים וקשה לכם להחליט. לפעמים היכולת שלכם להראות צד רך יותר ולבטא את חוסר הבטחון שלכם היא זו שמשפרת את הזוגיות והשבוע יש סיכוי שזה יקרה. שבוע שבו דלתות נסגרות, אחרות נפתחות.

מזל שור: שבוע שבו בלי שום אזהרה מגיע עוד שינוי, ההבדל הוא הפעם אתם אלו שטורקים את הדלת. שבוע שבו נמאס לכם מהעמדות הפנים, נמאס לכם מכל הגורואים/מטפלים/מנטורים וכו', ובעיקר נמאס לכם לחכות למשהו שכנראה לא יגיע.

מזל תאומים: שבוע שבו לכם יש יותר כוחות מהרגיל, גם יותר סבלנות, נחישות ואפילו תקווה. שבוע שבו יש לכם יותר אומץ לבדוק את הדלתות שאף פעם לא היו נעולות, פשוט לא ניסיתם לפתוח אותן.  

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא ותחושה של אכזבה מאנשים שפעם הערצתם. שבוע שבו אתם תגלו שיחד עם האכזבה מגיעה תחושת שחרור, במיוחד מהנושא של שפיטה חברתית.

מזל אריה: שבוע של ירח מלא שמשפיע בעיקר על מערכות יחסים. עם ונוס במזל שלכם, אתם אלו שסוגרים בעדינות כמה דלתות, ואפילו לא מנסים לפתוח חדשות. שבוע שבו הקסם האישי שלכם במיטבו ושווה לנצל את זה.  

מזל בתולה: שבוע שבו יש לכם את התנופה, יש לכם המון מה לעשות ורבים מכם כבר עברו בדלת מסתובבת בחודש האחרון, רק שהשבוע יהיה לכם ברור שאתם לא רוצים לחזור לחדר הישן. להפך, התנועה היא קדימה אל הדלת הבאה.

מזל מאזניים:  ימי ההולדת נחגגים, והשנה עם סטייל שהיה חסר לכם בשנים האחרונות. שבוע שבו אתם אלו שנמאס להם, אתם אלו שמראים שגם אתם יודעים לטרוק דלתות ואתם אלו שמתמודדים עם גורל ומציאות שפותחת לכם דלתות שלא ידעתם שקיימות אפילו. 

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שיש בה גורל ואירועים שמזיזים אתכם לכיוונים חדשים ומעניינים שעד עכשיו לא היו בסטייל שלכם.  

 

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם אכזבות, עם חולשה יחסית ועם הצורך לוותר. שבוע שבו יש תחושה שהגורל מכתיב לכם איזה דלתות נשארות פתוחות ואיזה נטרקות. עוד שבועיים הכוחות יחזרו.

מזל קשת: שבוע שבו אתם בתחושה של אכזבה מאנשים שהאמנתם בהם, ועדיין, אתם מעדיפים להשאיר את הדלתות פתוחות. שבוע שבו הצד הפילוסופי, רוחני שלכם מקבל קדימות.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמקדים בנושא עצירת השפיטה החברתית, ומובילים את המגמה של יציאה מהמוסכמות של פעם לטובת משהו אותנטי יותר. אמירה אישית שמגיעה מתוככם (גם אם עדיין אתם אומרים אותה בשקט). 

מזל דלי: שבוע שבו אתם שבד"כ טורקים את הדלתות, מנסים להיות אלו שמשאירים אותן פתוחות. שבוע שבו יש סיכוי שתקבלו את מה שרציתם לפני כמה שנים, ועכשיו כשזה מגיע, יש תחושה של ריקנות מוזרה.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מובילים את המגמה של להעדיף משהו אותנטי, מקורי, אישי, במקום העמדות פנים. שבוע שבו אתם משתחררים מעוד כמה מוסכמות חברתיות ומשחררים מנטורים/גורואים וכד' ולא ממהרים למצוא חדשים.

 

מאחלת לכולנו שבוע טוב, וגמר חתימה טובה 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.