גם השבוע יהיה תחת השפעת פלוטו, עם הבדל אחד ענק. פלוטו נכנס ביחד עם השמש למזל דלי ביום ראשון, וזה שבוע שבו יש שינוי אנרגטי מהסוג שיכול להירשם בדפי ההיסטוריה.

כך שתחילת השבוע מביאה איתה שינוי שיכול להשאיר אותנו קצת בהלם (לאו דווקא מהכיוון השלילי). ההבנה שאי אפשר להמשיך אותו הדבר תהיה אפילו יותר ברורה. בהמשך השבוע עם הירח המלא של ט"ו בשבט כבר נרגיש כאילו חצינו קו בלתי נראה והגענו למקום חדש.

מבחינתנו פה בארץ הירח המלא הקרוב הוא חשוב במיוחד בעיקר כי הירח המלא יהיה בדיוק במקום בו נמצא הירח במפת הלידה של המדינה. לפני שלושה חודשים היה ליקוי לבנה שהפעיל את הירח הזה. הירח קשור בבית, בתחושת בטחון, וכל אלו עדיין לא חזרו.

זה שבוע עם פער אדיר בין הצד הרגשי לצד השכלי. הרגשות עדיין כבדים וקשים והשבוע גם עם הצפה   עד לרמה שנגמרות המילים. הצד השכלי מתחיל לקחת יותר ויותר פיקוד עם מיקוד על מה שאפשר לעשות. שבוע שיתקדם וישנה את האווירה לקצת יותר מפוכחת, ואולי אולי בסיומו גם עם קצת יותר בטחון.

השבוע מתחיל עם כניסת השמש ופלוטו למזל דלי והתחלה מהוססת של משחקי כוחות חדשים. השמש בדלי תהיה בזווית אתגרית עם יופיטר בשור, וזו זווית שיכולה לסמל מגלומניה, היא יכולה גם לסמל את ההתפכחות מללכת אחרי המגמלומנים. בנוסף, זו זווית שהיא בד"כ חיובית לכלכלות באשר הן. כלכלה נשענת במידה רבה על מצבי רוח ועל אמון, וזו זווית שבה שני אלו פתאום מאמינים קצת יותר ומצב הרוח משתפר.

זה שבוע שבו נתחיל ממש להרגיש את המעבר בין העידנים. עידן הדגים חולף לו לאיטו ובמקביל אליו עידן הדלי נכנס חזק יותר ויותר. השנה, עם נפטון בסוף מזל דגים ופלוטו בתחילת מזל דלי – כולנו ננוע כמו נדנדה מצד אחד לשני. עידן הדגים הוא העידן של הדתות, עידן הדלי הוא עידן האינדיבידואל. דגים מדבר על הקרבה, דלי מדבר על שירות. אני ארחיב עוד בסרטונים על כניסת פלוטו לדלי.

חייבת כאן לתת מילה קטנה של אזהרה – המעברים הקודמים בין העידנים היו מלווים ברעידות אדמה, שטפונות וטבע משתנה.

עוד השבוע, ביום שלישי ונוס נכנסת למזל גדי שבו היא קצת ביישנית, פחות רגשית, מעדיפה ללכת על בטוח ולא לנסות דברים חדשים ואתגריים מדי. ונוס בגדי אוהבת לעבוד, ואוהבת שדברים מתנהלים לפי סדר ידוע מראש. אם אין כזה, היא תנסה לייצר את הסדר הזה – וזו תהיה המגמה העיקרית השבוע. לא רק בפוליטיקה עולמית – אלא גם ובעיקר אצלכם בחיים. נסיון לייצר סדר גם בתוך הכאוס. ונוס תהיה בזוויות הרמוניות גם לשבתאי וגם ליופיטר, מה שמראה על יכולת משופרת לניהול משאים ומתנים.

במזל גדי גם נמצאים מרקורי ומרס בצמידות, שניהם בזווית שמתהווה עם אוראנוס בשור. בד"כ מזל גדי מאוד שמרן ומעדיף לעשות דברים שוב ושוב אותו הדבר. מתוך חשיבה שמה שפעם עבד, יעבוד שוב. הזווית לאוראנוס מחייבת את שניהם לצאת קצת מהקופסא ולנסות לעשות דברים קצת אחרת, או לפחות לקבל את אלו שעושים דברים בצורה אחרת, מתקדמת יותר. על רקע פלוטו והשמש במזל דלי – זה השבוע שבו יגיעו הרעיונות שישמעו בהתחלה הזויים עד שהם יהפכו למציאות.

שילוב של מרקורי ומרס יכול גם להראות על שינויי מדיניות בכמה מהרשתות החברתיות או ענקיות טכנולוגיה אחרות. לאלו תהיה השפעה גדולה לאורך זמן.

באופן אישי זה השבוע שבו יש מיקוד אדיר על נושא העבודה, הקריירה, או וגם הגשמה עצמית אישית. היתרון של השבוע הקרוב הוא שיחסית יש בו פחות אשליות וקצת יותר ראייה מפוכחת ומהמקום הזה קל יותר להבין איפה אתם נמצאים ומהו הצעד הבא הנכון לכם. בכל מקרה זה שבוע שבו כאילו משתחררת איזו חסימה שהיתה לכם בעבודה והעשייה פשוט מתרחשת.

היתרון הגדול של השבוע הקרוב הוא ששיטות ההפחדה והמניפולציות הפסיכולוגיות מאבדות קצת מכוחן. ההקלה תגיע רק לקראת הסופ"ש, אחרי הירח המלא.

מפת הירח המלא עם השמש צמודה לפלוטו בזווית אתגרית ליופיטר שמה דגש על מאבק כלכלי תוך כדי המלחמות, ואולי גם שינוי והסכמים שמגיעים מהכיוון הזה.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם דחיפה נהדרת. התקשורת שלכם טובה והיוזמות שלכם מתקבלות בברכה. נצלו את השבוע הקרוב להרים דברים שהיו נראים בלתי אפשריים ועכשיו כבר לא.

מזל שור: שבוע שבו אתם נותנים גז בכל מה שקשור לנושאי עבודה. שבוע עם אפשרות להגיע להסכמות חדשות שבהן ברור מהו תחום האחריות שלכם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם תזזיתיים יותר מהרגיל, רק שהפעם יש תכלית ויש מטרה ברורה לכל מה שאתם עושים. שבוע שבו תוכלו לקדם רעיונות חדשים עם פחות התנגדות, אולי אפילו תקבלו תמיכה.

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא עוצמתי שבו נמאס לכם מההצפות הרגשיות ואתם מעדיפים להתמקד בדברים אחרים כמו עבודה. המעבר של פלוטו למזל דלי מביא איתו הקלה, עם פחות מאבקי כוח.

מזל אריה: שבוע עם ירח מלא במזל שלכם מציף אתכם רגשית, מעביר אתכם טרנספורמציה פנימית, וגם מראה לכם בבירור מהו הנתיב שפתוח בפניכם בכל מה שקשור להגשמה העצמית שלכם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם עם יותר כוחות מהרגיל והפעם גם לא מכונים לוותר. שבוע שבו אתם מתמודדים עם סמכויות ומגלים שיש לכם את האפשרות להתווכח וגם להשיג יותר.  

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מראים את הצד הרציני שלכם, משקיעים יותר מעצמכם בנושאי עבודה. שבוע שבו אתם מגלים שמערכות היחסים שלכם עוברות שינוי ואלו שהיו קרובים מתרחקים, אלו שהיו רחוקים – מתקרבים.

מזל עקרב: שבוע שבו יש לכם תנופה, יש לכם מיקוד וברור לכם מהי המטרה שלכם. זה השבוע שבו יהיה לכם קל יותר לגייס תמיכה, או לפחות למצוא את המקום שבו לא מפריעים לכם. שבוע טוב לנושאי תקשורת.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמודדים מול סמכויות שמנסות לדרוש מכם יותר מדי. במקביל אתם זוכים לתמיכה מהסביבה שלכם. שבוע טוב למערכות יחסים קרובות וכזה שגם יש בו קצת מזל.

מזל גדי: שבוע עם שלוש פלנטות במזל שלכם נותן לכם דרייב אדיר. היציאה של פלוטו מהמזל שלכם גם משחררת אתכם מכובד אנרגטי, ואתם מקבלים קצת יותר חופש פעולה.  

מזל דלי: פלוטו נכנס למזל שלכם ל-20 שנים הבאות. זה שבוע שבו רבים מכם יעברו טרנספורמציה ועוד התנסויות שקשורות בכוח, במניפולציות שמשתחררות, ובהתמודדות לא פשוטה במערכות יחסים קרובות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של טרנספורמציה ושינויים עמוקים שיחברו אתכם לנתיב הנשמה שלכם.

מזל דגים: שבוע שבו גם אתם במיקוד על נושאי הקריירה, עם שיתופי פעולה חדשים – ישנים, ודברים שנדחו שמתחילים להתממש.

שבוע טוב

2 תגובות

  1. האם מעבר פלוטו למזל דלי,ישפיע ויביא לטרנספורמציה גם לפעוטים בני שנתיים.
    או שילדים בגילאים צעירים אינם מושפעים ממערכות אסטרולוגיות.

    1. הם יכילו את זה בלי לדעת. הם יגדלו בתוך ההשפעה הזו ולא יכירו משהו אחר. אם יש מעבר על פלנטה של ילד, הרבה פעמים קורה משהו במשפחה באותה תקופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.