השבוע מתחיל עם המולות של השמש לשבתאי ביום ראשון שמביאה איתה את האפשרות וההזדמנות לעשות קצת סדר, אולי אפילו למצוא דרך לעשות פשרות. זה מצב שבו שני הצדדים מרגישים כאילו הם מפסידים, ובמצב שבו אין מנצחים כל שנותר הוא למזער את הנזק.

מיום שני מגיעים כמה ימים של שקט, בלי דרמות גדולות מדי, ותחושה של קיץ, וחופש. זו תקופה מאתגרת והיא תמשיך להיות כזו עד סביבות מרץ 2023, עם עליות וירידות באינטנסיביות כשהשבוע הקרוב מביא איתו קצת הקלה.

בחודש מרץ 2023 פלוטו יכנס למזל דלי וישנה את כללי המשחק. פלוטו היה במזל גדי מ-2008 וכמו שהיום אף אחד לא זוכר את החיים לפני הסמרטפון, ככה בעוד כמה שנים החיים שיש לנו היום יראו מוגבלים טכנולוגית. באותו הזמן גם שבתאי יעבור למזל דגים אחרי כמעט שלוש שנים במזל דלי, ויביא איתו את הגמישות שקצת חסרה היום. ולכן זו תקופה לא פשוטה של כמה חודשים שבהם מסתיים לו עידן, ויש לא מעט חרדות מפני העידן הבא. החרדות בעיני הן בעיקר מהידיעה שאנחנו נכנסים אל הלא ידוע. וחלק גדול ממאבקי הכוחות שאנחנו עדים להם, ושיהיו בחודשים הקרובים, מתרחשים על רקע תנועת האנרגיה לכיוון חדש ונסיונות לעצור את אותה התנועה. סה"כ עד עכשיו העלייה באיכות החיים של רוב האנשים עלתה ב-20 שנים האחרונות, ויש סיכוי שהמגמה הזו אפילו תתרחב עוד יותר.

הנושא של יוקר המחייה ממשיך להעסיק את כולנו עד לסוף 2022, אבל כבר מהשבוע ולתוך החודשים הקרובים יצטרף לשיח גם הנושא של "איכות חיים" ולא רק המחיר. השאיפה הזו לאיכות במקום ל"יותר" תוביל לשינויים בכלכלה שכרגע נראים הזויים, אבל הרבה דברים שקורים היום היו נראים הזויים אי שם ב-2007.

ובשבוע הקרוב:

זה שבוע שבו מרס לא נמצא בזווית פעולה עם אף פלנטה ומכאן השקט היחסי.

ונוס באריה חוגגת את החיים ובזווית הרמונית ליופיטר היא גם מבזבזת הרבה יותר ממה שהתכוונו. אותה זווית גם עוזרת לשיפור במערכות יחסים.

מרקורי עדיין מהיר מאוד במזל בתולה בו הוא חזק גם עוזר לתקשורת ולהתנהלות כמעט לפי התוכניות. לקראת הסופ"ש בזווית לנפטון, משהו מתרכך קצת בתקשורת, אבל גם ישנה אווירה של חלום והכמיהות למשהו קצת אחר צפות ועולות.

ביום שבת הבא מרס יעבור למזל תאומים בו הוא ישהה חצי שנה, אבל על זה נדבר בשבוע הבא.

סה"כ זה השבוע להנות בו.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שמרגיש בין לבין, ועם תחושה של חופש יחסי, ופחות דרישות מכם. שבוע שבו עדיף לכם להתמיד בשגרת ספורט או להישאר עסוקים, גם אם אתם ממציאים את העיסוקים האלה.

מזל שור: אחד השבועות היותר קלים, עם תחושה של חופש, בזבוזים ומחשבות על איכות חיים, במקום על יוקר החיים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם זוכים לשיתוף פעולה וזרימה אנרגטית נחמדה. לקראת הסופ"ש אתם מתמלאים בחלומות וכמיהות ומומלץ לכם לנסות להוסיף יופי לסביבה שלכם.   

מזל סרטן: שבוע שבו אתם המרוויחים העיקריים, השקט ואווירת החופש נותנים לכם חיזוק אנרגטי בדיוק כשאתם זקוקים לזה יותר מתמיד. שבוע שבו אווירת החופש בולטת במיוחד אצלכם.

מזל אריה: אחרי הפשרות או ההתמודדות עם המציאות של תחילת השבוע, המשך השבוע מביא איתו את הנחישות המפורסמת שלכם לעמוד ביעדים שקבעתם לעצמכם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תגיע אליכם יותר אחריות, בגרות, סמכות והתמודדויות עם הוצאה לפועל של כל אלו.

מזל בתולה: שבוע שבו יש לכם יותר שיתוף פעולה קל עם הסביבה. לקראת הסופ"ש הצד היצירתי שלכם מתעורר ומנסה להכניס יותר סדר ויופי לסביבה שלכם.

 

מזל מאזניים: שבוע שבו סוף סוף זורם לכם, מערכות יחסים משתפרות, תחושה של יותר חופש ויותר אופטימיות. אתם אלו שכנראה מובילים את השיח על איכות חיים במקום רק על יוקר החיים.

מזל עקרב: שבוע שבו נדרש מכם פחות, עם ירידה באינטנסיביות, ואתם מוצאים יותר זמן לעצמכם. שבוע שבו מומלץ לכם להישאר עסוקים גם אם כל השאר בחופש.

מזל קשת: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. יופיטר מתחיל לנוע, אמנם אחורה אבל לפחות הוא זז, ובזווית הרמונית לונוס נותן לכם את הקסם ואת הזרימה במערכות יחסים שהייתה חסרה לכם.

מזל גדי: בתחילת השבוע מגיעה התמודדות לא פשוטה, שקשורה לפער הדורות. הצעירים מכם כועסים על המבוגרים יותר, וההפך. המשך השבוע מביא איתו את שיתוף הפעולה גם אם לא בלב שלם.

מזל דלי: ביום ראשון אתם מתמודדים עם מחויבויות ועם דרישות שנראות לכם גבוהות. המשך השבוע מביא איתו קצת שקט ואפילו חיזוקים לדרך שלכם.

מזל דגים: שבוע עם יותר תנועה וזרימה מזה כמה שבועות. יש תחושה של חופש, ואתם מרשים לעצמכם יותר מבדרך כלל. לקראת הסופ"ש יכול להיות שתמצאו את עצמכם בתוך פרוייקט יצירתי לא מתוכנן, אבל כזה שמכניס עניין.  

שבוע טוב

2 תגובות

  1. סליחה מעיין. אבל אני חייבת לתקן אותך. פלוטו אמנם עובר לדלי במרץ 2023 אבל חוזר עוד באותה שנה לגדי כדי לגמור סופית את העבודה שלו ואז בתחילת 2024 הוא עובר סופית למזל דלי. אז לאמלרתום את העגלה לפני הסוסים.
    בברכה שרה.

    1. שרה את מבהירה נקודה חשובה. פלוטו יהיה במזל דלי כמה חודשים ואז יחזור לסיים את העבודה במזל גדי עד לתחילת 2024. אבל, שבתאי עובר למזל דגים ממזל דלי וישאר שם לנתיים וחצי הבאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.