עוד שבוע מטלטל מגיע והפעם מכיוון אחר. צמידות בין יופיטר לנפטון מתרחשת כל 14 שנים בערך והשבוע זה קורה במזל שור. זו צמידות שמשנה את חיי היום יום, מהצד הטכנולוגי והצד הכלכלי, ובדרך כלל ההשפעה המיידית שלה היא חיובית, על גבול החזירית.

זה שבוע שבו מבזבזים יותר מהרגיל עם תחושה שבה מעדיפים שלא לחכות וכבר עכשיו ללכת אחרי איזה חלום שתמיד היה שם. שבוע שיכול להביא איתו הזדמנויות חדשות, ויש לו תחושה של שחרור, ושל יציאה למקום קצת יותר חופשי.

ממליצה לכולכם לקחת את האווירה של השבוע הקרוב ולא לתת לה לחלוף בלי שתקחו לעצמכם את ההתרחבות, ההעזה והשחרור שיכולים לתת לכם אופק כלכלי חדש. שבוע שמערער עוד יותר את כבלי המסורת שמבינה שגם היא יכולה ואולי גם חייבת להתאים את עצמה לרוח הזמן.

כדי להבין את ההשפעה של הצמידות בין יופיטר לאוראנוס כדאי לקחת צעד אחורה ולראות את התהליכים שמלווים אותה.

לפני 14 שנים בזמן שהצמידות התרחשה הסמארטפונים כבשו את העולם, ושינו את חיי היום יום. לפני 28 שנים האינטרנט הפך ממשהו שמורידים בו סרטים פירטיים למה שאנחנו מכירים היום. לפני 32 שנים המחשבים האישיים שינו את המשרדים ברחבי העולם. הצמידות של קיץ 1969 הביאה את הנחיתה על הירח ואת וודסטוק.

בכל המקרים הנ"ל לא מדובר באדם אחד, אלא בעשרות אלפים שמשתפים פעולה ומפתחים טכנולוגיות חדשות שהופכות לנחלת הכלל. בכל המקרים הנ"ל גם מדובר בתנועה של השקעות כלכליות שממנות את ההתרחבות הזו.

יופיטר אחראי על הרחבת אופקים, צמיחה, כסף, כלכלה וגם דת, לימודים גבוהים ופרסום. יופיטר מסמל את הכיוון אליו הרוח נושבת, והיכן המקום הבא שבו אפשר לגדול, להרוויח, להתפתח.

אוראנוס הוא המורד, הוא מסמל את הקיצוניים, מסמל את הרעיונות החדשים שבהתחלה נשמעים הזויים, מסמל את פריצת הגבולות (בניגוד להרחבת הגבולות), מסמל התפתחויות טכנולוגיות, רפואיות והיכולת האנושית לשנות את הטבע.

ההשפעה של הצמידות הזו היא כנראה בדחיפה של ה-AI עוד יותר לתוך חיי היום יום. השינוי הנראה לעין של הצמידות הזו הוא של עוד ועוד טיפולי יופי יקרים שגם הופכים לנחלת הכלל ולא רק לעשירים.

בנוסף, הצמידות מתרחשת קרוב למקום בו נמצאת השמש של מפת המדינה. מבחינה היסטורית, ההשפעות האלו הביאו לסיום של מלחמות והתחלה של הסכמי שלום, הלוואי וגם הפעם.

מבחינה כלל עולמית, אמורה להיות השפעה על הכלכלה עם תחושה של יציאה מהמשבר, גם אם זו רק תחושה. עקרונית זוהי השפעה שמאתגרת את המוסדות הישנים, במיוחד אלו שנשענים על צייתנות עיוורת. הכיוון הוא של עוד יותר חשיפה של השיטות של המושכים בחוטים עד שהחוטים נקרעים.

באופן אישי, השילוב הזה נותן דחיפה לכיוונים חדשים, ויותר אומץ לנסות ולהתנסות. זו אווירה שבה אין סבלנות, לא מוכנים לחכות יותר, ויש תחושה של "אם לא עכשיו אימתי". זו גם זווית שמעודדת בזבוז, וכנראה שכולנו נסחף עם האווירה הזו, במיוחד לקראת החג.

במקביל השבוע, ונוס כבר עמוק במזל טלה, מיקום שבו היא לא דופקת חשבון. זה גם מיקום שבו היא לא משחקת בפוליטיקה, היא ישירה, היא ברורה ואין לה סבלנות למשאים ומתנים. בכלל, אין לה סבלנות והיא כבר מצפה לאתגרים הבאים. בעיקר בעיקר נמאס לה.

ונוס פוגשת את ראש הדרקון ואחריו את מרקורי שעדיין בנסיגה. הרעיון של המפגשים האלו הוא כזה: ונוס מנסה להפעיל את הקסמים שלה והם לא עובדים, הימנסה לאיים וזה חוזר אליה בבומרנג, היא מנסה להסביר שגם היא קורבן וכבר לא מקשיבים לה.

מבחינת השמיים המלחמה לא מתרחבת כל זמן שמרס נמצא במזל דגים. מרס בדגים יודע לחלום בגדול. וזהו, הוא יודע לחלום אבל לא לבצע. מרס הוא זה שקשור במלחמה, וכשהוא במזל דגים המלחמה היא בד"כ פנימית, כזו שמובילה להרס עצמי. אף אויב חיצוני לא יכול ולא מצליח להגיע לרמת הנזקים שמלחמה פנימית מסוגלת לעשות.

בקיצור, שבוע קצת מטורף, אבל לפחות חלק מzv לוקח למקום חיובי, כזה שיש בו לאן לצאת, לגדול, להתרחב. זו אווירה שבה הניסיונות להhאחז בישן, במה שהיה, ולהכריח בכוח את העמידה במקום הזו – יעלו מאוד ביוקר. הרעיון הוא כזה: לתקן טלפון ישן עולה יותר מאשר לקנות חדש. השבוע, וזו עדיין נסיגת מרקורי, יהיו לא מעט רגעים שבהם תבינו שעדיף להתרגל אל החדש, מאשר ולנסות לתקן שוב את הישן.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שממשיך את הטלטלות של שבוע שעבר. השבוע גם עם חוסר סבלנות, אבל עם יותר כנות והבנה מה אתם לא מתקנים יותר, באיזה מערכות יחסים נתתם כבר יותר מדי. שבוע שבו אתם לאט לאט מקבלים תחושה של שחרור.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעדיפו להשקיע בהגשמת חלומות ויצירת חוויות מיוחדות.

מזל שור: שבוע שבו אתם נסחפים לתוך אווירה של שיניים מהירים, ומצטרפים לאווירה של לחיות עכשיו, לדאוג בפעם אחרת. שבוע שיביא איתו התחלות חדשות, כאלה שידעתם שהן בדרך, רק לא ציפיתם להן כל כך מהר.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מובילים את מגמת הנמאס, אתם גם מוכנים יותר לקפיצה הטכנולוגית הבאה. מרקורי עדיין בנסיגה, כך שעדיף לכם עדיין לא להחליט, אלא לתת צ'אנס לכמה וכמה רעיונות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עוברים רכבת הרים רגשית בין רגעי חרדה לרגעי אומץ. שבוע שבו רבים מכם נפתחים בלי לשים לב לדברים חדשים ומוכנים לצאת קצת מגישות שמרניות.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מקבלים קצת יותר חופש פעולה. שבוע נהדר להתחבר ליצירתיות הפנימית שלכם, זו שלאו דווקא קשורה לעבודה, אלא למשהו שאתם נהנים לעשות.  

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שמבלבלת אתכם. אתם עדיין תחת השפעת נסיגת מרקורי וזה השבוע שבו אתם פוגשים אנשים מהעבר שלכם, ומקבלים מהם זווית ראיה שמשנה את מה שחשבתם. שבוע שיכול להרגיש קצת יותר מדי.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם מגלים שהקסמים כבר לא עובדים, גם לא יוצאים שפנים מהכובע. שבוע שבו אתם מתמודדים עם תנודות במערכות היחסים, ותחושה מוזרה של בדידות גם בחדרים מלאים באנשים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם עייפים, חולמים יותר מהרגיל ויחסית לעצמכם גם איטיים. שבוע שבו עדיף לכם לקחת צעד אחורה, אולי אפילו לצאת לטבע אם מסתדר, ולנשום עמוק.  

מזל קשת: שבוע שמביא איתו הזדמנויות והחלק שלכם הוא לדעת לקחת אותן ולא לתת להן לחמוק מידיכם. בשבועיים הקרובים יש לכם דחיפה ומזל, אבל לא לשכוח שהחלק שלכם קשור גם לביצוע.

מזל גדי: שבוע עם תחושה שדברים קורים מהר מדי ושאתם נאלצים להצטרף לגל של חדשנות שהייתם מעדיפים לחשוב עליו עוד קצת. שבוע עם תחושה מבלבלת שבה לא ברור לכם מה אתם רוצים.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו הזדמנויות, עזרה מחברים, וגם רצון לגדול ולפרוש כנפיים. בשבועיים הקרובים תוכלו לשפר כמה מהתנאים בעבודה או בחיים, והחלק שלכם הוא לוודא שזה קורה ולא לתת לאנרגיה לחלוף מעצמה.

מזל דגים: שבוע שמביא איתו דחיפה, אומץ ורצון להשתחרר ממצב תקוע. שבוע שבו רבים מכם יסכימו לנסות משהו חדש, או יעזו לקחת החלטות כלכליות משמעותיות.

שבוע טוב

2 תגובות

  1. הי תודה רבה מעין
    בתחילת הפוסט כתבת צמידות יופיטר נפטון, האם התכוונת צמידות יופיטר אורנוס?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.