שבוע תחת השפעת אוראנוס עם תחושה של זליגה לכיוונים חדשים, אלו שלא תכננו או רצינו אותם. השבוע מתחיל עם זווית אתגרית בן ונוס במזל דלי לאוראנוס במזל שור, ומסתיים עם מפגש עוד יותר סוער של מרס במזל דלי עם אותו אוראנוס. התחושה במובילה היא כמו נייר זכוכית שמשייף את העצבים, חוסר סבלנות וחוסר סובלנות.

הליקויים מתקרבים ואנחנו נכנסים לתחום ההשפעה שלהם. ליקוי הלבנה יהיה בחג פורים, ליקוי החמה, שבועיים אח"כ בראש חודש ניסן. הפעם הליקויים הם ליד ראש הדרקון ולכן יש דגש על שינוי בדעת הקהל. השינוי הוא שהיא הרבה פחות מעניינת.

הליקויים שמים דגש על הנושא של עד כמה אנשים מוכרים את עצמם כדי להרגיש שייכים ומקובלים, ואיך נמאס להם מזה. ההשפעה שלהם מובילה לפחות התחשבות בדעות של אחרים, והבנה שאהדה זה דבר נחמד, אבל היא לא הדבר החשוב ביותר.

ביום ראשון הקרוב ונוס בזווית אתגרית מדוייקת עם אוראנוס. ההשפעה שלה היא דגש על הכיוון של מלחמות פנימיות, והזעקה של אלו שנמאס להם שלא מתייחסים אליהם, יותר מזה, הם מרגישים מנוצלים. השבוע יצליח להוציא את אלו שחשבו שהם מוגנים ובטוחים, אלו שחשבו שהם נמצאים בצד הנכון, מתוך השאננות הזו ולהבהיר להם שאין דבר כזה חסינות.

זו זווית שמובילה להתפרצויות שבהם אלו שפעם אהבנו, אלו שהיתה לנו מערכת יחסים איתם, אלו שחשבנו שהם בצד שלנו – פתאום נעלמים במקרה הטוב, או תוקעים לנו סכין בגב במקרה הרע. במהלך השבוע הקרוב העצבים גוברים, הטונים מחריפים ויחד איתם גם מתחילה להשתרר אווירה שבה נמאס להתחשב.

במהלך השבוע השמש במזל דגים משתדלת שלא לקחת החלטות מהותיות. היא תהיה בזווית חיובית עם אותו אוראנוס, מה שמעביר את הדגש לרעיונות חדשים, לנסיונות לצאת מהדרכים המקובלות לטובת רעיונות אחרים. זו זווית שבה מוכנים לנסות דברים שפעם הפחידו אותנו ומגלים שסתם פספסנו עניין וכיף.

מבחינה אנרגטית זה שבוע נהדר להמצאות חדשות, לפריצות דרך מדעיות וגם למתקפות סייבר מכל הסוגים והמינים. לקראת הסופ"ש יש סיכוי שהמתקפות האלו יחזרו בבומרנג לאלו שהתחילו אותם. זוויות דומות בד"כ מובילות לשינויי מדיניות ברשתות החברתיות.

זה שבוע שבו הסבלנות כבר לא קיימת. גם הנחמדות כבר לא ומה שנשאר זה להעלות הילוך במאבקים, כשגם אלו שפעם היו נחמדים – עכשיו כבר לא.

מרקורי במזל דגים במהלך השבוע בצמידות לנפטון משאיר אותנו ללא מילים. יש לנו המון מה להגיד, אבל ההצפות הרגשיות תוקעות את המילים בגרון ומה שיוצא זה משפטים לא ברורים. יחד עם זה גם מגיעה עייפות בלתי מוסברת, מערכת חיסונית חלשה ותחושה של ערפל לא ברור.

השילוב האנרגטי הזה מוביל לחלומות בהקיץ, להתעלמות מעובדות, לאפשרות של הונאות, וגם לכזה שבו התודעה קצת נפתחת ואנחנו יוצאים קצת מהדעות הישנות. במקומן לא יגיעו דעות חדשות ולכן נשאר מחוץ לדעתנו לבינתיים ונגלה שמה שממש פחדנו ממנו הוא המקום שממנו אנחנו מקבלים את הכוחות, את הידיעה הפנימית ואת היכולת שלא לשתף פעולה.

לקראת הסופ"ש מתחילה התחממות של ממש עם הזווית בין מרס לאוראנוס שתהיה מדויקת ביום שבת. זו זווית שיכולה להשפיע מאוד על המלחמה, גם זו שבאירופה, עם התלקחות רצינית שמגיעה משום מקום וכמו שהיא באה כך היא הולכת.

ושוב, לקראת הליקויים שהנושא שלהם הוא מה אנחנו לא מוכנים לעשות יותר כדי להרגיש מקובלים או פופולריים או שייכים. מה שלא מוכנים לעשות יותר זה להיות נחמדים למי שלא נחמד אלינו. מה שלא עושים הוא להתחשב במי שלא מתחשב בנו. הליקויים יהיו במזל טלה שבו הדבר היחיד שחשוב זה הנצחון, ואת זה לא עושים ברשתות החברתיות אלא בשטח.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אין לכם סבלנות, גם לא סובלנות ושימו לב שלא להתפרץ על מי שלא מגיע לו, אלא לכוון את מה שטעון אצלכם למי שאכן לא היה שם בשבילכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מחליטים שנמאס לכם להיות נחמדים, נמאס לכם להיות מנומסים ואתם מתחילים להגיד את מה שאתם חושבים באמת. כן, יהיו לזה תוצאות, במיוחד במערכות יחסים, אבל זה כבר לא מעניין אתכם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בהצפות רגשיות מכל הסוגים, ויחד איתם גם תחושה של תודעה חדשה שאתם לא יודעים מה לעשות איתה. שבוע נהדר ליצירה ותקשורת לא מילולית. שבוע שבו עדיף לכם שלא לקחת החלטות חשובות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם לא יוצאים מדעתכם, אתם רק מחליקים קצת הצידה ממנה. שבוע שבו תגלו שמה שהפחיד אתכם זה מה שנותן לכם את הכוח לעצור את אלו שמנצלים אתכם.

מזל אריה: שבוע שבו אתם יוצאים מהקופסא, בלי לשים לב. תוך כדי אתם מגלים שמה שהיה נראה מפחיד הוא דווקא מעניין וכייפי.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה מהסוג שלא קל לכם איתה. שבוע שבו שום דבר לא ברור, השיחות מגיעות למבוי סתום ומעורפל ואתם בתחושה של עייפות אדירה לא מוסברת.

מזל מאזניים:  שבוע שבו נמאס לכם לשלם את המחיר של השייכות החברתית ואתם מפסיקים להיות מנומסים ונחמדים ומתחילים לסובב את הגב לאלו שנראה לכם שסתם מנצלים אתכם.

מזל עקרב: שבוע שבו יש פוטנציאל להתפרצויות, ולהתמודדויות לא פשוטות במערכות יחסים. שבוע שבו אתם מתמודדים עם ההבנה שמי שחשבתם שהם לצדכם, הם אלו שמנצלים אתכם ומזיקים לכם.

מזל קשת: שבוע שבו תגידו "אמרתי לכם" כמה וכמה פעמים. שבוע שבו אלו שמתרחקים, נעלמים או נפרדים משאר המזלות מגיעים אליכם. שבוע עם הזדמנויות חדשות במערכות היחסים.

מזל גדי: שבוע שאצלכם הוא שקט יחסית. בזמן שמסביבכם יש הרבה דרמות במערכות יחסים אתם נשארים בשלכם, מנסים לתמוך באחרים, אבל לא בכל מחיר.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שבועטים, נבעטים, מסרבים לשתף פעולה ואז כועסים על אלו שלא משתפים פעולה. שבוע עם אנרגיה אדירה שאפשר להשתמש בה כדי לשבור תקרות זכוכית.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם חוגגים את ימי ההולדת וכבר לא אכפת לכם מי מגיע ומי לא. שבוע שבו אתם עייפים יותר מהרגיל, וגם קשה לכם למצוא את המילים הנכונות או את המוטיבציה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על יצירתיות ועל פריון. שנה של שאלות מהותיות בנושאי קריירה ודגש על התפתחות אישית.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.