תחזית שנתית 2021

לפני הכל, התחזית הזו היא הפרשנות האישית שלי, מעין, למפות אסטרולוגיות שונות. כשאתם קוראים זכרו, אסטרולוגים שונים מפרשים אחרת, וזוהי דעתי האישית וכך מומלץ לכם להתייחס אל כל התחזיות שלי.

האירועים האסטרולוגיים הבולטים של השנה הם

  1. צמידות יופיטר ושבתאי במעלה הראשונה של מזל דלי בדצמבר-ינואר.
  2. בהמשך השנה, זוויות מרובעות בין שבתאי בדלי לאוראנוס בשור
  3. נפטון ופלוטו כמעט ללא זוויות משמעותיות במהלך השנה.
  4. ראש הדרקון בתאומים, זנב הדרקון בקשת

ישנה תקווה שאו טו טו הוירוס עובר וכולנו חוזרים למה שהיה ב-2019. גם כשהוירוס יעבור, השגרה לא תהיה אותו הדבר כפי שהיתה לפני. 

לדעתי האישית שלי המבוססת על הבנתי את המעברים האסטרולוגיים  – עד למרץ-אפריל הוירוס ממשיך בערך אותו הדבר, עם עוד ועוד מוטציות שמתגלות. חלק מהמוטציות יכולות להשפיע בצורה של חיסון טבעי, מאחר והן פחות הרסניות. באותו הזמן גם החיסונים עושים את פעולתם, רק שיש סיכוי שהם ישפיעו בדיוק כמו הוירוס – אחוז מסויים יקבל אותם קשה עם תופעות לוואי.

 

2021 - אסטרולוגיה

השנה מתחילה ב"בום" אנרגטי ושינוי תודעה רחב שמשפיע גם על אלו שלא מכירים בכלל את המילה תודעה. אחרי שנת 2020 ששינתה את כללי המשחק מגיעה הצמידות של שבתאי ויופיטר במעלה הראשונה של מזל דלי. בעיני, זוהי ההתחלה של עידן הדלי.

במהלך השנה יופיטר יהיה במזל דלי. בשנה האחרונה שבה הוא היה במזל גדי בו הוא חלש וכל התחומים שהוא מייצג נפגעו במיוחד: חו"ל, תחושת חופש לנוע, סגירה של מוסדות דת ולימודים. יופיטר בדלי מביא איתו את הרצון לרעיונות חדשים, לקידמה, ואנושיות. יופיטר בדלי לא חלש כמו יופיטר בגדי והוא מביא איתו גל של התעוררות של היחידים וקבוצות שיצאו למחאות והפגנות ודרישות לניהול אחר של המשאבים המשותפים. נראה שהתנועות השונות לא יצליחו להתאחד לכלל תנועה אחת שסוחפת את כולם, אלא ימשיכו ויתפזרו לקבוצות ותתי קבוצות, כל אחת והאג'נדה שלה.

שבתאי יהיה במזל דלי שנתיים, ובתור השליט העתיק של המזל, הוא חזק גם בדלי. גם תומך בתנועות חברתיות, מפלגות חדשות ועוד התארגנויות שונות של אנשים שרוצים להשמיע קול חדש ואחר. לאורך כל השנה, ובכל העולם, יהיו הפגנות בלתי פוסקות על כל הנושאים שאנחנו מכירים (שחיתות שלטונית, התחממות גלובלית, מחירי הדיור, השיטה הבנקאית, אלימות נגד נשים ועוד) יחד עם כמה נושאים חדשים שיצופו השנה (אנטי-טכנולוגיה?). 

שבתאי בדלי מביא איתו אווירה של קרירות, כך שהמחאות וההפגנות לא יביאו לגלים של התלהבות מחודשת, אלא יותר לאווירה של אין ברירה אחרת וחייבים לעשות משהו עכשיו. מי שמחכה לגל התלהבות מחודשת, זה יגיע רק בשנת 2022, 

שבתאי בדלי גם מציף את הנושא של כמות האינפורמציה הגוברת. באיזשהו שלב זה יתחיל להימאס ורבים יתחילו לצמצם את כמויות המידע שהם מוכנים להיחשף אליהם. דלי הוא מזל חברתי ורשתות חברתיות במיוחד ירגישו את השפעת שבתאי בדלי עם סיכוי לירידה בכמות המשתמשים והזמן שהם מקדישים להם.

הדבר הנוסף ששבתאי בדלי מביא איתו זה קיצוצים בתקציבים שיתחילו להגיע כבר בפברואר. מדובר בשילוב של ממשלות שלא יכולות יותר, יחידים ומשקי בית שממשיכים לסחוב את נזקי 2020, ואווירה שבה להפגין עושר כבר לא נחשב לטעם טוב. שינוי יגיע רק ב-2022, ושנת 2021 תאופיין בהמשך של צמצום וצריכה מופחתת כלל עולמית, מה שמשפיע מאוד על הכלכלות. באותו הזמן, האווירה הקרירה של שבתאי ויופיטר מצליחה להפחית קצת את החרדות, ולמרות הלחץ הלחץ הכלכלי, לא נגיע שוב לרמות החרדה שאפיינו את 2020.

הזווית העיקרית של מהלך השנה הקרובה היא ריבוע בין שבתאי בדלי לאוראנוס בשור. הזווית הזו מתארת את הנושא העיקרי בארץ ובעולם שהוא ההתמודדות עם הטכנולוגיה המואצת. עם מתקפות סייבר שיכולות לשתק מדינות, ועם שאלות רבות שיחייבו חקיקה ושיתוף פעולה בינלאומי שכרגע עוד לא נמצא. מאחר וממשלות רבות לא יכולות או לא רוצות להתמודד עם הנושא, ההתמודדות תשאר בידי החברות הפרטיות ונותנות השירות הגדולות שסיכוי גבוה שיקימו גוף משותף להתמודדות עם טרור סייבר.  

במהלך השנה לא יהיו זוויות משמעותיות לפלוטו בגדי. הנושא של כוח ושליטה מתחיל לאט לאט לאבד מכוחו. כלפי חוץ נראה שה"שיטה" נשארת יציבה. אבל, מאחר ואין זוויות או שיתוף פעולה הכוח השלטוני מאבד את הכיוון ולא מתעדכן בהתאם לצרכים כפי שהזירה הטכנולוגית תוכיח. מהצד השני רשויות מקומיות ידרשו יותר ויותר סמכויות במקום שלטון ריכוזי.

גם נפטון בדגים לא מקבל זוויות משמעותיות במהלך השנה, מה שמעלה את מפלס הרצינות ומוריד את מפלס האמונה והתקווה. היתרון של הבידוד הזה הוא שיהיה פחות קל לייצר יחסי ציבור ולמכור לכם את מה שאתם לא צריכים, החיסרון הוא שתהיה תחושה שחסר קסם בחיים. נפטון ללא זוויות גם משאיר את כל תעשיית התרבות כאילו תלויה באוויר. ייקח זמן עד שההמונים יחזרו לאולמות התרבות ולפסטיבלים הגדולים וההופעות, השירים ותוכניות הטלוויזיה יראו פחות רלוונטיים בתוך האווירה המציאותית של השנה הקרובה.

2021 מבחינה אסטרולוגית בארץ:

המגמות שיהיו פה בארץ:

פיזור:

שנה שבה יהיו בלי סוף סיסמאות על לכידות חברתית ועל אחדות. אבל תוך כדי בפועל, הרגשת הביחד משתנה והופכת ליותר אישית. התחושה היא שאנשים מתחלקים לקבוצות. (רעיוניות, דתיות, חברתיות וכו'). אלו ברוב המקרים לא נלחמות אחת בשנייה, ורבים גם יהיו שייכים לכמה קבוצות שונות במקביל. מגמת הפיזור תורגש בעיקר בערוצי המדיה השונים שרק יתפזרו ויהפכו לעוד ועוד ערוצים שונים עם משתמשים שונים כך שלא כולם רואים או מקבלים את אותם החדשות.

נדל"ן:

פה בארץ, במפת המדינה שבתאי בבית 4 ופלוטו נכנס לשם מובילים למשבר בתחום הנדל"ן. משבר שכנראה ישנה גם חלק מהנושא של שליטה וחקיקה שקשורים לקרקעות. בית 4 הוא גם משאבי הטבע של המדינה. הנושאים הללו של אוצרות טבע, נדל"ן והבעלות עליהם או ההחלטות לגביהם יהפכו לחשובים עוד יותר במהלך השנה-שנתיים הקרובות. מאחר ויש את מגמת הפיזור שוק הנדל"ן ישתנה מאוד לפי אזורים ומה שיקרה באזור אחד יהיה שונה מאזור אחר. יכולות להיות ירידות חדות בכמה שכונות ושמירה על הערך בשכונות אחרות.

פוליטיקה:

מזל דלי הוא המזל שמקושר יותר מכל לפוליטיקה, בתי נבחרים ועבודה למען ומטעם הכלל. בשנה עם דגש כה גדול על מזל דלי, ישנו סיכוי גבוה להרבה דמויות חדשות שיכנסו לפוליטיקה. חלק מהפוליטיקאים מהדור המבוגר יותר ימצאו את עצמם מפנים מקום לדור צעיר יותר.

כל שאר הנושאים הם כפי שציינתי למעלה. חייבת להדגיש שיחסית לשאר העולם הכלכלה המקומית כנראה תושפע פחות לרעה. בשנה כמו 2021 מדינות יחסית קטנות יסתדרו יותר בקלות. 

2021 לפי חודשים:

הזמן הכי מתוח של השנה הוא מייד בתחילתה, בינואר, שמביא איתו את ההתמודדות האחרונה כנראה עם הוירוס ואיום של סגר. האנרגיה החדשה עם הדגש על מזל דלי תביא לגל מחאות שהפעם יכלול רבים שעד עכשיו העדיפו לשתף פעולה, וכל זה על רקע מערכת בחירות נוספת שהפעם מרכיב היאוש הוא המרכיב העיקרי שלה.

פברואר ירגיש מאוד קר השנה.  נסיגת מרקורי במזל דלי מביא איתו בעיות טכנולוגיות, אולי אפילו מתקפות ברמה שעוד לא הכרנו. זה הזמן שבו מגיעה התפכחות והבנה של המחיר הכלכלי והנפשי של שנת 2020.

בסוף מרץ ולתוך אפריל מגיעה התעוררות. גל של תקווה חדשה והתחלות חדשות.

מאי – יוני מביאים את נסיגת מרקורי ואת עונת הליקויים שיביאו איתם עוד מהנושאים הטכנולוגיים, עם שיבושים אפשריים. תקופה שבה הפיזור ותחילת ביזור הסמכויות כבר יותר ברורים.  

יולי – אוגוסט: הקיץ מביא איתו פיזור של אנרגיה לכל הכיוונים, כך שכנראה שיש יותר חופש וכל אחד עושה את הבחירות של עצמו. יש סיכוי שבקיץ הזה שינויי האקלים יעלו דרגה והנושא המרכזי יהיה מזג האוויר והדיון על האקלים.

ספטמבר עד דצמבר: הנושא העיקרי הוא הנושא הכלכלי. כאן בארץ ובכל העולם. נסיגת ונוס בדצמבר מראה לכולנו עד כמה כללי המשחק משתנים והשתנו. סיכוי שהמטבעות הוירטואליים יובילו לנסיונות חקיקה ויאתגרו יותר ויותר את השיטה הבנקאית ה"רגילה".

הורוסקופ שנתי 2021

מזל טלה:  שנה עם אווירה שאתם מסתדרים איתה. אין לכם בעיה עם רעיונות חדשים ויחסית קל לכם יותר להתמודד עם קיצוצים כואבים, מאחר ואתם יודעים להנות מהדברים הפשוטים של החיים. רוב השנה אתם אלו שדוחפים גם את עצמכם וגם ת מי שמסביבכם להעז ולנסות דברים חדשים. מכל הניסונות האלה יש סיכוי שתלמדו להעריך קצת יותר את היציבות ואת השמירה על מה שחשוב לכם ותבינו שלפעמים עדיף לחכות לרגע המתאים מאשר לנסות ולדחוף בכוח נגד הזרם.

אלו מכם שנולדו בין ה-14 ל-16 באפריל עוברים השנה תהפוכות עמוקות כמעט בכל תחומי החיים.

מזל שור:  עם אוראנוס מטייל באמצע המזל שלכם, בריבוע לשבתאי, רבים מכם יאלצו להתמודד עם הכרח לשנות ולהתעדכן ולשדרג כמה דברים בחיים שלכם. רובכם ישתדלו עד כמה שאתם יכולים לנסות לחזור למה שהיה רק ב-2019, חלקכם יצליחו, רבים מכם יבינו שאולי עדיף כבר להמשיך הלאה. חודשים פברואר, ויוני ידרשו מכם שינויים שיראו מאוד גדולים בהתחלה, אבל תתרגלו אליהם מהר מאוד. החודש המעניין של השנה הוא דצמבר עם נסיגת ונוס שמשפיעה בעיקר בדאגות כלכליות. סיום הנסיגה ותחילת 2022 כבר יהיה קל יותר.  

אלו מכם שנולדו בין ה-27 לאפריל עד ה-5 למאי מתמודדים עם הפתעות לא צפויות שמחייבות אותם לעשות דברים חדשים.

 

מזל תאומים:  האווירה של השנה עם הדגש על יסוד האוויר, מביאה איתה אווירה שאיתה אתם מסתדרים יותר בדרך כלל. מה שיהיה לכם פחות קל הוא שהקצב שיאפיין את השנה יראה לכם קצת איטי ממה שהייתם רגילים אליו.  אתם רגילים להרבה פעילות והרבה תזוזה, ואחרי שנה שעברה יש לכם ציפייה לחזור לקצב הרגיל שלכם, וזה ייקח יותר זמן וסבלנות ממה שיש לכם. השנה עם ראש הדרקון במזל שלכם, רבים מכם ינסו למצוא דבר אחד להתמקד בו, וזה אחד הדברים שפחות קל לכם להתמודד איתם, מאחר ואתם מעדיפים להיות בכמה דברים במקביל. חודש יום ההולדת של השנה יהיה חשוב במיוחד, עם רבים מכם שמשנים כיוון בזמן הזה ומוצאים תחומי עניין ועיסוק אחרים.

אלו מכם שנולדו בין ה- 10 ליוני עד ה-14 ביוני נשארים עם סימני השאלה, רגישות גבוהה, ותחושת הבלבול עד לסוף השנה.

 

מזל סרטן: שנה עם אווירה שמשאירה אתכם קצת באוויר. רובכם מנסים עד כמה שאפשר לשמור על המנהגים ועל מערכות היחסים כפי שהן היו פעם. רמות החרדה שאיפיינו את 2020 יתחילו לרדת, אבל עדיין תחושת הבטחון שלכם לא חוזרת לאותו המקום בו היא היתה. חלקכם יצטרפו לתנועות החדשות, אבל רבים אחרים ימשיכו את השהייה קרוב לבית ויחכו לפני היציאה חזרה אל האירועים ההמוניים. סה"כ זו שנה שבה יהיה לכם יותר זמן פנוי ממה שאתם מכירים או אפילו מעונינים בו. חלקכם תחוו תחושה של קצת ריקנות לא מוסברת וגעגועים למה שלקחתם כמובן מאליו רק לפני שנתיים. כל אחד ואחת מכם ימצאו את הדרכים שלהם למלא את הפערים שנוצרו. מה שחסר לכם בעיקר זו תחושה של התלהבות משותפת. לקראת 2022 מצב הרוח יתחיל להשתפר ואיתו גם השמחה.

אלו מכם שנולדו בין ה-17 ליולי עד ה-19 ליולי יתמודדו עם שינויים עמוקים שקשורים או למשפחה או לבריאות.

מזל אריה:  שנה עם אווירה קצת קרה לכם מדי. אתם רוצים את שמחת החיים וההתלהבות שמאפיינת אתכם, אבל השנה מביאה איתה אווירה שבה ההתלהבות פשוט לא נמצאת שם. במהלך השנה רבים מכם יתמודדו עם אתגרים שקשורים לעבודה שלוקח לה זמן לחזור למה שהיה ב-2019, וגם אז – זה לא בדיוק אותו הדבר. במהלך השנה תהיה תחושה שדורשים מכם יותר תמורת פחות. הזמן לשינוי הכיוון הוא בסוף יוני, אחרי עונת הליקויים ולפני יום ההולדת. שם יהיה ברור לכם אם נכון לכם להמשיך למשהו חדש, או להתמיד ולחכות ל-2022.  

אלו מכם שנולדו  בין  ה-30 ליולי עד ה-7 לאוגוסט יתמודדו עם שינוי אצל מישהו שקרוב אליכם עד כדי שזה משפיע עליכם מאוד.

 

מזל בתולה:  שנה עם אווירה שברובה אתם מסתדרים איתה. האתגר הגדול שלכם במהלך השנה יהיה למצוא את הדרך לא לטבוע ביותר מדי אינפורמציה. רבים מכם יגלו שאתם מתפזרים יותר מדי בערוצי המדיה ושנמאס לכם מזה. משם, תמצאו דרכים שונות למלא את הזמן שפתאום מתפנה לכם. נסיגת מרקורי בפברואר מתחילה את המגמה, כשביוני רבים מכם ישנו את סדר היום. באוקטובר, עם נסיגת מרקורי במזל מאזניים, הדגש עובר למערכות יחסים קרובות. רבים מכם יתחילו לדבר על איכות במקום כמות – במיוחד כשמדובר באנשים קרובים, אבל יותר מזה – כפילוסופיה שאתם מאמצים לעצמכם.

אלו מכם שנולדו בין ה-12 ל-16 בספטמבר יחוו תקופות של חולשה במהלך השנה, עם בלבול שאינו אופייני לכם.

מזל מאזניים:  שנה עם אווירה שסה"כ אתם מסתדרים איתה. גם אצלכם האתגר הגדול הוא עודף האינפורמציה ורבים מכם יחפשו דרכים לעצור קצת את השטף. רבים מכם יצטרפו לתנועות השונות שיתהוו במהלך השנה, עם סיכוי להיכרויות חדשות שמתאימות למי שאתם עכשיו הרבה יותר. החצי השני של השנה מביא גם את נסיגת מרקורי במזל שלכם וגם את נסיגת ונוס, מה שיעביר את תשומת הלב למערכות היחסים הקרובות שלכם.  סיכוי גבוה שלקראת סוף השנה תחוו טלטלות גם מבחינה כלכלית ויותר מזה – במערכות היחסים, במיוחד עם אנשים צעירים יותר. בתור מובילי הטרנדים החדשים – תאלצו למצוא דרכים יצירתיות להפגין סטייל בשנה שבה רבים יתעניינו פחות באיך שהם נראים.

אלו מכם שנולדו בין ה-18 לאוקטובר עד ה-20 לאוקטובר יחוו שינויים עמוקים במערכות היחסים הקרובות.

מזל עקרב: שנה שבה רבים מכם ממשיכים להתמודד עם הלא צפוי. גם השנה ההפתעות ממשיכות להגיע, אבל השנה כבר יש לכם מענה יותר ברור משנה שעברה. שנה שבה האווירה סה"כ עוזרת לכם בהתמודדות עם משברים אישיים, אווירה שמאפשרת לכם לראות את מה שקורה קצת יותר מגבוה ומצמצמת קצת את המערבולות הרגשיות. מבחינתכם, התקופה שבין דצמבר ספטמבר לדצמבר היא התקופה שבה תהיה קצת הקלה, עם קצת פחות התמודדויות מאתגרות מאשר בחלק הראשון של השנה.

אלו מכם שנולדו בין ה-30 לאוקטובר עד ה- 6 לנובמבר יחוו שינויים שנגרמים שלא ביוזמתם, אבל עדיין מחייבים תגובה. השינוי יכול להיות קשור למערכות יחסים קרובות.

 

מזל קשת:  שנה קלה בהרבה משנה שעברה. רובכם מסתדרים עם האנרגיות של השנה הקרובה מצויין ויודעים איך להשתנות עם השינויים המגיעים. התקופה של ינואר-פברואר שתהיה קשה לרבים, תביא אליכם הזדמנויות חדשות ובלתי צפויות. זנב הדרקון במזל שלכם מכריח רבים מכם לקחת יותר אחריות ממה שהייתם מעדיפים. שנה שבה רבים מכם קצת חסרי סבלנות ורוצים שדברים יזוזו ויקרו מהר יותר ממה שאפשר. שווה לכם לזכור שכל פעם כשאתם מנסים לזרז תהליכים הם הופכים לקשים יותר, וכשאתם מבינים את הקצב הטבעי של התהליך, קל לכם יותר לצמוח איתו.

אלו מכם שנולדו בין ה-11 עד ה-15 בדצמבר יחוו השנה סוג של הסתגרות למען צמיחה רוחנית.

מזל גדי:  אחת השנים היותר שקטות שלכם, ורובכם כנראה תשמחו על זה. השנה מתחילה עם הקלה אדירה ותחושה שחלק מהלחץ יורד לכם מהכתפיים. יחסית לעצמכם זו שנה שבה השאפתנות קצת מורידה הילוך, מה שמאפשר לכם גם לשפר את מערכות יחסים שהגיעו למבוי סתום, וגם פשוט להנות יותר מהחיים. שנה שבה לחלקכם יהיה קצת יותר חופש או זמן פנוי. רבים מכם ינצלו את זה להשקיע בכשרונות חבויים שיש לכם ועד עכשיו לא נתתם להם מקום בחיים. הכיוון הוא לא שינוי קריירה, אלא הנאה ממה שאתם יכולים לעשות בזמן שהוא שלכם.

אלו מכם שנולדו בין ה-15 עד ה-17 בינואר ימשיכו לעבור שינויים מטלטלים גם השנה.

 

מזל דלי: שנה משמעותית אצל כולכם. מינואר שבתאי ויופיטר נכנסים למזל שלכם. האחד מביא עימו הזדמנויות לצמיחה, השני מביא עימו מחוייבויות, מגבלות וכובד. שניהם ביחד מכניסים אתכם למסלול חדש שבו אתם חייבים להוכיח את עצמכם – קודם כל לעצמכם. שנה שבה אי אפשר לתת תירוצים, רק תוצאות. שנה שבה אפשר להתבגר מאוד ולגלות מחדש את עצמכם. כמעט כל השנה יש דגש גבוה על מזל דלי ואתם תרגישו לחץ אנרגטי שאתם לא רגילים אליו מהשנים האחרונות. התקופה המעניינת היא בפברואר עם נסיגת מרקורי במזל שלכם שאז תגלו מהם הדברים שמעכבים אתכם ואולי גם תצליחו לשחרר אותם. שנה שבה אפשר לצמוח בכל המובנים.

אלו מכם שנולדו בין ה-26 לינואר עד ה-3 לפברואר יגלו שהם נדחפים להתחלה חדשה.

 

מזל דגים: שנה שבה תחושת הפיזור חזקה במיוחד אצלכם. רבים מכם ירגישו פחות שייכים לקבוצות שעד עכשיו הייתם בהם, עם אפשרות שתנסו להכיר ולמצוא רעיונות ואנשים שיותר מתאימים לכם היום. עודף האינפורמציה מוסיף על הקושי להתרכז. לרבים מכם כדאי להיכנס לשגרה של יותר שקט (בלי טלפון או טלוויזיה, או אפילו ספר). שנה שסה"כ רגשית קצת קלה יותר משנה שעברה עם פחות חרדות. שנה שבה שווה להתכונן ל-2022 שמביאה איתה הזדמנויות לצמיחה.

אלו מכם שנולדו בין ה-10 ל-14 במרץ ירגישו צורך להתחברות רוחנית מחודשת עם עצמכם ויתעניינו יותר ויותר ביחסי גוף-נפש ותודעה.

 

4 תגובות

  1. קשה להתרגל למספר חדש אני מבינה. אבל את רוצה הרי לכתוב על שנת 2021 ולא על 2020. אז בבקשה לתקן ויש עוד כמה טעויות קטנות. קיראי את הדברים שלך מחדש ותקני אותם. זה פשוט מבלבל לקרוא על 2021 ולראות 2020.

  2. היי, תודה רבה על התחזית, ובכלל. שני שאלות ברשותך:

    מה הכוונה שעקרבים בין 30.10-6.11 יחוו שינוי שלא ביוזמתם?

    ואם ישנה אפשרות לדעת לגבי זיווג שני?
    תאריך לידה 31.10.89, שעת לידה 6:05 בבוקר.
    שמש בעקרב, ירח בעקרב, מרקורי בעקר , ונוס בקשת.

    תודה יקירה. עוקבת אחרייך תדיר.
    תבורכי.

    1. ילידי מזל עקרב בתאריכים הנ"ל יחוו את מעבר אוראנוס במהלך השנה. בד"כ השפעה כזו מובילה לשינויים שלאו דווקא הם מתכננים.
      בנוגע לייעוץ אישי, את מוזמנת ליצור קשר.
      תודה
      מעין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.