המאפיין העיקרי של השבוע הקרוב הוא דגש על היחיד, על האינדיבידואל, על הביטוי האישי שלכם. כמעט כולנו שייכים לקבוצות זהות ואנחנו לוקחים חלק באירועים הפוליטיים שמסביבנו בהתאם לשייכויות האלה. השבוע פתאום רבים יחליטו שהאישי שלהם חשוב יותר מאשר מי כן או לא נמצא בשלטון. בקיצור זה שבוע שבו האינטרס האישי מעניין את כולנו יותר ונמאס לנו להתחשב באחרים, במצב, בקבוצות סיכון ואפילו באלו שהכי קרובים אלינו. יחד עם הדגש על האישי והאינדיבידאולי מגיעה גם שמחת החיים ויותר ויותר אנשים יוצאים חזרה אל העולם.

שבוע שעבר אמרתי שמרס מייצג אנרגיה של פעולה מיידית מהירה אבל כשהוא יוצא משליטה הוא נחשב למזיק וגורם להרס. שבוע שעבר גילינו את הכוח של ההרס מפעולות שנעשות ללא חשיבה קדימה. השבוע, בזווית מרובעת לפלוטו מה שמתפרץ הוא פעולות שהיו מתוכננות עם אינטרס ברור. בינתיים האינטרס כבר אולי השתנה אבל הפעולה כבר יצאה משליטה ואנחנו נשארים עם התוצאות. ימים רביעי עד שבת יכולים להביא עימם שינויים עמוקים גם במישור האישי, וגם הכללי שמגיעים מפעולות של אנשים שמרגישים שאין להם יותר מה להפסיד.

ונוס במזל סרטן ללא זוויות רוב השבוע גורמת לרבים להתגעגע למציאות שנעלמה לפני חצי שנה, לילדות שלהם לימים של פעם. לפני שאתם נשטפים בגלי הנוסטלגיה, זכרו שגם אז התלוננתם, גם אז היה קשה, ושהזכרון בד"כ צובע את המציאות שהיתה בצבעים ורודים מדי או שחורים מדי.

השבוע עם השמש באריה ומרס פעיל מאוד, ההפגנות ימשכו אבל כפי שכבר אמרתי לפני כמה חודשים, המחאות מפוזרות ללא דמות אחת או תנועה אחת שמובילה אותן. גם מי שמוחה נגד המחאה מפוזר לתנועות שונות עם רצונות שונים והשבוע ניגודי האינטרסים בין מי שאמורים להיות באותו הצד יעלו על פני השטח ויבהירו לכולנו שלמצוא מכנה משותף הופך להיות יותר ויותר קשה לקראת 2021.

שבוע עם עוד ועוד סודות שנחשפים ומגלים את מחדלי העבר, בעיקר כאלו שקשורים לתאוות אישיות מכל הסוגים (תאוות בצע, תאוות מין וכו'). בזכות הזמנים האלו כבר אי אפשר להסתיר אותם והגילוי מוביל לשחיקה נוספת של האמון במערכות השלטון, הבנקאות והמדיה שגם ככה לא נשאר ממנו הרבה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: קשה להאמין אחרי שבוע שעבר, אבל גם השבוע אתם מלאים באנרגיה. בעיקר מוכנים לעשות הכל כדי לא להרגיש שאתם תקועים. שימו לב לימים רביעי עד שבת לא לקחת סיכונים מיותרים.

מזל שור: שבוע שבו אתם נשטפים בגלי נוסטלגיה ושוכחים עד כמה היה קשה לכם עם המירוץ.

בימים שני עד רביעי במיוחד עם הירח במזל שלכם, אתם מוצפים ברגש וקשה לכם להסביר במילים או לחלוק אותו עם אחרים.

מזל תאומים: שבוע שבו רבים מכם שואלים את השאלה "מי אני" ולא מצליחים לתת לעצמכם תשובה ברורה.

בימים חמישי ושישי עם הירח במזל שלכם יש תחושה שאתם מנסים להתחבר אל העצמי שהיה וכבר לא מתאים עכשיו יותר.   

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מבינים שאין ברירה אלא להמציא את עצמכם מחדש, ולוותר על כמה שייכויות שהיו יותר חשובות לכם אפילו מעצמכם.

מזל אריה: שבוע שבו פתאום כולם חושבים כמוכם, מסכימים אתכם, ושואלים בעצתכם. שבוע מצויין לבנייה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה של בניה מבורכת.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מתרכזים בעיקר בעצמכם, בפרוייקטים שמעניינים אתכם, ואין לכם סבלנות לחולשות של אחרים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם נשטפים בגלים של נוסטלגיה. קצת קשה לכם להתמודד עם המציאות החדשה ואתם מעדיפים להסתגר ולהתגעגע.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם נלחמים בכל כוחותיכם, ומגלים שאתם בעצם נלחמים בעצמכם וחייבים לבחור מה חשוב לכם יותר בין שני דברים שמאוד חשובים לכם. שימו לב שבימים רביעי עד שבת כדאי לחשוב פעמיים לפני שמדברים או עושים. אי אפשר יהיה לחזור בחזרה.

מזל קשת: שבוע עם אווירה של תסכול. כל מה שאתם מנסים ועושים לוקח פי כמה יותר זמן ממה שיש לכם סבלנות. תחושה שנמאס לכם לחכות אבל אין לכם ברירה.

מזל גדי: שבוע שמרגיש קצת כמו שגרה, עם פחות התמודדויות ממה שהיו לכם זה זמן רב. קחו נשימה לקראת שבוע הבא שיהיה הרבה יותר אינטנסיבי.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתרכזים בעצמכם, מפסיקים לחכות לאחרים שיצטרפו אליכם ומגלים שלפעמים יותר פשוט לבד מאשר ביחד.

מזל דגים: שבוע שבו נראה שאתם לא מצליחים לקבוע או להסכים על הדברים הקטנים ביותר. עדיף לא לנסות יותר מדי בכוח ולחכות לשבוע הבא.

אני מעין, מאחלת לכולנו שבוע טוב עם הרבה בניה חיובית. להתראות. 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.