שבוע שמתחיל עם מולד הירח של ראש חודש אלול, ומביא איתו אווירה של עמידה במקום. אחרי היציאה מאזורי הנוחות של שבוע שעבר, בשבוע הקרוב יהיו רבים שיעדיפו להמתין ולא למתוח את הגבולות יותר מדי.

מולד הירח במזל אריה השנה מדבר יותר על סיכום של מה שהיה, והתמודדות עם השינויים של התקופה האחרונה, עם נסיון ליצור סטטוס קוו חדש ולשמור עליו, בלי לסגור יותר מדי, ובלי החלטות גורפות לבינתיים.

בהורוסקופים של השבוע הקרוב אין כמעט זוויות משמעותיות, מה שבד"כ מראה על שבוע שבו לא נלקחות החלטות גדולות, השגרה ממשיכה מעצמה, והאווירה היא בעיקר כזו שבה מחכים למשב הרוח האנרגטי הבא. אחרי האנרגיה היחסית כבדה של השבועות האחרונים, שבוע שבו לא קורה יותר מדי הוא גם סוג של ברכה.

הזווית המשמעותית של השבוע היא המולות בין ונוס בבתולה לנפטון בדגים, וזהו חיבור שמדבר על הרצון למצוא אהבה מושלמת, חלומית, וביחד עם זה קושי להתמודד עם מערכת היחסים האמיתית שיש לנו, כפי שהיא במציאות. שבוע שבו יהיו את אלו שיבינו שאפשר לוותר על החלום, לטובת נסיונות כנים לייצר זוגיות אמיתית מציאותית.

מרס בזווית של 150 לשבתאי מדגיש את הנושא של אי העשייה, אי ההחלטה, ההמתנה, ומביא איתו תחושה של תסכול. יש את הרצון לעשות משהו, אבל כאילו כל פעם דברים נתקעים, לא מסתדרים בלוחות זמנים, או שפתאום נהיים עייפים ואין חשק לעשייה. היתרון הגדול של המיקום הזה של מרס הוא שיש לו פוטנציאל להרגיע את המתיחות הבטחונית.

רוב השבוע מרקורי במולות ליופיטר מחזק את האווירה של החלום הגדול שבתוכו קשה למצוא את הדרך לעשות צעד אחד קטן. ביום חמישי מרקורי יכנס למזל בתולה ויכניס אווירה יותר פרקטית, עם קצת יותר עשייה. ההתחלה של ההכנות לקראת החגים והשנה החדשה, על שלל הסידורים, תיקונים וההתארגנויות אליהם.  

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם אווירה של הרבה תיקונים של כל מה שחייבים כבר לסדר ולתקן. אווירה של עמידה במקום שיכולה להוביל לתחושת תסכול, ושווה לזכור ששבוע הבא כבר יהיה מעניין יותר.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הפער בין החלום שיש לכם לגבי איך מערכת היחסים שלכם אמורה להיות, לבין הדינמיקה שיש לכם בפועל.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם רוצים יותר חופש ופחות עשייה, וחולמים יותר מהרגיל. מיום חמישי אתם כאילו מתאפסים ונכנסים לאווירה יותר פרקטית.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם יעדיפו שלא למתוח את הגבולות יותר מדי, ועד כמה שאתם יכולים להתחיל להתכונן לשנה החדשה שתגיע עוד חודש.

מזל אריה: שבוע של ימי הולדת ואתם משתדלים לחגוג. רוב השבוע אתם נעים בין הרצון ליותר חופש ושמירה על החלומות, לבין הרצון לשמור על מה שיש לכם כפי שהוא.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תתמודדו עם הרבה שינויים, ותעיזו לצאת מאזורי הנוחות, בעיקר בתחום הקריירה.

מזל בתולה: שבוע שבו נראה שאתם היחידים שנמצאים בעומס של עשייה. בתחילת השבוע אתם מתפזרים ליותר מדי כיוונים, אבל לקראת סופו, אתם כבר יותר ממוקדים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם חולמים יותר מהרגיל, וגם מרגישים יותר עייפים מהרגיל. רוב השבוע המיקוד שלכם הוא על נושאי שגרה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה של קצת תסכול, ורצון שדברים יזוזו קצת יותר מהר. במקביל, זה שבוע טוב לחיזוק מערכות היחסים הקרובות.

מזל קשת: שבוע שבו לכם יש עומס בעבודה ואפילו תחושה של לחץ וצורך להתמודד עם כמה נושאים שונים בו זמנית. שבוע שבו נדרש מכם להיות יותר מדויקים בתקשורת שלכם.

מזל גדי: שבוע קל יותר מהאחרונים, אבל עדיין יש תחושה של תסכול מעיכובים בלוחות זמנים, וקשה לכם לתכנן קדימה או להחליט במה להתמקד.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מנסים למצוא דרכים לעשות את הצעדים הקטנים לקראת החלומות הגדולים. בין לבין זה שבוע שבו לא קל לקחת החלטות בלי לשנות את דעתכם מיד אחר כך.  

מזל דגים: שבוע עם אווירה שבה אתם מתמודדים עם הפער בין החלומות הגדולים שלכם, לבין היכולת שלכם לעשות את הצעדים הקטנים שנדרשים כדי לממש אותם.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.