שבוע עם עצירת מרס לפני חזרתו להילוך ישיר בשבוע הבא. העצירה של מרס גורמת לכולנו להרגיש בעיקר עייפים, מותשים וחסרי כיוון. התחושה של הכאוס ממשיכה, אבל גם אליה התרגלנו. רוב השבוע השמש בזוויות חיוביות לנפטון בדגים, ולמקבץ הכוכבים במזל גדי כך שיש סוג של סדר בתוך הבלגן. יש תחושה של שינוי באוויר והיא מתחזקת ככל שהשבוע ממשיך, אבל נראה שסה"כ התחושה היא שמחכים.  ביום רביעי מרקורי חוזר למזל עקרב ומביא איתו שינוי בתקשורת, ובשיח הציבורי והאישי. מתקפות מילוליות כבר לא עוברות בשתיקה שבהסכמה, והדרישה לקצת יותר חמלה וקבלה כבר לא נראית מוזרה.  

האירוע הגדול של השבוע הוא הצמידות השלישית והאחרונה של יופיטר ופלוטו במזל גדי לשנה הזו. הפעם הבאה שהם יפגשו תהיה עוד 13 שנים במזל דלי. במרץ 2020 בצמידות הראשונה החל הסגר הראשון, בצמידות השנייה בתחילת יולי הגיעה תקופת הזיגזוגים בין מה פתוח, מה סגור ושינויים במדיניות כל כמה שעות. השבוע הקרוב כנראה גם יביא איתו מגמה של שינוי כיוון. פלוטו מסמל כוח. הכוח ליצור והכוח להרוס. יופיטר מסמל גם את האמונה, גם את החופש, וגם את הרצון לשפע. יופיטר נחשב לחלש במזל גדי ובשנה האחרונה כל מה שהוא מייצג: כסף, טיסות ואמונה עברו טלטלה עמוקה. השבוע עם הצמידות האחרונה על רקע השמש בעקרב, תעלה הדרישה בעיקר לתקווה שמסומלת על ידי אופק כלכלי ברור יותר.

זה שבוע שבו תוכלו, אתם, יותר בקלות להתחבר אל המקום הפנימי בתוככם שמזין אתכם, כל אחד ואחת וההזנה שלו או שלה. שווה לכם לקת כל יוזמה אישית שיש לכם ולנסות למצוא את הדרך לממש משהו ממנה. המפתח הוא לא לחכות לאישור מהסביבה, לא לחכות שהעולם יסתדר כדי שאתם תממשו את עצמכם, אלא פשוט ליצור ולא משנה מה יצא מזה.  

רוב השבוע ונוס בזווית של מולות עם מרס. בד"כ הזווית הזו מציפה מתחים במערכות יחסים זוגיות קרובות שגם ככה נמצאות במשבר, ויוצרת סוג של משיכת חבל בין בני זוג כשגם היא וגם הוא מתבצרים בעמדתם. בינתיים האווירה מרגישה מתוחה ותקועה, גם לא ממש מצליחים או רוצים לדבר. שימו לב שמי שמצליח להימנע מעקיצות ומחמאות שנועדו לפגוע – יעבור את השבוע הזה בשלום ובשבוע הבא כבר ימצא דרך לגשר על הפערים.  

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שמבחינת עבודה מרגיש כמו שקט שלפני סערה, אבל מערכות יחסים קרובות מרגישות כמו משיכת חבל. אתם מנסים להתעקש על הצד שלכם, בני ובנות הזוג מתעקשים על שלהם והחבל נשאר מתוח.  

מזל שור: שבוע שבו אתם עם הרבה כוונות טובות, אבל מגלים שמה שאתם מציעים מתקבל בהתנגדות, ככל שהשבוע ממשיך אתם מבינים שתהיו חייבים למצוא פשרה, אבל לא מוכנים לעשות את הצעד.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מרגישים בין לבין. מצד אחד יש לכם כוחות ויש לכם רצון, מצד שני אין לכם מושג לאן לכוון את הרצון הזה, ומה יותר חשוב לכם.  

מזל סרטן: לקראת מולד הירח במזל עקרב בסוף השבוע, אתם מנסים להקדיש את השבוע הקרוב לעצמכם, ליצירתיות שלכם ולמה שחשוב לכם. על הדרך אתם מגלים עד כמה סדרי העדיפויות שלכם אכן השתנו בשנה האחרונה. משהו נהייה פשוט יותר.

מזל אריה: שבוע יחסית רגוע  ועם יצירתיות אין לכם בעיה, עם פגישות מחודשות עם אנשים שלא ראיתם זמן מה. אתם מפתיעים את עצמכם בשיחות עמוקות וסוג של תקווה שאתם משדרים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם לא לגמרי שם, לא לגמרי כאן, ובאיזשהו שלב כבר לא מעניין אתכם איפה אתם ביחס לעצמכם, לאחרים ולחיים – מה שמקל עליכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים לעזור, ומגלים שהדרך שלכם לתת עזרה מתפרשת כהפעלת כוח ושאתם מעוררים התנגדות עם כל הצעה שיש לכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם פשוט נרגעים בלי להבין למה ואיך. האמונה בעתיד טוב יותר מתחילה מכם ואתם בעיקר חושבים ומתכננים את התקופה הקרובה ואיך אתם מוצאים את דרככם בה. שבוע טוב עם מזל.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה יחסית רגועה, עם בניה שקטה ונכונה וקצת מזל.

מזל קשת: שבוע חשוב שבו החלטות שתיקחו ילוו אתכם לתקופה ארוכה. ההמלצה היא כן להעז וכן להאמין, ופשוט להגיד כן השבוע.

מזל גדי: מדי פעם מגיע שבוע רגוע בלי יותר מדי דרמות, עצבים ומאבקים. ממליצה לכם להנות מהשקט היחסי הזה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם כאילו נעמדים בצד ונותנים לאחרים להחליט, להאמין, או לריב אם הם רוצים. אם הייתם יכולים הייתם בעיקר ישנים השבוע וכך תראו למי שמסביבכם.

מזל דגים: גם מבחינתכם מדובר בשבוע חשוב שבו בחירות קטנות והחלטות טריוויאליות לכאורה מתגלות כגדולות. שבוע שכדאי לנצל אותו להתחיל דברים חדשים.     

מאחלת לכולנו שבוע עם אמונה מחודשת בכוחותינו. עם המון יצירה ולהתראות בשבוע הבא.  

קורס אסטרולוגיה - חיזוי, מתקיים עכשיו בימי שני ב-20:00 בזום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.