אנחנו מקבלים שבוע שבו השמש בדגים צמודה לנפטון והיא מביאה אנרגיה של בלבול, טשטוש, קצת חוסר אונים ויחד איתם השראה, וחיבור אל הרגשות המזינים ובמיוחד החמלה, והקבלה של מי ומה ששונה מאיתנו, וגם קבלה של עצמנו.

שבוע עם גבולות מטושטשים בין טוב לרע, ימין לשמאל, ואפילו שחור ולבן – כך שנהיה עוד פחות ברור לכולנו באיזה צד אנחנו נמצאים, או רוצים להיות, ובכלל נמאס לנו להיות בצד הזה או בצד אחר. נפטון מביא איתו אנרגיה של חלומות, ורבים מאיתנו יגלו השבוע שהם חולמים בהקיץ הרבה יותר מהרגיל.

מרס במזל תאומים מעלה את התנועתיות של כולנו, ומרחיב את המשך היציאה מהבתים לתוך החיים שעדיין לא נראים כמו פעם, אבל לפחות מתחילים להזכיר קצת את מה שהיה. אבל באותו הזמן, השמש בצמידות לנפטון במזל דגים מציפה פתאום ובצורה בלתי צפויה סוג של פחד מהיציאה אל החיים, ויחד איתו גם תשישות בלתי מוסברת מהרעש וההמולה.

 

 

ונוס בדגים ממשיכה להציף רגשית וממשיכה למתוח את גבולות ההגיון אצל רבים מאיתנו. אותה ונוס מביאה איתה אנרגיה של רצון ליותר יופי ויותר הרמוניה במערכות היחסים, היא גם יכולה לגרום להתאהבויות במקומות הכי לא צפויים, ומוסיפה על הרצון להתחבר רגשית ממקום עמוק יותר.

באותו הזמן שחולמים על אהבה, שלוש הפלנטות במזל דלי מתרחקות אחת מהשניה ומביאות איתן תחושה של "כל אחד לעצמו". שבוע שבו אנשים פחות מתחשבים אחד בשני, אבל גם לא מחפשים לריב או להרוס. התחושה שמגיעה היא שלא מחכים יותר למה שחשוב לנו, ואם יש משהו שאנחנו רוצים לעשות, אז אנחנו פשוט הולכים על זה, גם אם בהתחלה נהיה בלי שותפים לדרך.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: מרס נכנס למזל תאומים ואתם מרגישים שסוף סוף אתם מתחילים לזוז. התנועה המחודשת נותנת לכם יותר אופטימיות.

מזל שור: שבוע שבו יש לכם השראה ורעיונות יצירתיים. באותו הזמן אתם נהיים יותר רגישים ומגלים שההצפות הרגשיות משאירות אתכם ללא מילים.

מזל תאומים: מרס נכנס למזל שלכם ואתם מקבלים יותר כוח ואנרגיה שרובכם משתמשים בה כדי לקדם את נושא העבודה.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עייפים יותר מהרגיל ומוצאים את עצמכם חולמים הרבה יותר מהרגיל. רבים מכם יופתעו שלמרות שאפשר לצאת, אתם מעדיפים להישאר בבית.

מזל אריה: שבוע שבו אתם עייפים יותר מהרגיל, ועם העייפות מגיעה אנרגיה שבה קצת קשה יותר לעמוד בזמנים ולעשות את כל מה שיש לכם ברשימה. מצד שני זה שבוע נהדר להשראה ואהבה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מקבלים יותר זמן חופשי לעצמכם והאנרגיה מאפשרת לכם לקבוע לעצמכם את סדרי היום, עם פחות צורך לחכות או להתחשב באחרים.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה שבה גם אתם חולמים יותר מהרגיל, ורבים מכם מגלים אהבות חבויות שיש בתוככם שעד עכשיו לא הייתם מודעים להן.

מזל עקרב: מעבר מרס לתאומים נותן לכם תחושה של הקלה. שבוע שבו אתם חוזרים לתנועה נמרצת ומשקיעים יותר בקריירה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתחברים לתחושה של להיות ברשות עצמכם, להחליט לעצמכם ולא לחכות לאף אחד אחר כדי להמשיך עם מה שמעניין אתכם.

מזל גדי: שבוע יחסית שקט מבחינתכם שבו אתם מבינים שאין למה או למי לחכות כדי להוציא לפועל את מה שחשוב לכם.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לתחושה של להיות ברשות עצמכם. שבוע יחסית קל יותר מהאחרונים עם תקשורת קלה וזורמת יותר.

מזל דגים: שבוע שבו אתם בתחושה של בלבול ושקשה לכם להחליט מה אתם רוצים לעשות. במקביל לזה, אתם מקבלים הרבה השראה ואנרגיה של אהבה שיכולה לרפא.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו להתחבר לצד האומנותי שלכם וגם להתחיל מערכות יחסים חדשות.

 

מאחלת לכולנו שבוע טוב ולהתראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.