שבוע שבו מתחילה נסיגת מרס והתחושה של הכאוס וחוסר הכיוון מתגברת אצל כולנו. נסיגת מרס רק מציפה את התחושה של החולשה שרבים מרגישים. התגובה להצפה הזו משתנה אצל כל אחד ואחת: יש את אלו שמתעקשים ומנסים להפעיל יותר כוח, הרבה יותר ממה שבאמת צריך. אחרים להפך, משתדלים ליצור קשר רגשי קרוב, מכיל, מבין. באמצע – יש את אלו שמנסים פעם ככה ופעם ככה. מרס מייצג אנרגיה של פעולה מוחצנת ובתחילת הנסיגה שלו האנרגיה מתכנסת פנימה.

חוץ מנסיגת מרס האנרגיה השבוע משתנה עם כניסת מרקורי למזל מאזניים, וונוס למזל אריה. כשמרקורי נמצא במזל מאזניים מקבלים דיונים בלתי פוסקים, האשמות, אפילו הסתות, אבל לא מגיעים לשום מסקנה חד משמעית וחותכת. פשוט מחליטים להמשיך את הדיון בפעם הבאה. עם ונוס במזל אריה, הרושם החיצוני הופך לחשוב, חשוב מאוד. יותר חשוב מאשר החלטות אמיתיות וכואבות. בכלל שילוב הפלנטות של השבוע מדגיש את המרדף אחרי פופולריות, ולא מאפשר עבודת עומק. אתם תראו את זה גם בחיים הציבוריים, אבל יותר מזה בחיים הפרטיים שלכם, עם התסכול שעבודה אמיתית וקשה לא מקבלת את הפרגון המגיע לה, וכל המחמאות נעלמות לאלו שנראים כבעלי כריזמה או נוכחות חברתית, גם אם אין להם שום דבר להציע חוץ מזה.

עוד השבוע השמש נכנסת לזווית של מולות עם נפטון מה שרק מוסיף בלבול וטשטוש לאווירה הכללית. באותו הזמן, השמש בזווית הרמונית ליופיטר, נותנת תחושה שלא משנה מה נעשה או נחליט יש כוחות גדולים מאיתנו והם יחליטו בשבילנו ממילא. הבעיה היא שגם הכוחות שאמורים להחליט מרגישים את אותו הדבר. סה"כ שבוע שבו נראה שיש המון רעיונות טובים, וכוונות טובות, אבל משהו מתמסמס בדרך למימוש.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: מרס בנסיגה ואתם מראים לעולם את הצד הרך שלכם, מוכנים להודות שגם אתם פגיעים ומאפשרים שיחות קצת אחרות. התחושה היא שאתם עייפים מהרגיל.

מזל שור: שבוע שבו אתם משקיעים המון במראה החיצוני, רובכם מסתכלים במראה ולא מרוצים ממה שאתם רואים.

ימים ראשון עד שלישי עם הירח במזל שלכם, מאפשרים לכם למצוא מקום מזין בתוככם, ולשפר את ההרגשה משם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מצליחים לאמר דבר והיפוכו באותו משפט, ואתם מבלבלים מאוד את מי שאתכם. שימו לב לא להאשים מהר מדי את האנשים הלא נכונים.

בימים שלישי ורביעי עם הירח במזל שלכם, אתם לא מפסיקים לדבר, לדאוג, לתת עצות, לשאול שאלות אבל לא לחכות לתשובות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עסוקים מהרגיל, ממלאים את עצמכם בפעילויות שונות, ומרגישים שאתם לא יכולים לסמוך על אף אחד אחר שיעשה דברים כמו שצריך.

בימים שישי ושבת עם הירח במזל שלכם אתם קצת מגזימים עם הדאגה. נסו לתת לאחרים לעשות את שלהם, גם אם זה יוצא אחרת ממה שרציתם.

מזל אריה: ונוס נכנסת למזל שלכם ואתם מתעוררים לרומנטיקה שקצת שכחתם ממנה בחודשים האחרונים. אתם רוצים אווירה של חיזורים ושל מסיבות, אבל שאר המזלות לא במצב רוח כמוכם.   

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם יתחברו למה שאמרתי קודם על הפרגון שהולך למקום שסתם יודע לעשות רושם ולא למקום שתכלס עושה את העבודה.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה קצת מבלבלת שבה לא ברור לכם מה הכיוון שלכם, והחיים כאילו מחליטים בשבילכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם בדיונים בלתי פוסקים, ואז עוד כמה דיונים. כאילו לא מסוגלים לעצור את עצמכם ולהחליט משהו. רבים מכם מנסים להיות אמפטיים, ומגלים שגם ההזדהות לא מובילה למקום ברור יותר.

מזל עקרב: שבוע של תחילת נסיגת מרס ואתם בתחושה של חולשה בלתי מוסברת. שבוע שבו רבים מכם ירשו לעצמם להפגין יותר רגש מהרגיל.

מזל קשת: שבוע שבו אתם היחידים שמתחילים לקבל את הכוח שלהם בחזרה, רובכם פשוט מתרכזים במשימות שיש לכם להשלים, ובהקשבה לאחרים שמרגישים חלשים.

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם פשוט עושים את שלכם, ולא ממש מתרשמים או נשאבים להתרחשויות הסביבתיות. כבר נמאס לכם לחכות שאחרים יחליטו

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מעדיפים את הצד שבו מפעילים אפילו יותר כוח מהרגיל. אתם מתעקשים, ומוכנים להמשיך להתעקש עוד ועוד.

 מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים להתמקד במה שחשוב לכם, רק שלא ברור לכם מה הם סדרי העדיפויות שלכם. נראה כאילו מה שאתם מנסים לעשות קצת מתמסמס ונמרח.

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.