שבוע של אחרי: אחרי החג, אחרי הליקויים, אחרי מבצעי הקניות ואחרי ההפחדות מהזן החדש. זה גם שבוע של לפני: לפני נסיגת ונוס, לפני המפגש השלישי של אוראנוס ושבתאי ולפני מעבר יופיטר למזל דגים.

כך שהשבוע הקרוב מביא איתו תחושה של לא כאן ולא שם, תחושה שמשהו הולך לקרות, ויותר מזה הרצון שמשהו יקרה כבר, ובכלל לא יודעים להסביר או לתאר מה זה הדבר הזה שכמהים אליו.

ההשפעה המובילה של השבוע הקרוב היא זווית מרובעת בין מרקורי והשמש בקשת לבין נפטון בדגים. ההשפעה שלה היא כמובן המשך ההגזמה וחוסר הפרופורציה גם בחדשות וגם בסיפורים אישיים ברשתות, שבהם הופכים אנשים לגדולים מהחיים או נורא רעים, או נורא טובים. בנוסף, עם אווירה של יציאה של הרוח מהמפרשים, תהיה נטייה להגזים את הרע השבוע, אז שימו לב שאתם נסחפים לתיאורים שליליים במיוחד, או חיוביים במיוחד. זוהי זווית של אשליה שבה אנחנו כל כך רוצים להאמין, עד שכל כך קל לעבוד עלינו.

לזווית הזו ישנה השפעה נוספת, שבה רבים בטוחים שהם מעל לחוק, ושמגיע להם יחס מיוחד, ושהם יכולים לעשות מה שהם רוצים, כי מגיע להם.

במקביל להשפעה הנפטונית, מרס בעקרב בזווית מרובעת ליופיטר בדלי מוסיף על הנטייה להגזמה, מוסיף על הנטייה לראות את עצמנו כמעל לחוק ושמגיע לנו מה שאנחנו רוצים עכשיו ומיד. ההשפעה העיקרית של הזווית הזו היא חוסר סבלנות, ותגובות לא פרופורציונליות, אפילו אלימות, לאירועים שלא מחייבים כזו תגובה, ושליפות מהמותן שיכולות לעלות ביוקר אחר כך.

ועיקר ההשפעה של השבוע הקרוב היא של ונוס לפני הנסיגה שתתחיל בשבוע הבא. ונוס, כמעט בעצירה צמודה לפלוטו במזל גדי. לקראת הנסיגה, הנושא הכלכלי מתחיל לקבל תשומת לב אדירה עוד יותר מהרגיל, עם סיכוי גבוה להתפוצצות של בועות כספיות מכל הסוגים. ונוס בנסיגה במזל גדי תמשיך את המגמה שבה הצעירים לא מוכנים לצאת לעבודות שבהן הם גם לא מצליחים להתפרנס וגם סופגים התעמרויות ולחץ לעמוד ביעדים בלתי אפשריים.

בנוסף, רבים ירגישו השבוע שהם נתקלים שוב בקשיים במערכות יחסים שהם חשבו שהם כבר התגברו עליהם, והפעם מגלים שהדרך לריפוי ארוכה יותר ממה שהם חשבו.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם הרבה אנרגיה, שבו אתם חסרי סבלנות, והתגובות שלכם מהירות ויכולות להיות מוגזמות. שימו לב לקחת את האנרגיה הזו של עשייה ולתעל אותה למקומות בונים.

מזל שור: שבוע שמרגיש כאילו אתם תקועים במקום ומתמודדים שוב עם נושאים שכבר חשבתם שפתרתם מזמן, במיוחד אלו שקשורים למערכות יחסים קרובות ולכסף.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם תמימים מהרגיל ורוצים להאמין למה שאומרים לכם. שבוע שבו יש לכם הרבה השראה אומנותית, אבל עדיף להימנע מהחלטות חשובות בענייני כספים או זוגיות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עייפים מהרגיל, רוצים משהו חדש ותקווה חדשה, אבל אין לכם כוח לעשות משהו כדי להתקדם לשם.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מגזימים בלי לשים לב, ויכולים לגלות מאוחר מדי שנסחפתם רחוק מדי בתיאורים שלכם, ובציפיות שלכם. שבוע עם עייפות בלתי מוסברת.

מזל בתולה: שבוע שבו יש סיכוי להגזמה, שווה לכם לבדוק היטב השבוע למי אתם מאמינים, ובאותה המידה לשים לב שזה לא אתם שמספרים סיפורים מופרזים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם חושבים על מערכות יחסים, במיוחד כאלו של יחסי עבודה בהם קיבלתם יחס לא הוגן ועכשיו אתם מנסים לרפא את הפצע.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם חסרי סבלנות ועם תגובות קצת מוגזמות למה שקורה. הנטייה שלכם לראות דברים או בשחור או בלבן, בלי צבעים באמצע בולטת במיוחד השבוע.

מזל קשת: שבוע של ימי הולדת ולרבים מכם אין סבלנות למסיבות. רבים מכם מנסים לשבור את השגרה קצת השבוע, כדי למצוא דרך לארגן לעצמכם שגרה יותר מעניינת גם בהמשך.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם הרבה השראה, ורצון לפרוץ את הגבולות ולהכניס התנסויות חדשות ומעניינות לחיים שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם היחידים שלא מגזימים, אבל נסיגת ונוס במזל שלכם מחזירה אתכם ליחסים לא פתורים, במיוחד אלו שקשורים למקומות העבודה שלכם.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו שאלות בנוגע לעבודה שלכם, כשמצד אחד אתם מרגישים שאתם בכיוון הנכון ומצד שני מגיע הספק שמציק לכם עם השאלה האם יהיה לכם טוב יותר לשנות כיוון

מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים להשיג יותר מדי, מהר מדי ומצפים מעצמכם ומאחרים ליותר מדי. שימו לב שלא להפוך אנשים לטובים מאוד או רעים מאוד בלי פרופורציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.