שבוע שבו סוף סוף נרגיש את האווירה המזינה והמחבקת של מזל סרטן. שבוע שבו אפשר יהיה למצוא מכנה משותף גם במקומות שבהם לא חיפשנו למצוא אותו עד עכשיו, ועם קצת יותר סבלנות והרבה יותר הכלה, גם למצוא דרכים נוספות לתקשורת.

הדגש על מזל סרטן יביא איתו פרץ של נוסטלגיה אצל רבים ויחד איתו הצפה של זיכרונות, והשבוע מדובר בזיכרונות הנחמדים של רגעים קטנים ויפים. משם גם אפשר יהיה להמשיך וליצור עוד כמה זיכרונות נעימים לשנים שיבואו.

לקראת הסופ"ש, מולד הירח של חודש אב מביא איתו חמימות פנימית שמלווה את החום החיצוני. וגם סוג של תחושה של יציבות שהיתה כל כך חסרה לרבים במשך כל כך הרבה זמן.

השבוע מרקורי בסוף מזל תאומים מאפשר את התקשורת הפשוטה, הרגילה, ונותן את ההזדמנות לרבים למצוא את המילים הנכונות ברגע הנכון.

הזווית הבולטת של השבוע היא הזווית בין ונוס קודם לשבתאי ואח"כ לאוראנוס, וזו זווית שקשורה במיוחד במערכות יחסים קרובות. על רקע השמש במזל סרטן הנושא של מערכות יחסים מתערבב עם הנושא של משפחה, והשילוב הזה יכול להציף מתחים שתמיד נמצאים שם, אבל הפעם מרגישים קצת יותר לוחצים, קצת יותר כבדים. ונוס באריה לא מוכנה שיתעלמו ממנה או שידלגו מעליה, והשבוע במיוחד כדאי לשים לב לענות בצורה מכובדת כדי למנוע פיצוצים במערכות יחסים שבהן הנושא הזה גם ככה כבר נמצא במשבר.

בתחילת השבוע ונוס מול שבתאי מכניסה כובד ורצינות למערכות היחסים ומציפה נושאים שקשורים למשפחות המורחבות והדרישות שלהן מהזוגיות הפרטית. מיד אחר כך ונוס בריבוע לאוראנוס מביאה איתה את האווירה של נמאס לי ונותנת אומץ לאלו שמרגישים שפולשים לפרטיות שלהם בצורה מוגזמת למצוא את הדרך לשים גבולות.

ועדיין, עם האווירה שיש השבוע. שיש בה הרבה חום וקבלה, אפשר יהיה למצוא דרכים חדשות להיות ביחד עם קצת יותר מרחב למי שצריך את זה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות:

מזל טלה: אחרי כמה ימים דרמטיים במיוחד מגיע שבוע שבו אתם מקבלים יותר חופש ומקום לביטוי האישי שלכם. רבים מכם עסוקים מאוד השבוע, ועם תחושה שהגלגלים מסתובבים בכיוון הנכון.  

מזל שור: שבוע שיכול להביא איתו הרבה דרמות במערכות יחסים. אלו מכם שנמצאים במתחים בזוגיות בגלל לחצים מהמשפחות המורחבות יתמודדו השבוע עם הצורך לשנות משהו בדינמיקה הזו.

מזל תאומים: בתחילת השבוע יש תחושה של קצת בלבול, הרבה השראה והתקפי נוסטלגיה. בהמשך השבוע, האווירה מתחלפת לפשוטה יותר וברורה יותר, ואפילו קצת קלילות.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שמציפה אצלכם זיכרונות והרבה מחשבות על העבר. יחד איתם מגיעה גם אווירה של יותר הכלה ויותר סבלנות. רבים מכם מתמלאים באנרגיה ורוצים לצאת וליצור רגעים יפים שילוו אתכם לזמן הקרוב.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תמצאו את הקשר הקרוב, המכיל והאוהב עם האנשים שמסביבכם. שנה מצויינת לקריירה.

מזל אריה: שבוע שיש בו אווירה ששולחת אתכם לרצות לטרוף את החיים. אתם ממשיכים לדחוף את עצמכם ולאתגר את עצמכם, עם הרבה אקשן במערכות יחסים ובנושאי עבודה.

מזל בתולה: בתחילת השבוע אתם בתחושה של עייפות לא מוסברת. מיום שלישי מגיעה אווירה שאתם מחבבים ושמוציאה אתכם ליותר מפגשים חברתיים ומכניסה קצת יותר קלילות.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם פערים במערכות יחסים. התחושה היא שאתם עומדים באמצע בין אנשים שונים ומנסים לגשר ביניהם. שבוע שבו תופתעו לגלות שמה שחשבתם על מי שקרוב אליכם הוא לא מה שאחרים חושבים עליו או עליה.   

מזל עקרב: שבוע רגוע יחסית שבו התחושה היא שהכדור נמצא בידיים שלכם והבחירה מה ואיך לעשות נמצאת אצלכם. שבוע שבו רבים מכם מוצאים כוחות מחודשים לצאת יותר, להנות יותר ואפילו להשקיע ביצירתיות שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם שוויתרו על כמה חלומות בשבועות האחרונים, מגלים שנהיה לכם קצת קל יותר, שהאופטימיות מתחילה לחזור ושיש לכם יותר זמן לתחביבים שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו יש סיכוי שמתחים שנמצאים במערכות היחסים המשפחתיות שלכם ישפיעו על הזוגיות שלכם בצורה שתחייב אתכם לשנות קצת את הגישה כדי למצוא את הדרך קדימה.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם מתחים במערכות היחסים. התחושה היא שאתם עומדים באמצע בין כמה וכמה אנשים שכל אחד מושך לכיוון שלו, ואתם, ככל שהשבוע ממשיך מנסים למצוא דרכים יצירתיות לגישור על הפערים הללו.

מזל דגים: שבוע עם אווירה שאתם מחבבים ומסתדרים איתה מצויין. שבוע עם אווירה חמה וקצת קלילה יותר מהשבועות האחרונים, וסה"כ קצת פחות דאגות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.