השבוע, פלוטו חוזר להילוך ישיר בדיוק במעלה שבה הוא פגש את שבתאי לפני שנה בערך והתחילה המגפה להשתולל בכל העולם. פלוטו אחראי על טרנספורמציה עמוקה, על תהליכי מוות וההתחדשות שמגיעה בעקבותיהם. במהלך השנה האחרונה חווינו כמה כאלה, ובשבועות הקרובים יהיו כנראה עוד. אבל זכרו, עד לשנת 2020 תהליכים פלוטוניים היו מלווים בד"כ במלחמה, וכולי תקווה שבשנה הזו נעבור את התהליכים האלה בלי להגיע לשם.

ביום שלישי פלוטו חוזר להילוך ישיר וביום חמישי הוא פוגש שוב את מרס בזווית מרובעת. מבחינה אסטרולוגית זו אחת הזוויות שנחשבות לכזו שמשנה את כללי המשחק, בד"כ באלימות, אבל גם ההפך הוא הנכון – יצירה של שיתוף פעולה שלא היה נראה שהוא אפשרי בכלל. בפעם הקודמת שהתרחשה הזווית הזו השנה, הוכרז על הסכם השלום. השבוע, באותו הזמן של הזווית גם מרקורי יהיה במולות לאוראנוס ולכן יש מקום לצפות להפתעות. להערכתי גם הפעם הזו מדובר באיזשהוא הסכם כלכלי, וגם כאן מדובר בעיקר בנכסים טכנולוגיים מתקדמים שלא ברור לאן הם מובילים.

עוד השבוע: ונוס עוברת למזל בתולה ושם היא מצליחה לגרום לרבים לקחת ברצינות את כלל נושא הבריאות, עם קצת יותר נכונות לשתף פעולה עם מה שחייב.  השמש, רוב השבוע ללא זוויות משמעותיות, כך שעדיין מתנהלים דיונים עקרים ברובם על מהו חוק, ואיזה מהחוקים קובעים יותר, כולל השאלה של מה מצפים מאנשי החוק, ומה הם מסוגלים לתת.

מרקורי בעקרב פוגש את אוראנוס, לקראת הנסיגה שמתחילה בשבוע הבא. המיקוד הוא בעיקר בנושאי החרדה הכלכלית שמתעצמת עוד. בסופו של דבר, הנושא הכלכלי הוא זה שיוציא את הרוב הדומם מדממתו, אבל זה יקרה רק עוד כמה שבועות. השבוע, נקבל את הניצנים הראשונים של המגמה הזו.

ומהצד, יופיטר בגדי, בזווית הרמונית לנפטון רק מעמיק את האמונה הקיימת, וכל אחד ואחת באמונתם הם. מתחזקים.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: לקראת יום שישי מערכות יחסים מתחילות להשתנות מעצמן. מאבקי כוח שאתם נמצאים בהם כבר שנים פתאום משתנים, רוב הסיכויים שלא בכיוון שאליו ציפיתם.

מזל שור: בתחילת השבוע אתם ממציאים כל מיני עיסוקים ומבטיחים לעצמכם לשמור על הבריאות כמו שצריך מעכשיו והלאה, ומכניסים את עצמכם למשטר של תזונה חדשה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם הפתעות לא צפויות, בעיקר במערכות יחסים קרובות שמשאירות אתכם ללא מילים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם בעיקר מתגעגעים למה שהיה ואיך שהיה, ועדיין עושים כל מה שאתם יכולים כן לשמור על קשר וכן להרגיש שיש חג. במקביל, אתם מנסים לעשות דיאטה.

מזל אריה: שבוע שבו אתם "יושבים על הגדר", אוספים כוחות ומחכים לשבוע הבא. חלקכם מצטרפים לטרנד הבריאות ועושים יותר ספורט מהרגיל.

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם מצליחים סוף סוף לנתק את עצמכם ממה שקורה שם בחוץ וקצת למצוא שקט בתוך עצמכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם לא יודעים איך ומה מצפים מכם. ואט אט אתם מבינים שאין ציפיות זה רק אתם שמצפים מעצמכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תשנו הרבה ממערכות היחסים המרובות שלכם ותשקיעו את הזמן שלכם באנשים חדשים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתעוררים ויוצאים להיאבק מחדש, גם במערכות יחסים אישיות וגם כלליות –  עם הרבה נחישות ורצון ממוקד, יש לכם את הכוח לשנות.  

מזל קשת: שבוע שמרגיש בין לבין, בלי כיוון ברור, אבל עם יותר ויותר אמונה בעצמכם, ובדרך שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו נראה שאתם פעילים ועסוקים, והיחידים ששומרים על אופטימיות.  

מזל דלי: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מדברים יותר ממה שדיברתם כבר הרבה זמן, מצליחים למצוא דרכים חדשות לבטא את עצמכם.  

מזל דגים: שבוע שבו לא ממש ברור איך הזמן עובר, אבל הוא עובר. רבים מכם מתחזקים באמונתכם באשר היא. והתחושה היא שאתם אלו שמביאים את התקווה ואת החלום לכולם.   

מאחלת חג שמח

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.