השבוע מתחיל עם נסיגת מרקורי במזל דלי ותחושה של פיזור, חוסר בהירות והמון שאלות פתוחות שאין עליהן תשובה. האנרגיה הזו מקשה מאוד על קבלת החלטות, תכנון קדימה או אפילו הסקת מסקנות על מה היה עד עכשיו.

כשמרקורי בנסיגה במזל דלי יש סיכוי להתמודדות עם גליצ'ים טכנולוגיים, תקלות, והמשך הדיונים על כל הנושא של זכויות הפרט בעולם הוירטואלי.   

ומתחת לפני השטח, מבחינה אנרגטית יש תחושה מוזרה שהזמן עובר לאט יותר. יש כאלה שיאהבו את הקצב הזה, לרבים אחרים לא קל איתו.

היום המעניין של השבוע הוא יום שלישי שבו השמש בריבוע למרס, יום שבו מאבקי אגו מקבלים את כל תשומת הלב, ומקשים אפילו יותר על החלטות אופרטיביות. ובכל זאת זה יום שבו אפשר להתחיל לנוע לכיוון קצת אחר.

ונוס עוברת למזל דלי ביום שני ומוסיפה על הדגש של חמש פלנטות במזל דלי. האנרגיה הזו יכולה להוביל לתחושה של ניתוק. תחושה שפחות מעניין אתכם מה שעניין אתכם קודם, ושאתם לא מצליחים או אפילו רוצים לספר ולשתף מה עובר עליכם. ישנם רבים שירגישו תחושה שהם לבד, גם אם יש אנשים שנמצאים מסביבם. לפעמים מגיעים שבוע שבועיים שבהם פחות קל ליצור קשר והשבוע הוא כזה. שווה לנסות שלא להילחץ מהתחושה הזו של לבד עם עצמנו ולהפך, לנסות להנות ממנה.

האנרגיה של השבוע מחזקת עוד יותר את הנושא של הקודים החברתיים שפחות משפיעים ופחות אכפת לנו ממה שאחרים חושבים או אומרים. לקראת סוף השבוע ונוס צמודה לשבתאי ומכריחה רבים להתמודד עם מערכות יחסים מקרטעות. לכולנו יש חוקים בלתי כתובים בתוך מערכות היחסים שלנו, והשבוע נראה כאילו אלו כבר לא עובדים יותר. לאט לאט מחלחלת ההבנה שהגיע הזמן לדינמיקה חדשה שמתאימה יותר למציאות הנוכחית.

סה"כ האנרגיה של השבוע יכולה להרגיש שקטה מהרגיל. חלק מאיתנו יהנו מזה ויעריכו את זה, אבל רבים שכל כך רגילים לרעש, לא ידעו איך לאכול את השקט היחסי הזה ולא ידעו איך להתמודד איתו.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם נאלצים להאבק על  טריטוריה ועל סמכות במיוחד ביום שלישי. מיום רביעי מגיעה תחושה שפחות אכפת לכם, ומשם יש סיכוי ליותר שקט.

מזל שור: שבוע שמרגיש כבד ואיטי, עם דגש על מערכות יחסים. אחרי ההפתעות של השבועות האחרונים, השבוע מגיע הזמן להתמודדות עם הדרישות של הקרובים אליכם לשינוי בגישה שלכם.

מזל תאומים: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם במיוחד מרגישים איך לפעמים הזמן רץ ולפעמים כאילו לא זז. נסו להיות מאוד גמישים בתוכניות שלכם לשבוע הקרוב.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם נמצאים במאבקי אגו שלא ברור לכם איך נכנסתם אליהם. הנטייה הטבעית שלכם היא לעזור ולתת מעצמכם, אבל השבוע תגלו שעדיף לתת לאחרים להתמודד עם מה שהם בישלו לעצמם.     

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם מעדיפים לחכות ואפילו לא מצליחים להחליט על סדר היום שלכם. שימו לב שלא להיגרר למאבקי אגו מיותרים בימים שני עד רביעי.    

מזל בתולה: עם נסיגת מרקורי מגיעה ההתמודדות עם קלקולים של מחשבים, תוכנות ושאר דברים שדורשים תיקון מיידי ומעסיקים אתכם כל השבוע.

מזל מאזניים: שבוע שמרגיש שאתם מתמודדים עם החלטות שהפכו לחוקים ומנהגים שעכשיו כובלים אתכם. לפני כמה שנים החלטתם על מנהגים מסויימים ודרכי פעולה מסוימות שהתאימו אז, ואתם לא יודעים איך לצאת מהם וליצור דרכי פעולה חדשות שמתאימות להיום.

מזל עקרב: שבוע שבו אותם מאבקי אגו שאתם נמצאים בהם כבר הרבה זמן עולים וצפים שוב. לקראת סוף השבוע מתחיל להשתרר שקט יחסי

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים יותר חופש, ומתמודדים עם השאלה מה ואיך לעשות כשאתם אלו שקובעים לעצמכם. רבים מכם יופתעו עד כמה קשה לכם להוביל את עצמכם אבל זו האנרגיה של השבוע הקרוב.

מזל גדי: שבוע שבו יש סיכוי לשיפור במערכות יחסים, עם היכולת שלכם למצוא דרך ליצור קשר רגשי במקומות שבהם היה קצת קשה בזמן האחרון ומשם למצוא דרך לריפוי וחיבור מחודש.

מזל דלי: גם השבוע יש כל כך הרבה התרחשויות אנרגטיות שאתם מרגישים שאתם נמשכים לכמה כיוונים בו זמנית. נסיגת מרקורי יחד עם ונוס במזל שלכם מציפים נושאים שקשורים למערכות יחסים, והשבוע מעבירים את הכדור למגרש שלכם להוביל אותן למקום קצת אחר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תנסו לתת יותר מקום לצד היצירתי שלכם ותשקיעו יותר זמן ומאמץ בגילוי עצמי.

מזל דגים: שבוע שבו פחות באים אליכם בדרישות, ונותנים לכם יותר מרחב. עד כמה שחיכיתם לזה, התחושה יכולה להיות קצת בודדה. זכרו להנות מהשקט.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם שקט נכון וחיובי

קורס אסטרולוגיה למתחילים
נפתח ב-10.1.21
נפגשים בזום ולומדים יחד און ליין.
מוזמנים להרשם למקומות אחרונים.

ניתוח מפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.