ביום שישי ה-5 ביוני, בזמן הירח המלא יתרחש ליקוי לבנה חלקי. לחדי העין יראה כאילו הירח המלא זורח עם עננה קטנה מעליו. הליקוי ישפיע בעיקר על המזלות המשתנים (תאומים וקשת בתולה ודגים).

הליקוי הוא הראשון מבין שלושה ומדגיש את כל הנושא של התקשורת, כל התקשורת כולל תשתיות ומדיה חברתית. בזמן הליקוי מרס, כוכב המלחמה נמצא בריבוע מדויק לירח ולשמש, מה שמוסיף שמן למדורה, ולוקח את הליקוי הזה למקום של עימותים, ההשפעות האפשריות הן: עוד מתקפות סייבר גם פוליטיות וגם פליליות, ממשלות שמנסות יותר ויותר לשלוט בגופי המדיה. וגם גופי התקשורת שמתקיפים אחד את השני. צרכני המדיה מבינים שאולי יש אמת אחת, אבל יש המון פנים וגישות ודרכים להציג אותה.

ביום רביעי עוד לפני הליקוי ונוס בנסיגה מתחילה מחזור חדש והופכת לכוכב בוקר. מערכות יחסים שנמצאות במשבר יגיעו לנקודת ההחלטה בין יום רביעי ליום שישי. עדיין עדיף שלא ליזום משהו חדש, אבל השילוב של המחזור החדש עם הליקוי יגרום לזה שנראה כאילו ההחלטות נלקחות בשבילכם מעצמן.

עוד השבוע: מרקורי במזל סרטן מוסיף על הבעיות התקשורתיות. זה שבוע שבו יהיה יותר ויותר ברור שאנשים מקשיבים רק למה שהם כבר מכירים ומאמינים בו. יהיו הרבה צעקות השבוע, אבל מי שלא הקשיב לכם עד היום גם לא יקשיב לכם השבוע.  

הכוכבים הכבדים בגדי ודלי ממשיכים בנסיגה האיטית איטית שלהם, ונראה כאילו הם לא זזים. מה שמוביל לתמונה אנרגטית של אלו שמנסים להיכנס לקצב מהיר, ולחזור לשגרה שלהם. אחרים שרוצים משהו חדש וכמה שיותר מהר, ובינם לבינם אלו שיודעים שהם יצטרכו להשתלב במשהו חדש, אבל עדיין לא מוצאים את הכוחות לכך.

בחודש הקרוב יהיו תגובות רגשיות לא צפויות, לא נשלטות ולא פרופורציונליות למה שקורה במציאות.  האנרגיה היא כל כך תזזיתית מצד אחד ותקועה מצד אחר, כך שאין לי עצה גורפת מה נכון לכם לזמן הזה. האם להישאר במקום? האם להוביל תהליך של שינוי? אנחנו בתקופה שבה אי אפשר להעתיק מאחרים, או לסמוך על מה שעבד לכם פעם, אלא למצוא מה נכון לעצמכם עכשיו.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: לקראת סוף השבוע תרגישו שאתם נלחמים על כל צעד קטן. השבוע במיוחד הזהרו בדבריכם כי מה שתגידו יובן הפוך ממה שהתכוונתם.

מזל שור: התחושה היא שאתם מחוסרי כוחות, כבר לא בא לכם לדבר ולשתף. יחסית לאחרים, אתם לא מצטרפים לויכוחים. נראה כאילו החלטות נלקחות בשבילכם.   

מזל תאומים: הליקוי תופס אתכם באמצע תקופה שגם ככה מאתגרת אתכם. שבוע שבו אין טעם לחפש את ההגיון, פשוט תבחרו לעצמכם צד או אמונה ותחזיקו בה.  

מזל סרטן: ליקויי לבנה משפיעים עליכם תמיד, אבל תמיד בדרכים לא צפויות. שבוע שבו לא תצליחו לשמור על לוחות זמנים, ואולי תהיה תחושה שמשהו קורה לזמן והוא לא מתקתק כמו תמיד.   

מזל אריה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מצטרפים למחאה. ולא משנה איזו מחאה, אתם לא מוכנים לשתוק יותר ואתם מוכנים להילחם על מה שחשוב לכם.  

מזל בתולה: שבוע שבו תנסו לדבר בהיגיון ותגלו שגם אתם לא מצליחים להבחין בין עובדות לבין סיפורים, בין מי צודק (ברור שאתם) לבין מי שלא חושב כמוכם.  

מזל מאזניים: מיום חמישי נהיה לכם קצת קל יותר, ונראה שאתם מתעוררים עם כיוון קצת יותר ברור שהיה חסר בזמן האחרון. לכם במיוחד, עדיין עדיף לחכות עם יוזמות, אבל נראה כאילו הן קורות מעצמן.

מזל עקרב: שבוע שבו הנושא של אמת ונקודות מבט שונות שלה יהיה רלוונטי אליכם במיוחד. אתם תנסו להילחם על הצד שלכם, אבל לא נראה שמקשיבים לכם.

מזל קשת: הליקוי במזל שלכם, תופס אתכם במקומות לא צפויים, ומחייב אתכם לתגובות והחלטות גם אם אתם לא רוצים לעשות אותן.

מזל גדי: הליקוי לא משפיע עליכם ישירות, ולכן רוב השבוע לא תבינו למה כל שאר העולם מתעצבן כל כך מהר ומגיב בעוצמה ובקיצוניות על דברים לא כאלה חשובים.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מנסים ללכת בין הטיפות, לא לבחור צד, ולהתעקש על נייטרליות או אובייקטיביות.  

מזל דגים: שבוע שבו כדאי לכם לנסות לעצור את המילים מאחר ומה שתגידו יכול לחזור כמו בומרנג, עם פרשנויות של הצד השני שלא ידעתם שבכלל קשורות לנושא.

 

שבוע לא קל, אבל הפתעות זה לשני הכיוונים, יכולות להיות גם הפתעות מקסימות עם תקשורת חדשה וחיובית אצל כולנו

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.