בתחילת השבוע מגיעים השינויים המהירים עם הצמידות של מרס אוראנוס וראש דרקון שתהיה מדוייקת בימים שני ושלישי. אלו ימים שכדאי להיזהר בהם, אבל, בראייה שלי (שמנוגדת לכמה אסטרולוגים אחרים) עדיף לנצל את האנרגיה הזו ולא להסתתר ממנה. זו אנרגיה שבה שווה להישאר בעשייה, למלא את הזמן בפעילויות ולהשתדל להעז ולעשות דברים חדשים ושונים. עדיין, הפוטנציאל להסלמה או לאירוע טבע גבוה במיוחד בימים אלה. אלה גם ימים שבהם מבול של תודעה מגיע, עם תובנות מהסוג שאפשר לקחת וליישם בחיים באופן די מיידי.

מיום רביעי משהו בעוצמה האנרגטית טיפה יורד, אבל קחו בחשבון שהאינטנסיביות ברמה זו או אחרת נשארת איתנו עד לסוף 2022. לקראת הסופ"ש מגיעים כמה ימים שבהם יהיה קל יותר לחשוב בהגיון, ועם קצת יותר סבלנות.

אווירת השינוי של מרס אוראנוס וראש הדרקון משפיעה על מערכות יחסים, שבהם התזוזה בינתיים היא הכי חזקה. יש משהו בשילוב הזה שגורם לנו לחשוב קדימה ורחוק אל העתיד, ומכאן ישנם רבים שמעדיפים לחתוך כבר עכשיו אם ברור להם שעתיד משותף לא מסתדר להם. אחרים, להפך, מבינים שעתיד משותף הוא משהו שהם מעוניינים בו מאוד וסוף סוף עושים צעדים בכיוון. אותו הדבר בנוגע למקומות עבודה שבהם גם נהיה ברור מאוד אם יש או אין פה עתיד וההחלטה והפעולה יהיו בהתאם.

בכל מקרה, עדיף שלא לנהל ויכוחים שיכולים להידרדר למקום לא בריא ואפילו אלים, אלא להתרחק ולהמשיך הלאה. גם השבוע עדיף לעשות וכמה שיותר. האנרגיה של מרס קוראת לפעולה ונסיונות לעצור אותה רק מחריפים את המצב. לכן, שווה לתת מאמץ ולנסות לעשות דברים חדשים ומעניינים כדי להתחבר לאנרגיה הזו בצורה בונה.

נסיגת יופיטר מתחילה וההשפעה המיידית היא של התכווצות. יופיטר הוא כוכב של הגזמה וניפוח (בין שאר ההשפעות שלו) ויכול להיות שהשנה העצירה ותחילת הנסיגה שלו הן דווקא משהו שיכול לעצור קצת את הטירוף הכלכלי עם עצירה של כל מה שעולה שמחיר במורה מוגזמת ולא פרופורציונלית. הבעיה בנסיגת יופיטר היא שקשה להתחבר לתחושת שפע ויותר מזה תקווה ואמונה. ולכן, השבוע עדיף להתמקד יותר במה שיש, ופחות במה שהיינו רוצים וכרגע אין לנו.

עוד השבוע ונוס במזל סרטן בזווית הרמונית למרס ואוראנוס מרככת קצת את האווירה ומזכירה לכולנו שאפשר לבחור ללכת עם הלב, ובכלל שאהבה זה הכוח הכי חזק שקיים.

עוד הקלה השבוע מגיעה ממרקורי שהשבוע לפחות מצליח לשמור קצת יותר על הפה והמקלדת, ואולי אפילו להגיד את הדבר הנכון.

סה"כ שבוע של מזל אריה ושל חופש וכזה שיש בו חשבון נפש של עשרת ימי תשובה. השילוב הזה יכול להוביל לפריצות דרך אישיות, במיוחד כאלה שבהם לוקחים אחריות, לא מנסים לברוח או להפיל את האשמה על מישהו אחר ומשם נפתחות דלתות חדשות ואפשרויות לדינמיקה חדשה במערכות יחסים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: בתחילת השבוע במיוחד שווה להיזהר מתאונות. יש אנרגיה אינטנסיבית במיוחד שיכולה לשנות אתכם ואת מערכות היחסים שלכם מהיסוד, ואולי באמת הגיע הזמן להתחלה מחודשת?

מזל שור: צמידות מרס, אוראנוס ראש דרקון במזל שלכם יכולה לתת לכם זריקה של תודעה, תובנות והתחלות חדשות במערכות יחסים. זה שבוע שבו יש אומץ וישנה אפשרות להתחיל משהו חדש ואחר.

מזל תאומים: שבוע שבו נהיה לכם קצת קל יותר, והריכוז משתפר, בלי שום סיבה ברורה. עדיין שווה לכם להישאר עסוקים, ולהשתדל שלא להיכנס לתוך עימותים שלא קשורים ישירות אליכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם תעדיפו לקחת אחריות אישית, יחד עם חשבון נפש שמגיע בתחילת חודש אב. שבוע שבו תבינו שבאמת עדיף שלא להקשיב לחדשות או למדיה, אלא למצוא את האמונה הפנימית שמשחררת מהפחד החיצוני.

מזל אריה: שבוע שבו אתם חושבים על אמונה יותר מהרגיל, ומנסים למצוא את הדרך האישית שלכם לחיבור מחדש לתקווה ושפע. שבוע שבו תנסו למצוא קצת זמן לבד לעצמכם כדי להעמיק את הקשר הפנימי שממנו מגיעה היצירתיות והתנוה שאתם כל כך אוהבים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של לקיחת אחריות, ויותר מחויבות שמהם מגיעה בנייה נכונה במערכות יחסים ובקריירה.

מזל בתולה: שבוע שבו בלי סיבה ברורה נהיה קל יותר. גם השבוע עדיף לכם להישאר עסוקים יותר מהרגיל, ולעייף את עצמכם בפעולה ולא במחשבה. לקראת הסופ"ש אתם מקבלים תנופה טובה.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מזכירים לעצמכם ולאחרים שעדיף ללכת עם הלב ולתת לו להוביל את הבחירה במערכות יחסים וגם בנושאים אחרים כמו קריירה. שבוע שבו אתם מגלים קול יותר אותנטי בעצמכם.

מזל עקרב: בתחילת השבוע האינטנסיביות מרגישה קצת יותר מדי ואתם כבר לא מוצאים את עצמכם. בהמשך השבוע התובנות ששיגעו אתכם משבוע שעבר מתחילות להתבהר ואתם מבינים איך לפעול הלאה.  

מזל קשת: שבוע שבו קשה לכם למצוא את התנופה ואת ההתלהבות שבד"כ מאפיינות אתכם. שבוע שבו חשוב כל כך להתמקד במה שיש לכם, ולהעריך את כל מה שכבר השגתם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם נקרעים בין הרצון לשמור על מה שהיה ומה שאתם רגילים אליו, לבין הרצון לנסות לעשות דברים אחרת. שבוע שבו יש סיכוי שיעמידו אתכם במצב שבו תאלצו לבחור בחירה לא פשוטה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שמובילים את הדרכים החדשות, אלו שמעיזים לעשות דברים אחרת, ואלו שמשנים את הדינמיקה במערכות היחסים. גם השבוע יש לכם המון אנרגיה ועדיף שתישארו עסוקים בלי יותר מדי זמן פנוי.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתחברים לתחושה של ימי תחילת חודש אב, וחשבון הנפש המתלווה אליהם.  החיפוש אחר האמונה מוביל אתכם פנימה וגורם לכם להעריך דברים בצורה אחרת. מה שהיה נראה שווה הופך למיותר ולהפך, מה שלא עניין אתכם פתאום הופך לנחשק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.