הגענו לשבוע האחרון של נסיגת מרקורי שיצליח לבלבל את כולנו עוד יותר, למתוח אותנו עוד קצת, להוציא אותנו מדעתנו, ולתת לנו את ההזדמנות לעשות טרנספורמציה גם ביחסי העבודה שלנו וגם במערכות היחסים הקרובות.

במקביל, ביום שלישי בבוקר מגיע מולד הירח של חודש אדר א', וכשנכנס אדר נכנסת השמחה, ולכן כבר מיום שלישי השמחה פשוט מגיעה, בלי קשר לנתונים, למספרים, לכלכלה, לוירוס או למזג האוויר. השמחה מגיעה ונשארת לפחות לשני חודשי אדר הקרובים.   

מרקורי בתנועה איטית ובעצירה רוב השבוע לפני חזרתו להילוך ישיר ביום שישי ה-4.2. כל השבוע הוא צמוד לפלוטו במזל גדי, בדיוק באותן מעלות שבהן ונוס התחילה את הנסיגה שלה לפני חודשיים. כך, שאם היה משהו שניסיתם לטאטא מתחת לשטיח, או להתעלם ממנו, או להחליק אותו הצידה – השבוע כבר לא תהיה ברירה אלא להתמודד גם עם הצדדים הפחות נעימים של מערכות היחסים, ושל יחסי העבודה שאנחנו נמצאים בהם. ההרגשה היא שמאזן הכוחות השתנה. אלו שרגילים להיות בעמדות הכוח לא מוכנים לוותר עליהן, בזמן שאלו שהבינו שהם יכולים לבחור אחרת, עושים בדיוק את זה – בוחרים אחרת, ומכאן כבר לא ברור איפה הכוח בעצם נמצא. האנרגיה הזו היא אמנם לא פשוטה, אבל יש לה את היכולת לחבר אתכם מחדש אל התשוקה הפנימית היצירתית – זו ששמתם בצד כדי להשקיע בעבודה הרגילה שלכם. השבוע, תנו לעצמכם את המקום להיות יצירתיים בלי להרוס לעצמכם עם השאלה – מה יצא לי מזה.

ביום ראשון השמש בריבוע לאוראנוס יכולה להביא הפתעה בלתי צפויה. אחר כך השמש צמודה לשבתאי כל השבוע, ומשם מגיעה התחושה של המחסור במוטיבציה, של הקושי, של העיכובים בכל דבר קטן שמסתבך סביב עצמו, ויש כאלו שגם שוקעים ליאוש. האווירה הזו עוברת כבר ביום שבת, אז זכרו פשוט לייצר יותר סבלנות, ולקחת את האווירה המכבידה הזו לטובתכם. איך עושים את זה? זוכרים שיש לכם בחירה. במיוחד, במה שקשור במקום העבודה שלכם. יש כל כך הרבה אופציות פתוחות לפני כל אחד ואחת מכם, אם רק תסכימו לנסות ולעשות את הצעד הקטן הראשון שממנו דלתות חדשות נפתחות.

במקביל, מגיעה השמחה. יופיטר במזל דגים בו הוא חזק כבר חודש, אבל לא ממש הרגשנו אותו כי הוא היה בבידוד. השבוע, עם מולד הירח, הוא יוצא מהבידוד, ופוגש גם את מרס, גם את ונוס וגם את אוראנוס בזוויות הרמוניות. זה שילוב של כיף, של אומץ, ושל אופטימיות ואמונה. ההשפעה המיידית תהיה על השווקים הכלכליים שיתרוממו חזרה. למשקיעים מביניכם שימו לב שהחודשים הקרובים יביאו איתם רכבת הרים בכל השווקים, עם עליות וירידות מהירות וגלי זעזועים לא פשוטים. אבל, האמון במערכת נשמר, כך שהשווקים סה"כ מחזיקים מעמד.

ונוס ומרס בזווית הרמונית לאוראנוס נותנים הזדמנות לשקם את מערכות היחסים שעברו זעזועים קשים בחודשיים האחרונים. שניהם במזל גדי, ושניהם גם נותנים את האפשרות לשמור על הקשר, אבל לשנות את הדינמיקה הפנימית שלו.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מבינים שמותר לכם להיות שמחים, מותר לכם לבחור מקום עבודה מכבד עם אתגרים שאתם נהנים מהם, ומותר לכם לרוץ קדימה בלי לחכות לאחרים.

מזל שור: ונוס בהילוך ישיר סוף סוף והכבדות והקושי של החודשיים האחרונים מתפוגגים מיום ליום. עדיין, יש לכם החלטות חשובות, במיוחד בתחום הקריירה, וזה שבוע טוב לחשוב עליהן לעומק ולבחור לקראת יום שבת.

מזל תאומים: מרקורי בנסיגה צמוד לפלוטו, ואתם צוללים לעומקים שבדרך כלל אתם משתדלים להימנע מהם. שבוע נהדר לגלות מחדש את התשוקה ואת הבערה הפנימית שלכם, ואת היצירתיות שלכם ואפילו לעשות משהו שקשור ביצירה עצמה ולא באיך אתם מוכרים אותה הלאה.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם אלו שמחליטים להרבות בשמחה, ואז להוסיף עליה עוד קצת. גם לכם יש בחירות חשובות שקשורות לקריירה, והשבוע במיוחד חשוב שתבחרו ממקום שבו ברור לכם שיש לכם עוד אפשרויות, אבל זו האפשרות שמתאימה לכם יותר.

מזל אריה: ביום ראשון יכולה להגיע הפתעה שתזעזע אתכם קצת. בהמשך השבוע תחושת הכובד מתגברת ודורשת מכם לזכור שיש לכם בחירה. זה שבוע שבו נראה שאתם במקום חסום ולכן כל כך חשוב לזכור ששבוע הבא הדלתות יפתחו מחדש. 

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם יכולים להיזכר בכישרונות שיש לכם וביצירתיות שקצת שכחתם ממנה עם דרישות החיים. שבוע שמביא איתו עומק רגשי שיכול לעזור לכם לעשות טרנספורמציה של יחסי העבודה שלכם וגם היחסים האישיים.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה נהדר. הכישרונות שלכם חוזרים, וגם הסבלנות, החיוך, וההזדמנות להתחבר מחדש אל הקרובים אליכם ממקום שבו ניקיתם את המשקעים ויש יותר בהירות ומחוייבות לקשר.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתחזקים בצורה שמפתיעה גם אתכם. החיבור לאמונה ואפילו לתחושת שפע פתאום נמצא שם. שבוע טוב להפתיע את עצמכם עם יצירתיות, עם יכולת המשחק שלכם, ושאר הכישרונות שנמצאים שם אבל לא קיבלו מקום בשבועות האחרונים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם יוצאים מתחושת הבידוד והניתוק ומתחברים מחדש לאמונה, לשפע, ולשמחה, ומוצאים מחדש את המוטיבציה. שבוע שבו תופתעו מי מהקרובים אליכם מראה רצון ועניין בשיקום מערכות היחסים.

מזל גדי: שבוע שמביא איתו אווירה של חשיפה לא פשוטה. רבים מכם מעדיפים לשמור את העניינים הפרטיים שלכם לעצמכם, אבל השבוע לא תהיה ברירה אלא לשתף ולספר מה תכלס קורה אתכם, גם אם זה מרגיש מאוד לא נעים. ההקלה שתגיע אחר כך שווה את זה.

מזל דלי: ביום ראשון יכולה להגיע הפתעה שמזעזעת אתכם, והמשך השבוע מביא איתו כובד, דרישות גבוהות וחוסר מוטיבציה מהסוג שאפילו אתם לא רגילים אליו. מאחורי כל אלו מסתתרת יכולת הבחירה שלכם ואיתה הידיעה מה נכון לכם יותר. ביום שבת הכובד משתחרר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה הרבה יותר קלה משנה שעברה. שנה שבה תגלו איך אתם יכולים לבחור את מה שמתאים לכם ונותן מקום ליצירתיות שלכם.

מזל דגים: מיום שלישי אתם מתעוררים, מתחברים מחדש, מתמלאים באמונה ובעיקר בשמחה. שבוע שבו יש לכם מוטיבציה, ואפילו קצת מזל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.