שבוע שעבר הסברתי שהתקופה הזו היא מיוחדת ועוצמתית עם שני ירחים מלאים במזל גדי, שיוצרים סיטואציה של התחלה אמצע וסוף בתוך חודש אחד.

לקראת סוף השבוע הבא, ב-6.7 מגיעה נקודת האמצע. עם מולד ירח מהסוג שמזעזע ומכריח שינוי. מולד הירח מתרחש בדיוק במקום בשמיים בו נמצא כוכב השבת סיריוס. סיריוס הוא כוכב השבת הבוהק ביותר בשמיים וישנן תרבויות שהאמינו שמוצא האנושות הוא משם.

יש קשר בין סיריוס לבין אור ותודעה. כשבוחנים מפות של אנשים שהביאו משהו חדש לאנושות, כמו הממציאים הגדולים, לכולם יש איזשהו קשר במפה לכוכב השבת סיריוס. מולד ירח בצמידות אליו מבשר על משהו חדש. בשבוע הקרוב, זה לא יהיה מישהו אחד, זה יהיה כולנו.

אני לא נוהגת לתת תחזיות מפחידות בד"כ, ותמיד מעדיפה להדגיש את הטוב, אבל אני חייבת להזהיר שמולד הירח מתרחש עם מפה שבאזור שלנו, תהיה מאתגרת במיוחד.

זו מפה שבה גם מרס וגם פלוטו עצבניים במיוחד, ואלימים עוד יותר. מה ששונה הפעם מלפני תשעה חודשים זה שהפעם הזו יש לנו יתרון הצבאי ויותר מזה, יש לנו את החוסן של האזרחים שהוא זה שיכריע.

מולד הירח במזל סרטן הוא הזדמנות לדבר קצת על כל הנושא של אינדיבידואליות לעומת שייכות. מזל סרטן הוא השייכות הבסיסית והראשונית שלנו. הוא שולט בהרגלים שמוטמעים בנו בילדות המוקדמת שרובם ככולם מבוססים על קארמה משפחתית, או הרגלים שעוברים מדור לדור. כל מי שמתחיל טיפול פסיכולוגי או יוצא לדרך רוחנית כלשהיא מיד נתקל בכל המורשת הגנטית ושלל הדעות הקדומות שהוטבעו לתוכו והוא מבין שהן מה שהופכות אותו להיות מי שהוא.  

מזל סרטן מייצג את התודעה הקולקטיבית, הקבוצתית. המקום שבו ברור שיונקים מהסוג של בני אדם חיים תוך עדרים, ולהיות חלק מהעדר זה מה שמגן עלינו.

חלק גדול מהעבודה שלי היא לעזור לאנשים לצאת מתודעת העדר, על שלל היתרונות שלה כמו תחושת שייכות, כמו גישה למגורים, מזון וכו' לתודעה אינדיבידואלית – כזו שבה הם בוחרים באיזה עדר הם מעדיפים להיות ולא זה שנכפה עליהם מלידה.

זה גם המקום לציין שעם כל הכבוד לאינדיבידואליות, הקארמה הקבוצתית חזקה הרבה יותר ומי שלא הבין את זה בתשעת החודשים האחרונים, יבין את זה בשבועיים הקרובים. והקארמה הקבוצתית היא זו שעוברת טלטלה שמגיעה עם הזרמה של אור.

כל דרך רוחנית מדגישה את האור, אלו שמוצאים אותו מגלים שכשמגיע האור הזה הוא הופך את מה שעד עכשיו היה נחשב לבסדר, או "ככה זה" או שאר התירוצים שבהם אנחנו מסכימים שיתעללו בנו בלי להגיב בחזרה. האור מסיריוס הופך את ההשלמה הזו לבלתי נסבלת, ואנחנו מגיבים ובועטים ומוציאים את עצמנו מהריצוי לתוך משהו אחר, משהו שיש בו אפשרות לביטוי האישי של הכשרונות שלנו, המאווים שלנו ובעיקר הזכות לאהוב את מי ומה שאנחנו אוהבים.

מולד הירח במזל סרטן מדגיש את נושאי הבית והמשפחה ובעצם נותן פתח יציאה מתוך הקארמה המשפחתית. הסיבה העיקרית היא שמיצינו. רבים מאיתנו למדו את השיעורים, החזירו את החובות, ועכשיו מוצאים את עצמם תקועים, משועממים (כן, זה הזוי, להרגיש שעמום בזמן המלחמה – אבל יש רבים שמרגישים ריקנות ושעמום), והתחושה העיקרית והקשה מכולם היא שישנה תחושה של אבדן האהבה. האהבה שנלקחת כמובן מאליו זו שמעולם לא פקפקנו בה, היא זו שפתאום מתפוגגת. מעצמה. בלי שקרה משהו, בלי לשאול אותנו. פתאום הרגש הזה שמחבר, זה שנותן לנו את תחושת השייכות, כבר לא שם.

התהליך מתחיל כבר עכשיו עם שבתאי שמתחיל את הנסיגה שלו במזל דגים. תחילת הנסיגה זה הזמן שבו כל אלו שנמצאים במרדף אחרי כוח, או יותר מזה עושים הכל כדי לאחוז בו ולשמור עליו, מגלים שמה שהיה נחשב לחזק ובטוח, נמס והופך למים. אלו שנשענים על כוח פנימי, כזה שלא מחפש לשלוט באחרים אלא פשוט לעשות את הדבר הנכון, הם אלו שהשבוע סוף סוף יקחו את המושכות ויפסיקו לבזבז משאבים יקרים, זמן, תשומת לב וכו' על אלו שמנסים להחזיר את הגלגל אחורה, או לתקוע אותו במקום. האווירה של השבוע היא כזו שבה יותר ויותר ברור שיש פה לידה של משהו חדש אחרי הריון ארוך וכואב של תשעה חודשים.

גם נפטון מתחיל את הנסיגה שלו השבוע, במעלה האחרונה של מזל דגים, עם השפעה עיקרית ומיידית על האקלים, ויחד איתה גם על הנושא של הערצה. שילוב של שבתאי ונפטון בנסיגה במזל דגים מוביל לתחושה של נמאס. נמאס מאלו שפעם הערצנו ואהבנו, נמאס מהבטחות בלי מימוש ונמאס מהנמאס.

באופן אישי, השפעת תחילת הנסיגות מובילה לעייפות גדולה, תחושה של יאוש וחוסר כיוון. זה בד"כ עובר אחרי שבוע-שבועיים.

זה שבוע שבו יש הרבה זוויות הרמוניות, שבתאי אמנם בנסיגה אבל הוא בזווית חיובית עם מרס, עם השמש וונוס וכל אלו מאפשרים להגיע לפתרונות שהם לאו דווקא צבאיים. באמצע השבוע מרקורי עובר למזל אריה ומיד נכנס לזווית אתגרית עם פלוטו. ההשפעה תהיה על רשתות חברתיות ושאר המדיה שיעברו טלטלה לא פשוטה כשהמניפולציות נחשפות. ישנה אפשרות שקשורה לשינוי שלטוני בגלל מצב בריאותי.

בינתיים עוברים שבוע שבו התחושה העיקרית היא שלא מרגישים שייכים, לא מרגישים מחוברים, יהיו רבים שלא ירגישו, פשוט יאטמו כי העוצמה של הרגש חזקה מדי. ויהיה גם לא מעט פחד כי ברור שדרך אחת מסתיימת, ואנחנו נכנסים אל משהו חדש שלא מוכר לנו וכל מה שלא מוכר לנו מפחיד אותנו.

ושוב, זו תקופה של מעבר בין עידנים והשבוע עם זריקת האור שתגיע מסיריוס – זה יהיה ברור עוד יותר. ישנם אסטרולוגים שחוזים את קץ הציוויליזציה, ובמובן מסויים אני מסכימה איתם. הם רואים חזרה לתקופת האבן, אני רואה שהציביליזציה עולה כיתה לתוך עידן החלל. מה שמגיע זה חדש, כזה שאין לנו היסטוריה שתסביר לנו איך ומה ומי, ולכן זה מפחיד. בעיני, הכיוון המסתמן הוא כזה שיש בו יותר אור, ואלו שמפחדים הם אלו שמעדיפים להישאר בחושך. 

לקראת שבוע הבא, אוראנוס, במזל שור מתקרב לכוכב השבת אלגול, כוכב השבת שנחשב לבעייתי מכולם. כשאוראנוס מגיע לאלגול הוא עוד יותר בלתי צפוי מהבלתי צפוי הרגיל שלו. אם לא הפחדתי אתכם מספיק עד עכשיו, אז בפעם הקודמת שאוראנוס היה במיקום הזה התקיימה ועידת ואנזה שבה הנאצים הגו את ה"פתרון הסופי". בפעם הזו כשאוראנוס מגיע למעלה הזו, הרצון להגיע לפתרון יהיה שוב חזק במיוחד, אבל אנחנו יכולים להיות אלו שמציעים אותו וגם מיישמים אותו.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מבינים שהשינוי מגיע, ורבים מכם מנסים לאחוז חזק יותר בכוח שהיה לכם. שבוע שבו יהיו חוויות לא פשוטות שקשורות לשימוש לא נכון בכוח שלכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם נדחפים לדרך חדשה, כזו שמפחידה אתכם כי אתם לא מכירים אותה, כזו שמאיימת על תחושת החיבור והאהבה שעד עכשיו לקחתם כמובן מאליו ואולי השבוע תלמדו להעריך קצת יותר.

מזל תאומים: שבוע שמביא איתו הרבה רצינות, כזה שבו אתם הראשונים שלא מוכנים יותר לקבל או להסכים ל"ככה זה" ולוקחים צעדים משמעותיים כדי לשנות ולצאת ממקומות שעולים לכם בבריאות.

מזל סרטן: שבוע לא פשוט, כזה שבו אתם תרגישו לא שייכים ומבחינתכם זו ההרגשה הקשה מכולם. משהו חדש מתחיל בשבוע הבא, והחשש העיקרי שלכם הוא בדיוק זה – להתחיל משהו חדש ולא מוכר. רובכם יודעים שמיציתם וסיימתם הרבה מאוד שיעורים נשמתיים ועכשיו הזמן להתחיל לקבל במקום לתת, ולכן נסו השבוע להתאמן בלשים את עצמכם ראשונים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של התבגרות, אחריות, וסיום של דרך רוחנית שבה הייתם תלמידים להתחלה של זו שבה אתם המורים. 

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם ירגישו מרוקנים וגם משועממים בלי שום סיבה מוגדרת. שבוע שבו יצופו כמה סודות שישנו את הגישה שלכם לאנשים שאהבתם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם אלו שיוציאו את הסודות החוצה, אתם אלו שתכריחו את ההתמודדות עם כל מה שבד"כ מנסים להסתיר, ואתם אלו שתתעמקו קצת יותר בבריאות שלכם.

מזל מאזניים:  שבוע שבו אתם אלו שמתמודדים עם התחושה הקשה שבה מה ומי שאהבתם פתאום כבר לא מרגיש אותו הדבר. שבוע שבו תגלו שבאהבה אין חוקים ואי אפשר לשלוט בה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מתמודדים עם סודות שנחשפים, עם האהבה שהתפוגגה ועם תחושות לא פשוטות של אבדן שליטה. שבוע שבו עדיף לכם להקשיב ולא לדבר יותר מדי.

מזל קשת: שבוע שבו מישהו צריך להישאר מאוזן, מישהו צריך להישאר יציב וזה התפקיד שלכם. שבוע שבו בזמן ששאר המזלות עוברים תהליכים לא פשוטים אתם ממשיכים בדרך שלכם ומקבלים חיזוקים.

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם עייפים יותר מהרגיל, גם קצת מיואשים בלי סיבה מוגדרת. שבוע שבו אתם אלו שמרגישים בעוצמה את התחושה של מיצוי הקארמה בקשרים אישיים.  

מזל דלי: שבוע שבו תבינו שיש דברים שאין להם פתרון, ולכן אתם תהיו הראשונים שיפסיקו לבזבז משאבים במקומות תקועים. שבוע שבו העייפות תעזור לכם להשתחרר מפתרונות שרק מייצרים בעיות גדולות יותר.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם התחושה הלא פשוטה של אבדן אהבה והשייכות שמגיעה איתה. שבוע שבו רבים מכם ירגישו חלשים במיוחד, עייפים, אפילו קצת מיואשים. הזמן הקרוב יחייב אתכם להסתמך על הסמכות הפנימית שלכם והשבוע זה זמן טוב להתחיל להתאמן בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.