בשבוע הקרוב: צמידות של יופיטר עם פלוטו. שילוב שמגיע ומרחיב ומפזר את האנרגיה שגם ככה נמצאת שם. בימים רגילים זה שילוב שנחשב טוב לכלכה בגלל שהרחבה ופיזור עוזרים לעסקים, אבל הפעם השילוב האנרגטי הזה פוגש מצב של צמצום ולכן ישפיע אחרת. כנראה שממשלות שונות יציעו תוכניות כאלו ואחרות להתמודדות הכלכלית, השאלה היא אם התוכניות האלו יעמדו במבחן הזמן או המציאות. פלוטו מייצג את נושא המוות במפה והשבוע יתחילו לדבר על היחס של האנושות לנושא הכי אנושי הזה, ועד כמה אנחנו לא מוכנים להתמודד עם עובדת החיים  – שהם מתישהו מסתיימים.

ההשפעה האישית על המזלות: הקשתים והדגים יחוו משבר אמונה.

ביום שלישי מרס נכנס למזל דלי ותחושת הסגר תעמיק אצל רבים. אם עד עכשיו רבים ניסו למצוא דרכים יצירתיות למלא את הזמן ולהמשיך לדחוף את עצמם קדימה, מיום רביעי נראה סוג של יאוש ו"מה זה משנה" ולמה לטרוח. היתרון של האנרגיה הזו היא שאנשים יפסיקו למלא את הזמן במה שנראה להם חשוב מבחינה עסקית או צמיחה אישית ויעברו יותר ויותר להתעניין במה שבאמת מעניין אותם, בלי קשר למה יוצא להם מזה. מרס יהיה במזל דלי למשך חודשיים. (עד ה-13.5)

המושפעים העיקריים הם מזלות טלה ועקרב שיחסית לעצמם יהיו פחות פעילים.

מרקורי במזל דגים מתקרב לנפטון ויביא איתו יותר ויותר הבנה שאנחנו לא מבינים כלום ולא יודעים למי כן או לא להאמין. מזלות בתולה ותאומים ינסו לעשות סדר בעובדות ולא יצליחו.

השמש במזל טלה בלי זוויות כל השבוע מייצגת את השלטון שנראה מנותק, ולא מצליח למצוא דרך לשיתוף פעולה קדימה.

ההשפעה האישית היא על מזל אריה שמרגיש שהוא מלא ברעיונות וכוונות אבל לא יכול לעשות כלום.

שבוע שבו אפשר לגלות מה מעניין אתכם בלי להתבייש ופשוט להעמיק בנושאים האלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.