שבוע שמתחיל בתחושה של עצירה ועמידה במקום ומסתיים בשחרור אדיר. לקראת הסופ"ש מרקורי חוזר להילוך ישיר ואנחנו נכנסים לתקופה שבה אנחנו מקבלים יותר חופש ממה שאנחנו יודעים מה לעשות איתו. בגדול – משבוע הבא ועד לנסיגת מרקורי הבאה בספטמבר, תהיה תקופה של רגיעה מהדרמות הבלתי נגמרות שקשורות לפוליטיקה, כלכלה, בטחון וכו'. זה לא שהם יעלמו, זה שהם לא יצליחו לסחוף את תשומת הלב שלכם בכזו קלות כמו עד עכשיו. בקיצור, משהו בכולנו מתחיל להיות קצת יותר חסין בפני הספינים התקשורתיים. הבעיה העיקרית של החודשים הקרובים תהיה העומס בכבישים, בחופים, בשדות התעופה וכו' בכל העולם.

קחו נשימה במהלך הקיץ הזה כי ספטמבר עד דצמבר 22, תהיה אחת התקופות היותר מאתגרות ועם הרבה שינויים בזמן מאוד קצר מאז קום המדינה. ומראש אני מבהירה ששינוי הוא לאו דווקא רע ואתגר יכול להיות הזדמנות.

אז השבוע: מרקורי מסיים את הנסיגה שלו בצמידות לכוכב השבת אלגול. כוכב שבת שמביא השפעה של "לאבד את הראש". ההשפעה הזו מציפה לכם את כל המקומות שבהם איבדתם את הראש שלכם, בעיקר על רקע כספי. נסחפתם אחרי הבטחות שווא או שמישהו כריזמטי הפנט אתכם, ושילמתם ביוקר. השבוע, הכאב הזה יעלה שוב, אבל הפעם עם ההזדמנות לראות איך התבגרתם, ואיך אתם לא נופלים שוב באותו הפח. מרקורי מגיע כמעט לזווית מרובעת עם שבתאי, אבל לא ממש – ולכן תהיה את התחושה שבה מחכים שמשהו רע יקרה – ומתפלאים איך זה לא קורה.

עוד לפני כן, ביום שני בבוקר מגיע מולד הירח במזל תאומים בצמידות לכוכב השבת אלדברן. ההשפעה של אלדברן היא בד"כ חיובית, במיוחד בנושאים כלכליים, כך שיש סיכוי שהירידות החדות בבורסות יתחילו להתמתן ואפילו לשנות מגמה. אלדברן מביא איתו יותר אחריות וקצת סבלנות – כך שהכיוון הוא יותר של התייצבות ורגיעה.

ביום ראשון, תחילת השבוע, ונוס עוברת למזל שור בו היא חזקה, מרס כבר נמצא במזל טלה בו הוא חזק – ולמשך החודש הקרוב כולנו מקבלים הזדמנות להנות משילוב של כמה פלנטות שנמצאות במקום בו הן מיטיבות.

נסיגת שבתאי מתחילה בסוף השבוע ואין מה להתרגש מזה כי הוא נמצא בנסיגה כמעט חמישה חודשים בשנה כל שנה. ההשפעה המיידית היא שקצת קשה יותר להפחיד אתכם, לאיים עליכם, או בכלל לשלוט בכם. המקום בו נסיגת שבתאי תשפיע במיוחד הוא שוק העבודה. בתחילת הקורונה אמרתי שאחד מחמישה לא יחזרו לעבודה כמו שהיא היתה ונראה שאני לא רחוקה מהמציאות. כש-20% מכוח העבודה מחליט לעשות שינוי, השינוי מגיע. רק שיש כאן פער של כמעט שנה עד ששוק העבודה החדש יהיה אטרקטיבי מספיק בתחילת 2023.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם תנופה, ומסוג התנופות המוצלחות יותר כמו זרימה בקצב נכון שעוזר לכם לשייט לא מהר מדי ולא לאט מדי. בחודשיים הקרובים יהיו לכם המון הזדמנויות להתקרב למקומות שנכונים לכם יותר, אז שווה לנצל את זה.

מזל שור: מרקורי מסיים את הנסיגה במזל שלכם ומבהיר לכם איך בפעם הבאה אתם לא תאבדו את הראש. במקביל עם כניסת ונוס למזל שלכם, סוף סוף יש לכם קצת רגיעה ושיפור ניכר במערכות היחסים שלכם.

מזל תאומים: שבוע של ימי הולדת וסיום נסיגת מרקורי, ורובכם חושבים המון על כסף. במיוחד על טעויות שעשיתם, או המקומות שבהם איבדתם את הראש ואת הכסף בגלל אנשים קרובים. עדיף לכם השבוע לנסות ולהיזכר דווקא בהצלחות שלכם ובבחירות הנכונות שעשיתם. מולד הירח במזל שלכם מביא איתו אפשרות להתחלות חדשות במיוחד של מערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה אתם יכולים לשנות את היחס שלכם לכסף, עם שינויים גם בהכנסות וגם בהוצאות.

מזל סרטן: מולד הירח מזכיר לכם שיש לכם חוש עסקי טוב, ושהגיע הזמן להשתמש בו ולהפעיל אותו, כשאתם משוחררים מהספינים התקשורתיים. שבוע שבו אתם עסוקים מעל ומעבר ולא מבינים מאיפה יש לכם את כל התנופה הזו.

מזל אריה: גם השבוע יש לכם המון אקשן, והרבה יותר חופש פעולה ממה שהתרגלתם אליו בשלוש שנים האחרונות. שבוע שבו שווה לכם כן להתפזר על כמה תחומים וכן לכוון לכמה מקומות בו זמנית. לפעמים אפשר להנות מכמה עולמות.

מזל בתולה: שבוע של סיום נסיגת מרקורי ואתם לא מפסיקים לחשוב ולדאוג על כסף. שבוע שמרגיש כאילו המון דברים נעצרים, ואתם בכלל לא בטוחים שאתם רוצים שהם יחזרו לנוע. סה"כ שבוע עם הרבה מחשבות על טעויות שעשיתם בעבר, ואיך לא תעשו אותן שוב.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם חוזרים לבזבז, מתעסקים המון עם המראה החיצוני שלכם ושל הסביבה שלכם, ומתפלאים לגלות שנהייתם יותר חסינים לספינים וליחסי ציבור. שבוע טוב לתכנון מחדש של נושאים עסקיים.

מזל עקרב: שבוע שממשיך את התנופה של שבוע שעבר, רק בקצב רגוע יותר ונכון יותר. שבוע שבו רבים מכם שואלים את עצמכם שאלות בנוגע לעבודה שלכם, ואפילו מתחילים לבדוק אפשרויות נוספות.

מזל קשת: שבוע עם יותר חופש ממה שהרגילו אתכם בשנים האחרונות. ואתם שהכי אוהבים ורוצים חופש מתבלבלים מחופש הבחירה, וגם קצת מפחדים מלאבד את הראש. שבוע שבו עדיף לכם שלא למהר, ואולי גם לא להחליט, אלא פשוט לראות מה מסתדר לכם מעצמו.

מזל גדי: שבוע שמרגיש כמו עצירה במקום. לקראת נסיגת שבתאי גם אתם שואלים את עצמכם שאלות קשות בנוגע למקום העבודה שלכם, ומגלים שקשה לכם מאוד למצוא את המוטיבציה. שבוע עם גלי עייפות לא מוסברים שבו לא נורא אם תקחו כמה ימים באיזי, בלי לרוץ אחרי מטרות וגם בלי לקחת החלטות.

מזל דלי: שבוע לא פשוט עם גלי עייפות לא מוסברים ועם חשבון נפש שמפתיע אתכם. תחילת נסיגת שבתאי במזל שלכם מציפה מתחים שניסיתם להחליק או להתעלם מהם ועכשיו אתם מגלים שעדיף לכם להפסיק לברוח, לעמוד, להתמודד ואם צריך להתפשר – אז לא נורא.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם עם יותר חופש ממה שהתרגלתם אליו ורבים מכם לא יודעים איך ומה לעשות עם החופש הזה. שבוע שבו עדיף לכם לעשות יותר ספורט ובכלל לצאת החוצה כמה שיותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.