השבוע מביא איתו אנרגיות שונות ומשתנות כך שסה"כ נוצרת תחושה של כאוס, בלגן, והתמוססות. השמש במזל דגים מביאה איתה מצד אחד יותר חופש ממה שהיה כבר זמן רב יחד עם גל בלתי מוסבר של אופטימיות. מצד שני האווירה של הפתיחות הזו מובילה להרבה פחדים. גם הפחדים הבריאותיים של השנה האחרונה, ולצידם הפחדים שמתלווים אל ההתחלות החדשות שרבים כל כך מאיתנו חייבים לעשות.

שילוב של הרבה פלנטות במזלות דלי ודגים מציף את הנושא של מה זה הגיוני ומה זה לא הגיוני. השבוע במיוחד, הנושא של סובייקטיביות מול אובייקטיבות יעלה בתוך מערכות היחסים הקרובות של כולנו. איפה מה שמרגישים מתנגש עם ההגיון. איפה ההגיון מפספס את הרגש המפעיל.

ונוס בדגים בזווית הרמונית לאוראנוס מביאה איתה אנרגיה יצירתית שהיתה חסרה כבר הרבה זמן. לאנרגיה הזו יכולות ביטוי רבות ומגוונות: יש לה את היכולת להעביר מערכות יחסים לפסים חדשים עם נכונות של שני הצדדים לנסות דרך חדשה. יש לה את הזרימה האומנותית, היצירה והביטוי שהם הבסיס לאומנות, ויש להם גם מקום בכל דבר שעושים ורוצים שיצא יפה.

מרקורי צובר מהירות, נמצא בצמידות ליופיטר כל השבוע ומוסיף על האווירה של האופטימיות בלי שום סיבה הגיונית מוצדקת. זו אנרגיה שבה חולמים בגדול, מגזימים בחשיבה החיובית, וקשה מאוד לעצור את עצמנו גם בהגזמות היומיות במיוחד באוכל. השילוב הזה הוא שילוב מצויין לעסקים, למסחר וגם לתיירות. לכל מי מכם שמנסה להתרומם מחדש, או להקים משהו חדש – זה שבוע מצויין לתכנון או לקידום העסק שלכם.

ביום חמישי מרס עובר למזל תאומים והאווירה נפתחת עוד יותר, עם יותר תנועה מכפי שהיתה זמן רב.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: עד יום חמישי אתם בתחושה של כבדות. מיום חמישי נהיה לכם הרבה יותר קל, ואתם מרגישים שאתם מתחילים לחזור לעצמכם.

מזל שור: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה טוב. שבוע מצויין לרפא מערכות יחסים עם גישה חדשה וטיפה קלילה יותר שמשחררת הרבה מטענים.

מזל תאומים: מרקורי בדלי צמוד ליופיטר ורבים מכם חולמים בגדול השבוע. רבים מכם חוזרים להיות יותר פעילים ממה שהייתם זמן רב וזה עוזר לדאוג פחות.  

מזל סרטן: שבוע שבו האנרגיה היצירתית פוגשת אתכם ועוזרת לכם לדאוג פחות ולהתעניין יותר בנושאים שקשורים ליופי.

מזל אריה: שבוע עם אווירה שמוציאה מכם את הצד היצירתי שלכם. שבוע שבו רבים מכם יכולים לשקוע לתוך פרוייקט אומנותי או עסקי. השבוע גם מתאים להתחלה של מערכות יחסים חדשות.

מזל בתולה: שבוע שבו יש סיכוי להגזמה מצידכם, כל אחד והמקום שבו הוא או היא מגזימים. במיוחד שימו לב לאוכל ולעבודה שבהם פתאום קשה לכם להפסיק בזמן.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה שמוציאה מכם את הצד הרומנטי שלכם. הצד שמחפש קרבה, ואינטימיות במערכות יחסים. שבוע טוב להתחלות חדשות.

מזל עקרב: בתחילת השבוע האנרגיה מרגישה קשה ואפילו קצת מעיקה ודורשת. לקראת יום חמישי אתם משתחררים ומרגישים יותר קלילים.

מזל קשת: שבוע שבו האינטואיציה שלכם עובדת מצויין ומובילה אתכם לשאול שאלות על גבולות ההגיון. נסו לא להיות פילוסופיים יותר מדי ופשוט להתמקד במה הגיוני לכם ונכון לכם.

מזל גדי: שבוע שבו יחסית לעצמכם אתם משחררים וזורמים. רבים מכם יעדיפו קצת פחות בלגן, אבל כולכם מעדיפים את תחושת החופש האישי המחודשת, גם אם יש חוסר סדר.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם ירגישו שגבולות ההגיון שלכם נמתחים ואפילו קצת פוקעים. שבוע שבו יש סיכוי שרבים מכם יבינו שרגשות זה לא משהו הגיוני ולכן אין טעם להילחם בהם עם עובדות.

מזל דגים: ונוס במזל שלכם נותנת לכם את תחושת הקסם והחיבור שהיו חסרים לכם כבר הרבה זמן. שבוע טוב ליצירתיות והידוק מערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו לרפא מערכות יחסים, ולהשקיע יותר בפיתוח הכישרונות האומנותיים שלכם.

מאחלת לכולנו שבוע טוב ולהתראות.

2 תגובות

  1. שלום מעין,
    מעניין אותי לדעת מה במצב הפלנטות יוצר נטיה להגזמה השבוע אצל בתולות? האם זו זוית מסוימת של יופיטר לפלנטה אחרת השבוע? או עצם המצאותו בדלי?

    תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.