השבוע שאחרי ה"בום" האנרגטי, שבו מתחילה שנה לועזית חדשה, אבל בעיקר מרגיש תקוע במקום.

השמש במזל גדי מציפה את האווירה של 2020 עם התמודדויות לא פשוטות. התחושה היא שמתחילים להיווצר סדקים ופערים בין מה שחשבנו שאמור להיות לבין מה שקורה בשטח. הנושא העיקרי הוא חוסר האמון במקבלי ההחלטות ותחושה של חוסר צדק שמובילה רבים לצאת מאזור הנוחות והצייתנות לטובת משהו אחר. במהלך השבוע מגיעה אנרגיה חדשה שגורמת לכולנו לפקפק בכל מה שאנחנו אומרים ושומעים ובמה שחשבנו שנכון לנו. השינוי כבר כאן, רק שבתחילתו הוא מרגיש שונה ממה שרצינו או ציפינו.

לכל מי שמצפה שהתודעה החדשה תגיע מהר יותר, ורוצה לשנות את העולם כבר עכשיו, אני מזכירה שעדיף לכולנו לקחת צעדים קטנים כדי לא לפעור בקעים גדולים שיהיה קשה לגשר עליהם בהמשך.

רוב השבוע אין כמעט זוויות הרמוניות בין הפלנטות, והתחושה היא שכל דבר קטן כרוך במאבק גדול. ההשפעה המיידית היא על מערכות יחסים קרובות שבהם לא קל לשמור על הסבלנות או על הסובלנות.  

הזווית המעניינת של השבוע היא הריבוע שבין ונוס בקשת לנפטון בדגים. האנרגיה הזו גורמת לרבים מאיתנו לברוח לחלומות על עולם טוב יותר, או על מושיע שיבוא ויסדר לנו את החיים. באותה המידה, אותה האנרגיה יכולה גם לעזור לנו להפסיק לחכות לנסים, ולהבין מי מהאנשים שקרובים אלינו לא תומכים בנו באמת.

ונוס מייצגת את האהבה ולאהבה יש הרבה פנים וצורות. השבוע רבים יחושו לרגעים גלים של אהבה שמגיעים. דווקא מתוכם יהיה ברור יותר איפה אתם לא מקבלים את האהבה שמזינה אתכם, ואיפה כן.  

השמש בגדי בזווית הרמונית לאוראנוס מאפשרת כניסה של רעיונות חדשים. לפעמים נדרשת תקופה של פחות מעש כדי שאפשר יהיה לעשות דברים קצת אחרת, והשבוע יש לכם הזדמנות לזה: לא לחזור ולעשות בדיוק אותו הדבר את מה שאתם רגילים, אלא לשנות קצת את סדר היום ולראות עד כמה זה מעיר אתכם ומכניס עניין במקומות שבהם הוא לא היה.

שבתאי ויופיטר בתחילת מזל דלי מביאים איתם תחושה של נמאס. התגובה לתחושה הזו משתנה מאוד בין כל אחד ואחת. הכיוון החיובי של הנמאס הוא שרק משם מגיע שינוי אמיתי ועמוק. עד עכשיו היו רבים שקיוו שתכף חוזרים למה שהיה לנו לפני שנה, והשבוע כבר מבינים שלא שווה לחכות לזה ואפשר להתחיל את השינוי הפנימי שיוביל לשינויים גם בחיצוני.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם לא מעט תסכול. אתם מוכנים לרוץ קדימה, אבל לא מצליחים למצוא איך ועם מי. שווה לכם לא לוותר על הרעיונות והכוונות, אלא למצוא דרך כן להתקדם קצת עם מה שחשוב לכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם נעים בין הדאגות הכלכליות והחרדה מפני השינויים המגיעים לבין חלומות על עולם טוב יותר. שבוע שבו עדיף לכם שלא לקחת החלטות כלכליות חשובות, או החלטות שקשורות למערכות יחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו אצלכם נשארת התקווה, עם יותר סבלנות והכלה. שבוע שבו תוכלו מאוד לעזור לכל מי שקרוב אליכם עם מילות עידוד נכונות ומתאימות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם נעים בין רגעים של ידיעה ברורה שבכל יהיה בסדר ושהאהבה אכן מנצחת את הכל לבין רגעים של חוסר סבלנות, ואפילו קצת יאוש. זכרו השבוע לנסות לשנות קצת את סדר היום שלכם כדי להכניס קצת עניין ותחושת חיות.

מזל אריה: שבוע שבו הצד שלכם שיודע להתעקש ולהמשיך בדרך שלכם חזק במיוחד. רבים מכם יקבלו השבוע תובנות נהדרות, רק זכרו שייקח זמן עד שאלו ימצאו את הדרך לתוך חיי היום יום. אל תנסו לשנות יותר מדי בבת אחת.

מזל בתולה: שבוע שבו יחסית לאחרים לכם יש יותר כוח, אמונה וסובלנות. נסו להבין את הלחץ שכולם נמצאים בו ולתת יותר מעצמכם למי שזקוקים לזה.

מזל מאזניים: שבוע שבו יש סיכוי לשינוי פנימי במערכות יחסים קרובות. השינוי מגיע מהתפכחות שלכם והערכה מחודשת של עצמכם ושל הקרובים אליכם. שבוע שבו עדיף לכם לחכות עם החלטות חיצוניות חשובות גם בכל מה שקשור לכספים וגם במה שקשור למערכות יחסים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מעדיפים להמשיך לבד בדרך שלכם. יש לכם קצת פחות סבלנות ואכן עדיף לכם למצוא רגעים של שקט ולבד.

מזל קשת: שבוע שבו אתם בתחושה של חיפוש אחרי צדק, הגינות וכעס על כך שהם לא ברורים מאליהם לאחרים, כמו שהם ברורים לכם.  

מזל גדי: שבוע שבו התחושה העיקרית היא של קצת ריקנות ואפילו חוסר אכפתיות. דברים שהיו נראים לכם ממש חושבים פחות מעניינים אתכם וזה חלק מתהליכים השינוי שכולנו עוברים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תמצאו תחומי עניין חדשים ואחרים שיעשירו אתכם מבפנים וימלאו את המצברים.

מזל דלי: גם השבוע מרגיש עמוס במיוחד. שבוע שבו אתם אלו שיוצאים ראשונים מאזור הנוחות והצייתנות,  ומוכנים להתמודד עם מה שהפחיד אתכם רק לפני שבועיים.

מזל דגים: שבוע שבו אתם חושבים הרבה על אהבה. חושבים על מערכות יחסים שהיו וישנן. זכרו שמה שאתם מבינים ורוצים הוא לאו דווקא מה שבני או בנות הזוג מרגישים.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם תובנות שממלאות אותנו ויתממשו במהלך השנה הקרובה.  

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.