שבוע של ויתורים או פשרות כואבות, ולפעמים, זו הדרך לזוז קדימה ממקומות תקועים. ביום שני ונוס צמודה לשבתאי ומכריחה את כולנו להתמודד עם מציאות לא פשוטה שבה אין שחור ולבן, כבר לא ברור מי טוב ומי רע, וכולם צודקים בדרכם שלהם. ועדיין, חייבים למצוא דרך להסתדר ביחד. יום שני מביא איתו את ההתמודדות וההזדמנות לקחת צעד אחד קטן לכיוון של פשרה מפוכחת וזה רלוונטי לכל מערכות היחסים של כולנו: גם בעבודה, גם במערכות יחסים אישיות וגם בפוליטיקה.

מיום שלישי ונוס יוצאת מהמצור בו היתה נתונה כמעט שלושה שבועות, אבל ייקח עוד שבוע, אחרי שמאדים יעבור גם הוא את שבתאי, עד שאפשר יהיה לנשום לרווחה.

השבוע מתחיל עם כניסת מרקורי למזל טלה שמכניס אווירה של תכלס וכזו שאין בה סבלנות לחכות יותר. במיוחד לא מחכים יותר לאנשים אחרים. מי שחיכה עד עכשיו שיחזרו אליו, או שיודיעו לנו מה החליטו, מסיים את ההמתנה, ומתחיל לחשוב על אפשרויות אחרות.

מאדים מתקרב לשבתאי במזל דלי כל השבוע, ומביא איתו אווירה של רצינות, של התפכחות ושל עקשנות שמכבידה מאוד על הנסיונות של כולנו להתקדם הלאה וקדימה. גם שמסיימים משהו נדרשים סידורים ותיאומים, וזו תהיה האווירה של השבוע הקרוב.

בסוף השבוע מגיע מולד הירח של ראש חודש ניסן, ומביא איתו את אווירת ההתחדשות. חודש לפני ליקוי החמה, מולד הירח הזה מראה לכולנו שכללי המשחק של הפוליטיקה מתחילים ממש להשתנות, ושיטות פעולה שהיו נהוגות פעם כבר לא עובדות היום. שוב, זה גם הפוליטיקה הכללית, אבל זה בכל מקום עבודה שבו יש משחקי כבוד, או ניצול, או כל דרך התנהלות שנראתה כמו משהו שחייבים לקבל אותו ב-2018, אבל עכשיו כבר לא.  הדגש על מזל טלה נותן תנופה ליוזמות אישיות עצמאיות.

ומאחורי הקלעים יופיטר מתקרב לנפטון במזל דגים, מה שמביא לבלבול בנוגע לאמונות היסוד אצל כולנו. בנוסף, יכול להוביל לאירועי מזג אוויר חריגים בחודש הקרוב.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע של ימי הולדת ואתם רציניים ומרגישים כובד ושיש לכם החלטות חשובות לקחת. אתם אלו שלא מוכנים לחכות יותר ואתם אלו שמובילים את המהלכים העצמאיים, גם אם זה אומר שתעבדו קשה יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של עשייה, שבה תקבלו יותר אחריות, ויחד איתה גם יותר בגרות.

מזל שור: מיום שלישי אתם בתחושה של שחרור. נכון שזה לא בדיוק מה שרציתם, אבל עדיין יש הקלה שמגיעה עם ההחלטה. מיום רביעי מערכות היחסים משתפרות, וגם הפסימיות מתחילה להתפוגג.

מזל תאומים: שבוע שמביא איתו תנופה מחדשת, חוסר סבלנות, ורצון שלכם לצאת יותר, לעשות יותר. שבוע שבו אתם אלו שמפסיקים לחכות ופשוט מוצאים דרך עצמאית משלכם. שימו לב לקצב המהיר שבו אתם מנסים להספיק המון בכלום זמן.

מזל סרטן: שבוע שבו הדגש עובר להיות דגש של תכלס ושל עשייה, גם לכם כבר נגמרת הסבלנות וגם לכם כבר נמאס לחכות. ולכן אתם פשוט מתכננים ועושים את כל מה שחיכיתם לעשות, ועכשיו פשוט נמאס לכם אז אתם עושים את זה. מיום שלישי יש הקלה בדאגות ושיפור אדיר במערכות היחסים.

מזל אריה: שבוע שבו אתם אלו שמתעקשים על מה שנכון לכם, ומגלים שלא נדרש מכם יותר מדי מאמץ. שבוע עם דגש על הקריירה, עם יותר כיף בתחום הזה ממה שהיה כבר הרבה זמן.

מזל בתולה: מרקורי עובר למזל טלה ואתם מנסים להספיק יותר מדי בפחות מדי זמן. גם אתם כבר לא מחכים ופשוט מקדמים את מה שחשוב לכם. שבוע שבו חוסר הסבלנות שלכם משגע אתכם ואת הסביבה.

מזל מאזניים: ביום שני מגיעות ההחלטות הגדולות, ומיום שלישי נהייה לכם קל יותר. מבחינתכם, הפשרות אולי כואבות, אבל לא כל כך נוראיות, והשקט שמגיע אחרי שווה את זה.

מזל עקרב: שבוע שבונה את ההחלטות הגדולות של שבוע הבא. בינתיים, אתם לא מוכנים לפשרות שמציעים לכם, ומעדיפים לנסות ולהמשיך דרך שלכם. שבוע שמרגיש לא פשוט רגשית וחשוב לזכור שהפסימיות תעבור עוד שבוע.   

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לצד מיסטיקני, רוחני, מאמין. האופטימיות שלכם עוזרת לכם ולסביבה, אבל שימו לב למי ולמה אתם מאמינים, כדי שלא ינצלו את טוב הלב והתמימות שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אלו שמנסים לקדם את הפשרות, ואתם אלו שמבינים עד כמה הפוליטיקה המשרדית והגלובלית השתנתה ואתם חייבים להשתנות איתה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם היחידים ששומרים איכשהו על הסבלנות, ומתעקשים למצוא דרכים לפשרות בין כל מי שמסביבכם. אתם רוצים לנוע קדימה, אבל במקרה שלכם, ברור לכם שהתנועה דורשת שיתוף פעולה. שבוע טוב למערכות היחסים.

מזל דגים: שבוע עם הרבה השראה, פתיחות לעולם המיסטיקה, היצירתיות, אבל פחות לעולם המעשי היום יומי. שימו לב שהתמימות שלכם יכולה לעלות ביוקר בשבועות הקרובים.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.