לפני שלושה חודשים, בתחילת נסיגת ונוס, דיברתי על הנושא של "לקחת את הכוח בחזרה". השבוע, עם כמה אירועים אסטרולוגיים משמעותיים, מגיעה ההזדמנות לעשות את זה.

מולד הירח ביום רביעי מביא איתו אנרגיה שלפני כמה חודשים ציפיתי לה, כזו של סוף מגבלות המגפה, והתחלות חדשות. בינתיים, היום שאחרי הביא איתו את המלחמות.

באופן אישי וקולקטיבי, הקרב הוא על תודעה ואיתה שליטה וכוח. בשנתיים האחרונות הממשלות לקחו לעצמם כוח ושליטה חסרי תקדים בעידן המודרני, והשבוע מתחיל להתחמם הקרב של האזרחים שלא מוכנים יותר להסכים לאובדן החירויות הפרטיות שלהם משום סיבה.

בימים שלישי ורביעי מרקורי צמוד לשבתאי, וכאן הקרב הוא על התקשורת. האנרגיה הזו יכולה להביא איתה תקלות או מתקפות סייבר כאלו ואחרות. בנוסף, זו אנרגיה שבה התקשורת עצמה וגופי התקשורת מתגלים יותר ויותר כחולי שליטה בעצמם. אני מניחה שיגיעו עוד תגליות והוכחות עד כמה התקשורת כבר ממזמן לא אובייקטיבית. השבוע המניפולציות פשוט לא יעבדו ומלחמות התודעה יהפכו להיות קצת שקופות יותר, ברורות יותר וכאלו שיחלקו את העולם לאלו שאין להם כוח ורצון לחשוב בשביל עצמם ואלו שלא מסוגלים אחרת.

צמידות ונוס ומרס במזל גדי פוגשת את פלוטו ביום חמישי,  וכבר משבוע שעבר ראינו עד כמה האווירה הזו היא אווירה של מלחמה. באופן אישי, זו אנרגיה שמשנה מערכות יחסים קרמטיות ונותנת פתח ליציאה ממקומות שבהם מרגישים תקועים וחסרי אונים. זו אנרגיה שיכולה לשחרר אתכם מתחושה של נאמנות או תחושת חובה שניהלו את החיים שלכם בלי ששמתם לזה לב. שימו לב שזו אנרגיה שיכולה להפוך לאלימה ולכן שווה לכם להיזהר, ומי מכם שמוכן לשים סוף למערכות היחסים האישיות שיש בהן ניצול ושימוש לרעה בכוח – שיעשה את זה ממרחק בטוח.

החלק הנחמד של השבוע יגיע ביום שישי עם צמידות השמש ליופיטר. זו אווירה שבה נזכרים שזה חודש אדר ושמחה זה משהו שאפשר לייצר גם בלי סיבה. בעיקר, זו אנרגיה של אמונה, ושמראה עד כמה לאמונה שלכם יש כוח להרים אתכם ולא משנה מה קורה.  

כל האנרגיות הנ"ל בעלות פוטנציאל לזעזע עוד יותר את השווקים הכלכליים, וגם השבוע נראה רכבות הרים בתחום הזה ובנוסף, המלחמה באוקראינה יכולה להידרדר רחוק הרבה יותר.

זה שבוע של אנרגיה כוחנית והבדיחה העצובה היא שכולם יתלוננו על זה שאין להם כוח, שהם בעצם הקורבן, ושהם פוגעים רק כי אין להם ברירה אחרת. מבחינתכם זה שבוע שבו תוכלו סוף סוף לקחת כמה החלטות חשובות ולדעת שהפעם אתם גם תלכו עם ההחלטה, רוב הסיכויים שלא תתקפלו ואז רק ישאר לכם לשאול את עצמכם למה חיכיתם כל כך הרבה זמן לעשות את הצעד הקטן האחד שמשפר משמעותית את איכות החיים שלכם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם לא מוכנים להתפשר יותר, ומוכנים לעשות את הצעדים שיתנו לכם את הפתח שנמאס לכם לחכות לו. זה שבוע שבו אתם מבינים שאתם יכולים לפתוח את הדלת בעצמכם ולא צריך לחכות למישהו שיתן לכם אישור כניסה.  

מזל שור: שבוע שבו הנושא של נאמנות רלוונטי במיוחד אליכם. רבים מכם שומרים על הנאמנות שלכם וזו בד"כ תכונה מוערכת. השבוע תגלו שיכול להיות שהנאמנות הזו עולה לכם ביוקר וחוסמת אתכם מההגשמה האישית שלכם.

מזל תאומים: שבוע שמרגיש כבד ודורש. שימו לב השבוע שמילים לא במקום יכולות לעלות ביוקר. ועדיין, ביום רביעי, בשיא הכובד – זה הזמן לקחת החלטות ולעשות צעדים שיכולים לשפר את איכות החיים שלכם. 

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתחזקים באמונה שלכם ומתעקשים על לשמוח ולא משנה מה. בין לבין אתם מתמודדים עם שאלות שקשורות לנאמנות. זכרו שאתם יכולים שלא להתערב ולא לבחור צד, אלא פשוט להישאר במקום שבו אתם נייטרליים.

מזל אריה: גם השבוע יש לכם אנרגיה של מזל ושל אמונה מהסוג שיכול גם להתגשם. שימו לב לא להגזים עם האגו השבוע, ובאותו הזמן – אולי באמת מגיע לכם יותר?

מזל בתולה: שבוע עם תחושה כבדה ודורשת. תחושת החובה תהיה חזקה במיוחד השבוע, ושווה לכם לנסות ולראות אם החובה הזו עדיין אמיתית, או שפשוט התרגלתם אליה ושכחתם לדרוש מאחרים שיעשו את החלק שלהם.  

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מתמודדים עם מערכות יחסים קארמטיות, והצד המלחמתי שלכם יוצא החוצה. אתם מוכנים להתמודדויות עם שינויים שהייתם מעדיפים להימנע מהם, אבל עכשיו מבינים שאולי עדיף פשוט לעבור את העימותים האלו כדי להגיע למקום רגוע יותר.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם נחושים, לא מתפשרים, ומחפשים להחזיר לעצמכם את תחושת השליטה על החיים שלכם. שבוע שבו אתם אלו שבקלות ייקחו את ההחלטות ויעשו את הצעדים הקטנים/גדולים לכיוון של משהו חדש ואחר.

מזל קשת: השמש מתקרבת ליופיטר ואתם מרגישים קצת בלתי נראים. זו תחושה שמצד אחד יכולה להיות מאוד לא נעימה, כאילו לא רואים אתכם. ומצד שני זו התחושה שיכולה לשחרר אתכם מתחושת החובה שניהלה אתכם עד עכשיו. הסופ"ש מביא איתו אנרגיה של מזל ושווה לכם לנצל את שישי עד ראשון הבא לשינויים חשובים.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם מגלים עד כמה תחושת החובה שאתם לוקחים כמובן מאליו, נראית אחרת לגמרי אצל אחרים. שבוע מאוד עוצמתי שיכול להעיר רבים מכם למקום של חשיבה עצמאית ולקיחת החלטות ממקום של שיפור ולא של ריצוי.

מזל דלי: ימים שלישי ורביעי מרגישים כבדים ודורשים במיוחד, אבל אחריהם, באמת תגיע סוג של הקלה. שבוע שבו תגלו שגם לכם יש נאמנויות שלקחתם כמובן מאליו ופתאום אתם מגלים שאולי הן אלו שמעכבות את החשיבה העצמאית שלכם.

מזל דגים: שבוע שבו מה שמעניין אתכם זה השיפור באיכות החיים שלכם. שבוע עם אווירה של חופש ושל אמונה בעצמכם, מהסוג שיכול באמת לתת לכם את הדחיפה הנכונה לכיוון שממנו אכן תוכלו לשפר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה יש לכם את האומץ לסלול לעצמכם דרך חדשה. שנה עם דגש על לימודים ועל טיולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.