ביום ראשון השמש בשור צמודה לאוראנוס, כבר לא מוכנים להיות סגורים יותר, ואפילו מוכנים למרד כדי לקבל איזושהי טעימה מהחיים שכבר הפכו לתפלים יותר ויותר.

יכולות להיות גם הפתעות לקראת הממשלה החדשה.

המושפעים: מזל אריה ודלי שמבינים שהם יכולים לסמוך רק על עצמם ונמאס להם לחכות להוראות מלמעלה.

הירח מתמלא לאיטו ומזל סרטן אולי אוהב את הבית, אבל לא אוהב את הריחוק מהקרובים לו, וגם מתמלא אומץ ויוצא קצת יותר.

ביום שני מרקורי עובר למזל שור, ובנוסף לאווירה של יום הזיכרון, הוא מוסיף גם דאגה כלכלית שנראית כמחריפה מיום ליום. בהמשך השבוע הוא נפגש עם אוראנוס וכולם מנסים להמציא את עצמם מחדש, בעיקר בנושאי פרנסה.

מזל תאומים מנסים למצוא דרכים יצירתיות לייצר הכנסה או להגדיל אותה. מזל בתולה מפסיקים לציית ומוכנים להצטרף למרד שייתן להם תקווה לעתיד.

 

ונוס בתאומים בריבוע לנפטון וזווית הרמונית למרס מתעניינת בעיקר במערכות יחסים. שואלת למה דברים קרו כמו שהם קרו. ונוס מתחילה להציף הרבה רגשות שנשארו תקועים ממערכות יחסים שאולי הסתיימו ממזמן אבל משהו שם עדיין נראה לנו פתוח.

מזלות שור, מאזניים ודגים עסוקים בעיקר במה שהיה, ועוד לא מסתכלים קדימה. מהצד השני, מזלות טלה ועקרב מאמינים שמה שהיה, היה ועדיף לחשוב קדימה ולא לחפור יותר מדי במה שממילא אי אפשר להחזיר.

יופיטר בגדי, כמעט בעצירה. הקשתים שבדרך כלל מעניין אותם רק העתיד, גם פתאום מוצאים את עצמם מהרהרים בעבר, בהזדמנויות שהוחמצו ואלו שלא. הגדיים מנסים לעשות את הדבר הנכון, אבל מגלים שזה רק מעצבן את המזלות האחרים.

 

שבוע עם הרבה טלטלות בעיקר פנימיות ולכולנו ברור שהחזרה אל מה שהיה פעם שגרה לא יקרה ביום אחד אלא בהדרגה, ושדברים לא יהיו בדיוק אותו הדבר. 

לתיאום פגישה אישית עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

תחזית שבועית 26.4.20

2 תגובות

  1. מה תאומים יכולים לעשות? יש דרכים על מנת להניע קדימה לימודים[סטודנטית שמרגישה תקועה]?

    1. ונוס בנסיגה במזל תאומים עד תחילת יוני. עד אז רוב בני ובנות מזל תאומים ישנו את דעתם עוד כמה פעמים.
      בקיצור – חכו עד חודש אחרי יום ההולדת שלכם לפני שאתם לוקחים איזושהי החלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.