שבוע מעניין מחכה לנו, שנה לועזית חדשה מתחילה  ואפילו יש קצת תקווה והקלה מהכובד של השבועיים האחרונים.

ביום רביעי יופיטר נכנס למזל דגים לארבעת החודשים הקרובים. יופיטר שנקרא המיטיב הגדול, שולט במזל דגים וזה מיקום שבו קל לו יותר לשפוך מהטוב שלו. יופיטר בדגים מביא איתו תקווה מחודשת, מחזיר את האמונה לאלו שקצת איבדו אותה בזמן האחרון, ובעיקר מביא אנרגיה שנשפכת לכל הכיוונים, כך שהסיכוי להצליח לסגור אנשים יורד בצורה דרסטית.

ביום רביעי גם מסתיים הסיבוב השלישי של הזווית המרובעת בין שבתאי בדלי לאוראנוס בשור. הזווית הזו עד עכשיו הובילה להקצנה, בעיקר באיומים ובדיבורים.  כך שמיום רביעי משהו בטרפת, ההפחדות, האיומים, ונסיונות ההשתקה של אלו שחושבים אחרת, מתחיל לאט לאט, ממש לאט, לאבד את המומנטום. יש סיכוי שגם התפשטות הוירוס, לאט, מתחילה לאבד את המומנטום

ונוס בנסיגה במזל גדי נפרדת מהצמידות עם פלוטו כבר ביום שלישי, ופוגשת את מרקורי ביום רביעי. קודם כל תחושת הבדידות הנוראית מתחילה קצת להתפוגג, והצמידות של ונוס עם מרקורי גם מחזירה את המילים לרבים שמוצאים את הדרך להתבטא ולהסביר את השתיקה שלהם. צמידות מרקורי ונוס גם נותנת טיפה קלילות ומכניסה קצת הומור לכל הכובד שעדיין נמצא בסביבה.

ונוס בנסיגה ממשיכה להחזיר לחיים שלכם אנשים שנעלמו בעבר, ואולי תזכו להבין שההעלמות שלהם קשורה יותר אליהם מאשר למשהו שאתם עשיתם או אמרתם? אולי אתם יכולים לשחרר את עצמכם מהמשא של השאלות הלא פתורות האלו, ופשוט להמשיך הלאה. מרקורי פוגש את פלוטו ביום חמישי ונותן לכולנו את האפשרות להבין לעומק שיש גבול למה שאפשר להסביר במילים, ויש מקום פשוט להניח למה שלא מסתדר במקום לנסות ולתקן בכוח.

ועדיין, ארבע פלנטות במזל גדי, ממשיכות לתת את האווירה הכבדה יחסית, ויחד איתם אווירה של משבר, גם אם המשבר הוא בתקשורת ולאו דווקא במציאות. גם השבוע רבים יפקפקו האם הם נמצאים במקום העבודה הנכון להם, האם הגיע הזמן לנסות משהו אחר, או שסתם נמאס להם מחוסר ההערכה וממשחקי הכוח המשרדיים. בכל מקרה, המלצה אישית, חכו עם השינוי בקריירה לפחות עוד שבועיים עד לאמצע הנסיגה. בנוסף, חכו עם קניות משמעותיות, עם טיפולים קוסמטיים או עם התחלות חדשות בכל התחומים, במיוחד במערכות יחסים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מרגישים קצת יותר בנוח עם עצמכם. שבוע שבו אתם אלו שתיצרו את הקשרים ואתם אלו שתצאו מהאווירה הכבדה ראשונים.  

מזל שור: שבוע שבו אתם חוזרים לדבר ומגלים שפתאום יוצאות לכם מהפה מילים קצת אחרות. מערכות היחסים עדיין נמצאות בתחושת משבר, אבל לפחות אתם מוכנים לוותר קצת על העמדה שלכם.

מזל תאומים: שבוע שבו גם אתם פוגשים אנשים מהעבר שלכם, ורואים את מערכת היחסים שהיתה בעיניים אחרות לגמרי. שבוע שבו אתם מתעקשים ונלחמים על מה שנראה לכם שמגיע לכם, במיוחד בתחום העבודה.

מזל סרטן: מיום רביעי מגיעה קצת הקלה, ואתם מתעודדים ומסוגלים לקבל יותר בקלות שיש דברים שפשוט לא מסתדרים. משם אתם מקבלים בחזרה את הכוח שהשקעתם בנסיון לשנות אנשים אחרים, ויכולים להשקיע אותו בעצמכם ובשאלות שקשורות לקריירה שלכם.  

מזל אריה: גם השבוע אווירה רצינית וכבדה. גם השבוע המון שאלות בנושאי הקריירה שלכם ומערכות היחסים שהיו או שיש לכם עם אלו שעובדים אתכם. רק שהשבוע אתם מוכנים להודות שאולי ההתעקשות שלכם היא זו שכרגע חוסמת את הזרימה ביחסים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם אלו שמצליחים ליצור את הקשרים עם אנשים שלא דיברתם איתם כבר תקופה, ואתם אלו שעוזרים לכם ולהם למצוא את המילים המתאימות יותר כדי להוריד קצת מהכובד במערכת היחסים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם עדיין נתקעים קצת עם המילים. מנסים למצוא את הדרך הכי טובה להסביר את עצמכם ולגשר על הפערים במערכות היחסים, והמילים האלו פשוט לא מגיעות.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם פוגשים אנשים מהעבר שלכם, ומגלים שמה שחשבתם על מה שקרה ומה שהם חושבים על מה שקרה הוא אחר לגמרי. שבוע שמותח את ההבנה שלכם.

מזל קשת: מיום רביעי נהיה לכם קל יותר. יופיטר נכנס למזל דגים ואתם מתחברים מחדש לאמונה שלכם ומשם מוצאים דרכים להקל גם על עצמכם וגם על מי שמסביבכם בתוך קשיי מערכות יחסים, וגם נהיה לכם קל יותר בנושאי עבודה.

מזל גדי: שבוע שמרגיש עמוס, עם ימי ההולדת ושאלות בלתי פוסקות על מערכות יחסים, על עבודה, ועל מה נכון ולא נכון לעצמכם ולעולם. שבוע שבו אתם פוגשים אנשים מהעבר ונתקפים בפרצי נוסטלגיה, אפילו סערת רגשות שקשה לכם להסביר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה הרגש שלכם מוביל אתכם יד ביד עם הצד השכלי שלכם, והשילוב הזה עוזר לכם לגלות את עצמכם מחדש.

מזל דלי: ביום רביעי אתם בתחושה שקצת מהמתח יורד ממכם, ואתם מגלים שהתרגלתם ללחץ הזה כל כך עד שכשהוא לא נמצא אתם בתחושה שאתם קצת הולכים לאיבוד. סה"כ שבוע רגוע עם פחות שאלות וספקות.

מזל דגים: ביום רביעי יופיטר נכנס למזל שלכם ומביא איתו זריקה של אופטימיות ורצון אדיר ליותר חופש. שבוע שבו אתם עדיין מרגישים קצת לבד, אבל התחושה הופכת לנעימה יותר מיום ליום עם ההנאה שבה אתם יכולים להיות עצמכם בלי שיפריעו לכם.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.