השבוע מתחיל עם מעבר יופיטר למזל תאומים ויחד איתו שינוי גדול בכל המדיות החברתיות, חדשות, תקשורת וכו'. יופיטר אוהב להיות צודק, אוהב להטיף, אוהב להוכיח, אבל הוא לא אלים, הוא לא מדבר סרה והוא לא מתקיף – כך שהשינוי שמגיע הוא ממש מבורך.

יחד איתו נמצאים השבוע במזל תאומים השמש וונוס והדגש על מזל תאומים מביא איתו פיזור. כל אחד ואחת מאיתנו מתמקד במה שמעניין אותו או אותה, הכוחניות של השנה האחרונה מאבדת את האחיזה שלה ומתחילה להתפוגג, כי היא פחות מעניינת, היא עולה ביוקר והטרנד כבר ממצה את עצמו.

כל השילובים הנ"ל מעלים את מפלס הסקרנות. נשמע פשוט, נשמע כמו סתם מילה, אבל יש לזה השפעה עצומה. כשרוצים, מחפשים ומוכנים ללמוד דברים חדשים, מכונות הרעל לא מעניינות כל כך.

יופיטר יהיה במזל תאומים בשנה הקרובה ויביא איתו התייקרות של כל מה שקשור בתקשורת – במיוחד אפליקציות.

יופיטר גם יתחיל שינוי במבנה השלטון, כלל עולמי, עם יותר ויותר סמכויות שעוברות לרשויות המקומיות. במובן הזה, העולם מתחיל סוג של חזרה אחורה לימים עתיקים של ערי מדינות. התהליך רק בחיתולים, הוא יעוף קדימה עוד 12 שנים כשיופיטר יגיע שוב למזל תאומים, אבל ההתחלה היא כבר בזמן הקרוב.

מזל תאומים מושפע מאוד ממה שקורה מסביבתו, הוא גם זה שתמיד יודע מה קורה, איפה קורה ואיך קורה. הוא זה שמפיץ את השמועות, הוא גם זה שסותר אותן עם מידע אחר, הוא זה שממלא את כולנו בעוד ועוד תוכן, ובשבוע הקרוב עם הסקרנות שחוזרת, רבים מאיתנו יזוזו קצת מהקבוע שלהם ויסכימו לצפות או לשמוע משהו שונה מהרגיל.

עוד השבוע, השליט של מזל תאומים, מרקורי נמצא במזל שור, בדרך למפגש עם אוראנוס. מרקורי במזל שור שם דגש על כלכלה, על כמה כל דבר עולה ואיפה אפשר לחסוך. המפגש שלו עם אוראנוס אמור להשפיע על הכלכלה, ויכול להיות שלכיוון החיובי.

מפגש של מרקורי עם אוראנוס הוא מעניין, כי הוא יכול להביא את הלא צפוי, בעיקר בתחום התקשורת, כשמגשים דומים כאלו הובילו לגליצ'ים ברשתות החברתיות.

מפגש של מרקורי עם אוראנוס גם מביא לעוד ועוד גלי תודעה ששוטפים את כולנו. השבוע גם יכול להביא למצב שבו הנושא הזה מתחיל להיות מדובר גם בגופי התקשורת המרכזיים, עם שאלות על למה טרנדים מתחילים, למה הם נגמרים ומה זה אומר על גופי התקשורת עצמם.  

אחד הדברים המעניינים שיכולים להתחיל השבוע הוא יצירה של חבלים וסולמות. כל אלו שטיפסו למקומות מאוד גבוהים, שאי אפשר לרדת מהם או לזוז מהם בלי ליפול לתהום, מתחילים לחפש לעצמם חבלים וסולמות כדי לרדת מהצמרות שבהם הם תקועים לבדם.

עוד השבוע, מרס עדיין במזל טלה, עדיין בלי זוויות משמעותיות ממשיך לירות, בצורה יחסית מדוייקת, אבל לא נרחבת. מרס לא מעוניין לרדת מהעץ, ובכלל השבוע הוא מעדיף להמשיך ולנסות קצת יותר בכוח, רק שהוא לא מקבל את שיתוף הפעולה אליו הוא מקווה ולכן ממשיך לבד.

מרס בטלה אוהב תחרויות, אוהב את התחושה של המירוץ ואת ההתלהבות של ההישגים שבדרך. השבוע משהו מהאווירה הזו מגיע, וגם מצליח להסיט קצת את תשומת הלב מהישגים צבאיים לכיוון של הישגים אחרים ותחרויות אחרות. באופן אישי זה שבוע שבו רבים מכם יגלו שאתם בעצם מתחרים מול עצמכם, ושההישגים שלכם חשובים בעיקר לכם.

ומאחורי הקלעים, נפטון, במעלה האחרונה של מזל דגים ממשיך לעשות מזג אוויר משוגע בכל העולם, וממשיך להמיס לא מעט אמונות יסוד.

סה"כ שבוע שמתחיל להניע את הרוחות לכל הכיוונים, מצליח לרגעים אפילו להעלות חיוך, וכזה שבו קופצים מנושא לנושא, מדבר לדבר, מנסים להספיק כמה שיותר בכמה שפחות זמן, ובינתיים מדברים ומדברים לא מקשיבים, וגם לא מפחדים.  

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתעקשים עוד יותר על הדרך שלכם, וגם אם אין לכם עם מי לשתף פעולה אתם ממשיכים. שבוע שבו נהיה ברור שאתם מתחרים בעצמכם.  

מזל שור: שבוע שבו הסקרנות מגיעה ואתם מוכנים ללמוד משהו חדש, להקשיב, לברר, ואפילו לשנות את דעתכם. שבוע שבו חלקכם יגלו איפה יש סולם שמתחבא.

מזל תאומים: שבוע שבו תשומת הלב מופנית אליכם ואתם מקבלים תנופה משמעותית, עם הזדמנויות שנפתחות, עם יותר בטחון עצמי. שבוע שבו המשיכה והכריזמה שלכם עובדים מצויין.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם תנופה, עם קצת מזל ועם הצלחה בתחום מערכות היחסים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם נזכרים לדאוג לעצמכם, למה שחשוב לכם, עם פחות דאגות וקצת יותר תנופה. שבוע עם בלי סוף סידורים.

מזל אריה: שבוע של המון תנועה, מעבר מנושא לנושא, ממשהו אחד לזה שאחריו, ועם תחושה קצת יותר קלה ומשוחררת. שבוע שבו חוש ההומור שלכם חוזר.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם היחידים שמצליחים לשמור על ריכוז ולא לקפוץ מנושא לנושא. שבוע סה"כ רגוע עם מיקוד במה שחשוב לכם.  

מזל מאזניים:  שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם במיטבה, אתם יוצאים יותר, נפגשים יותר ומרגישים שאתם חוזרים לעצמכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מבינים שההישגים שלכם חשובים בעיקר לכם, ושהתחרות בה אתם נמצאים היא ביניכם לבין עצמכם. שבוע שמרגיש קצת בודד, אבל הפעם במובן החיובי של שקט להתמקד במה שמעניין אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתפזרים לכל הכיוונים, מנסים לעשות יותר מדי דברים בפחות מדי זמן. אתם תמיד לומדים משהו והשבוע הרצון הזה ללמוד משהו חדש יהיה חזק במיוחד.

מזל גדי: שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם במיטבה. בד"כ אין לכם סבלנות לדיבורים מיותרים, אבל השבוע רבים מכם יעברו משיחה לשיחה מעדכון אחד לזה שאחריו.

מזל דלי: שבוע שבו אלו מכם שעדיין לא הבינו מהו המושג תודעה יגלו אותו, אולי אפילו יחוו משהו ממנו. שבוע שבו מה שהיה נראה לכם בלתי אפשרי הופך פתאום להיות מעשי.

מזל דגים: שבוע שבו אתם ממשיכים להיות עייפים, ממשיכים להתמודד עם תחושה של התמוססות פנימית בלתי מוסברת. שבוע שבו לפחות תוכלו להתחיל לדבר על זה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.