השבוע הקרוב ממשיך עם מצבור אדיר של פלנטות במזל דגים, וביחד עם נסיגת מרקורי במזל זה, הירח המלא של יום שני, האווירה הפורימית של תחילת השבוע, יש בלגן. הרבה בלגן. כולם מקבלים הצפות רגשיות ברגעים הכי לא נכונים או הכי לא צפויים, הזמן ממשיך לשחק משחקים, בד"כ הוא נראה לנו קצר, לא מאמינים שכבר ברחו לנו שעתיים, אבל לפעמים אנחנו מופתעים שעברו רק עשר דקות. בשבוע שעבר ובתחילת השבוע יש תחושה של ריבאונד, של מילים או מעשים קטנים שעשינו ופתאום הם התנפחו לבלונים גדולים וחוזרים אלינו כדי שנתמודד איתם.

ימים שבת ראשון מתאימים מאוד לפורים עם ירח במזל אריה שאוהב להתחפש, אוהב לחגוג, אוהב מסיבות ובשילוב עם דגים יכול להוציא מכולנו יצירתיות שלא ידענו שיש לנו, ועוזר לנו גם להראות טוב יותר מהרגיל.

יום שני –  הירח המלא, דברים חוזרים אלינו, בעיקר דברים מהחודשים האחרונים, שאנחנו עשינו, גם אם רצינו בהם וגם אם לא כדי שנוכל להתייחס אליהם ולתקן אותם אם אפשר, לאהוב אותם אם לא.

שלישי רביעי – ירח עדיין בבתולה, וונוס מצטרפת לחגיגה במזל דגים, אין שום דרך לשלוט על הרגשות עכשיו, הביקורת מגיעה לגבהים חדשים וקל ליפול למקום קורבני/מאשים, שווה לנשום עמוק בימים האלה, לאכול בזמן אוכל בריא ולעשות קצת ספורט כדי להסתדר עם עצמכם ועם הסביבה.

חמישי עד שבת – יש תחושה של קצת רגיעה. יותר קל לנהל דיאלוגים, אפשר קצת ליהנות מלהיות רגשיים, לנסות לא לתכנן, אלא להיות קצת ספונטניים ישתלם מאוד

וליהנות. עדיין כדאי להשתדל ולא להגזים, או לוודא שיש מי שישמור עליכם אם כן.

מזל טלה תחזית שבועיתמזל טלה:

שליט המזל שלכם, מרס, עדיין בדגים, במהלך השבוע הוא צמוד למרקורי בנסיגה, שימו לב לפליטות פה ולפליטות מקלדת, שווה לבלות ולחגוג, אבל שימו את השאיפות שלכם בצד לעוד שבועיים בערך, יש תחושה שאתם תקועים במה שהיה ולא במה שיהיה.

עבודה – שימו לב למה שאתם אומרים, יש לכם אפשרות לנהל תקשורת חדשה רגשית יותר מצד אחד, ומצד שני מאוד קל להאשים אתכם בדברים שעשיתם או שלא עשיתם.

זוגיות – תרגישו שאתם חוזרים לסרטים שכבר הייתם בהם, יש לכם הזדמנות לתקן.

מזל שור תחזית שבועיתמזל שור:

שליטת המזל שלכם, ונוס, עוברת לדגים בתחילת השבוע ונמצאת קרוב מאוד לנפטון, תרגישו יצירתיים, אוהבים ונדיבים. אתם יכולים לקבל השראה מלמעלה, זה לא הזמן להחלטות כלכליות חשובות, זה כן הזמן לדעת שכסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים.

עבודה – שבוע שבו אתם יכולים לתת מעצמכם במיוחד בקטעים רגשיים של הסובבים אתכם. אל תנהלו דיונים חשובים על עתידכם, או על פרויקטים שקשורים בהשקעה גדולה.

זוגיות – שבוע שיכול להיות נפלא לזוגיות ובאותה המידה יכול לחשוף לכם הרבה מהאמת המתחבאת מלמטה בזוגיות שלכם. זה הזמן לתת לאהבה האמיתית להיות שם.

מזל תאומים תחזית שבועיתמזל תאומים:

שליט המזל שלכם, מרקורי, בנסיגה במזל דגים, אתם מבולגנים יותר מהרגיל, מוצאים את עצמכם מתקנים וחוזרים ומתקנים נושאים שעלו בחודשים האחרונים. היתרון של הנסיגה הזו הוא שתוכלו גם לפגוש נושאים שלא הצלחתם להרים בעבר ועכשיו נוצרת ההזדמנות לעשות אותם בדרך אחרת.

עבודה – אל תבטיחו יותר מדי, בדקו את עצכם שוב ושוב, היצירתיות טובה יותר מהרגיל, ושווה לכם גם לא להיצמד לסדר יום קבוע אלא לשנות אותו קצת אם אתם יכולים. המפגש של מרקורי עם מרס יכול להוביל לפיצוצים, אם נמאס לכם באמת אז יאללה תפוצצו, אם לא, אז תזהרו.

זוגיות – אתם מתבלבלים מאנשים מהעבר שאתם פוגשים.

מזל סרטן תחזית שבועיתמזל סרטן:

הימים שמסביב לירח המלא (ראשון עד שלישי) מעלים אצלכם את המפלס לרמות גבוהות מהרגיל אפילו בשבילכם. אתם יכולים להיפגע בקלות מצד אחד ולהיות ביקורתיים מאוד מד שני, בהמשך השבוע תוכלו להשלים ולהמשיך הלאה.

עבודה – שימו לב למפלס הרגשות הגבוה בתחילת השבוע, אל תפילו את זה על מי שמסביבכם. בהמשך השבוע אתם יכולים להוביל תהליכים, לגשר בין אנשים ולעזור לחזור ולתקן דברים שווים שנפלו בצד מכל מיני סיבות.

זוגיות – תחילת השבוע אתם עמוסים ומעמיסים, המשך השבוע זה זמן מצוין לדיאלוג טוב עם בני או בנות הזוג.

מזל אריה תחזית שבועיתמזל אריה:

שליטת המזל שלכם, השמש ממשיכה במזל דגים, הדרמות בשיאן, היצירתיות גם, והדמיון שופע. שימו לב במיוחד באמצע השבוע לא לפגוע, יכול להיות שתחוו כאב מהסוג שאין ממש מה לעשות איתו חוץ מלהכיל אותו.

עבודה – זה שבוע שבו עדיף להוריד את הראש ופשוט לעשות את מה שצריך.

זוגיות – שבוע טוב לתת מעצמכם, אתם שקטים מהרגיל וזה בסדר.

מזל בתולה תחזית שבועיתמזל בתולה:

שליט המזל שלכם, מרקורי, נמצא בנסיגה בדגים, וכירון מקבל ספוט חזק עם ההיצמדות לשמש. אתם יכולים לרפא הרבה מאוד אצלכם ואצל הקרובים לכם, אל תתעקשו שדברים יהיו מסודרים, עד כמה שאתם יכולים לאפשר לכאוס להיות – תנו לו, תוכלו לסדר מחדש בצורה טובה יותר עוד שבועיים בערך.

עבודה – אתם תרגישו מנוצלים במהלך השבוע, ולא תצליחו להתבטא בנושא בקלות. שווה לדחות את הדיונים האלו לזמן אחר.

זוגיות – גם הזוגיות תרגיש קצת מכאיבה. יש מקום לעשות שקט ולתת למים לשטוף או להתאמן על תקשורת לא מילולית תורמת.

מזל מאזניים תחזית שבועיתמזל מאזניים:

שליטת המזל שלכם, ונוס, נכנסת לדגים השבוע. עורכי הדין שביניכם לא ימצאו את הידיים והרגליים, היצירתיים שביניכם יחגגו כמו שלא חגגתם מזה זמן רב.

עבודה – תנו לצד השני לדבר, תרגישו אותם ואז תדעו איך לעזור להם ולעצמכם.

זוגיות – שבוע שבו אתם יכולים לאהוב בקלות, שימו לב בקלות מדי.

מזל עקרב תחזית שבועיתמזל עקרב:

שליט המזל שלכם, מרס, נצמד למרקורי בנסיגה במהלך השבוע. אתם רוצים לדבר אבל לא יודעים איך, שימו לב שלא לפוצץ שום מערכת יחסים שבאמת כן חשובה לכם.

עבודה – השבוע תוכלו להצטיין ביצירתיות, תוכלו לעזור לתקן פרויקטים תקועים, אבל לאחרים יהיה לא קל להיות לידכם.

זוגיות – שבוע שבו חייבים להיזהר ולא להגיד דברים שיכולים להיות ביוקר. העוקצנות שלכם מרקיעה שחקים אז שימו לב שזה פוגע.

מזל קשת תחזית שבועיתמזל קשת:

שליט המזל שלכם, יופיטר נמצא בזוויות לא קלות עם השמש והירח השבוע. אתם תהיו עוד יותר מפוזרים מהרגיל, וחשוב שלא תבטיחו שום דבר שאתם לא יכולים לעמוד בו.

עבודה – קשה לכם להתמקד אתם רוצים להספיק המון ולא באמת עושים דבר אחד כמו שצריך. חפשו את מה שהכי חשוב לכם ותתעקשו עליו.

זוגיות – אל תתפסו על הרים שיהיה קשה לרדת מהם אחר כך, שווה לכם להישאר פשוטים וישרים, אבל כנות גם יכולה לפגוע אז שימו לב.

מזל גדי תחזית שבועיתמזל גדי:

שליט המזל שלכם, שבתאי, נמצא בתחילת הנסיגה שלו בעקרב השבוע. תרגישו שאירועים קורים מחוץ לשליטתכם.

עבודה – תשתדלו להזכיר לעצמכם מה המטרות שלכם, והאם הן שוות את המחיר שאתם נדרשים לשלם.

זוגיות – אתם מרגישים שיש פה הזדמנות להעמיק את הקשר, אבל זה דורש מכם לזוז קצת מהעמדה שלכם.

מזל דלי תחזית שבועיתמזל דלי:

אצלכם יהיה יחסית הכי קל השבוע. תנו לאחרים להשתגע קצת ותישארו הקול השפוי בסביבה.

עבודה – שבוע שבו אתם חוזרים לעניינים, לא תהיה ברירה השבוע ותצטרכו לכסות על אחרים שיתפרקו קצת.

זוגיות – תישארו מי שאתם, אבל תבינו שיש עליות וירידות אצל אלו שמסביבכם.

מזל דגים תחזית שבועיתמזל דגים:

 אתם מרגישים שכל תשומת הלב נמצאת עליכם, וזה מרגיש עמוס מאוד, עמוס מדי. אתם חייבים לקחת החלטות, חייבים לחייך ולהמשיך הלאה כשכל מה שבא לכם זה רק לקחת פסק זמן. באמצע השבוע אתם יכולים לחוות כאבים לא מוסברים, תשתדלו לא להילחץ מהם.

עבודה – אין ברירה מסתכלים עליכם, חוגגים לכם יומולדת וכאלה. אל תכריחו את עצמכם לעשות שום דבר שלא ממש חייבים (ויש הרבה חייבים השבוע)

זוגיות – כמו שבוע שעבר, בני הזוג שלכם לא מוצאים אתכם, הם רק רוצים לחגוג אתכם ואתם לא שם. תגידו להם ששווה לדחות את היומולדת לעוד שבוע שבועיים.

כדאי ומומלץ לקרוא גם את מזל האופק ואת מזל הירח. זוהי תחזית מאוד כללית וכל אחד הוא יחיד ומיוחד. הכי טוב זה להכיר את מפת הלידה שלכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.