שבוע עם דגש על מזל תאומים ומה שהוא מייצג: אווירה עירוניות מודרנית. אבל, ונוס עדיין בנסיגה במזל ואמנם המרחב הציבורי חוזר להיות ציבורי, אבל בצעדים איטיים ועם שמירת מרחק, כך שהשגרה היא לא לגמרי אותו הדבר. מזל תאומים אוהב לעשות ארבעה דברים במכה אחת ועל הדרך עוד שניים. התקופה הזו לא מאפשרת את השילובים האלה וזה יוצר תחושה של תסכול.

אנחנו שבועיים לפני ליקוי הירח, חודש לפני ליקוי החמה, השבועות הקרובים יציפו אצל רבים את התחושה שהם לא מצליחים למצוא את עצמם בדינמיקה החדשה שנוצרה. בשבוע-שבועיים הקרובים עוד תהיה אופטימיות, אבל שימו לב לקריאות לעזרה, גם אם הן לא ממש ברורות.

בערב חג שבועות מרקורי שליט תאומים פוגש את ראש הדרקון במזל תאומים, מה שיכול לתת הברקות פתאומיות (בעיקר למזלות תאומים ובתולה) ותחושה של כיוון לקראת העתיד לכולם. שווה לשים לב לרעיונות שמגיעים גם אם אין לכם מושג איך לשלב את זה בחיים שלכם כרגע.

אחד מהמאפיינים המובילים של מזל תאומים הוא חוש ההומור, אבל השבוע תהיה הרבה יותר ציניות מצחוק. יחד עם מרס בדגים עם זווית מרובעת שנבנית עם השמש, הנטייה היא להוציא דברים מפרופורציה מהר מאוד. שימו לב שהבדיחות שלכם יכולות לפגוע. במזלות המשתנים גם נרגעים מהר אחרי שכועסים, והכעס הוא בעיקר מילולי.

בכלל השבוע יש זווית של 150 בין הכוכבים בגדי ודלי שכולם בנסיגה וכולם איטיים וכבדים לעומת הכוכבים בתאומים שמנסים להיות מהירים, קלילים ושמחים. כולנו ננוע בין שני הצדדים האלה. אבל התחושה היא של חוסר זרימה, ויותר מזה חוסר תיאום בין מי שאמורים להיות מתואמים.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: מרס במזל דגים ואתם מוצאים את עצמכם ככל שהשבוע ממשיך נאלצים להילחם על המקום שלכם. שימו לב לא להיגרר לריבי אגו מיותרים.

מזל שור: התחושה היא שאתם מאוד רוצים לחזור למקום שהיה לכם, אבל רבים מכם מגלים שהשגרה היא לא אותה שגרה. זה ייקח עוד חודשיים לפחות.  

מזל תאומים: הפוקוס האנרגטי נמצא אצלכם וגם השבוע אתם מגזימים עם הלחץ והאחריות שאתם לוקחים על עצמכם. תשתדלו לא להתחייב ליותר מדי. הדבר הכי קשה לכם זה לומר לא, אבל השבוע אולי תנסו להתאמן על זה.

מזל סרטן: ליקוי החמה של חודש הבא ישפיע בעיקר עליכם. יכול להיות שכבר השבוע תתקלו בסיטואציות מפתיעות, יחד עם תחושה של חוסר שליטה ובעיקר רכבת הרים אמוציונלית.  

מזל אריה: שבוע שבו אתם חוזרים לעצמכם ומנסים לקחת את המושכות לידיים, כנראה קצת יותר מדי בכוח. סיכוי גבוה שתגלו שאתם מבזבזים הרבה אנרגיה על ריבים מילוליים שלא מובילים לשום מקום.

מזל בתולה: ימים רביעי עד שישי הם ימים נהדרים לצאת קצת מהרוטינה שסיגלתם לעצמכם בזמן האחרון. נסו לעשות משהו אומנותי כדי למלא מצברים.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים לדבר, מנסים לשתף ולא מצליחים להסביר את עצמכם כמו שאתם רגילים. לפחות תחושת הבלבול של שבוע שעבר עוברת ואתם קצת יותר ממוקדים.

מזל עקרב: שבוע שבו בלי שאתם מתכוונים, אתם מוצאים את עצמכם במאבק על המקום שלכם, או על משהו שנראה לכם חשוב. רוב הסיכויים שזה לא משהו חדש, והחזרה לשגרה מחזירה את המאבקים שתמיד נמצאים שם.

מזל קשת: גם השבוע אתם לא לגמרי מוצאים את עצמכם. רבים מכם גם יעדיפו לדבר פחות ואולי גם לעשות פחות.

מזל גדי: שבוע קצת יותר אופטימי, עם הרבה יותר פעילות. יכול להיות שתמצאו את עצמכם לא מתואמים עם אנשים אחרים גם בעבודה וגם במשפחה.

מזל דלי: שבוע יותר תקשורתי מבחינתכם, וגם עם יותר תקווה לעתיד. יחסית לשאר המזלות אתם עם יותר אנרגיה זורמת ומתואמת.

 

מזל דגים: השבוע אתם מגלים שאופטימיות וחשיבה חיובית לא ממש עוזרים. שימו לב לא לזרוק מילים או הערות שיכולות להוביל לריבים מיותרים.   

שבוע טוב לכולם

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.