שבוע שבו אין כמעט זוויות משמעותיות, אין דחיפה חזקה לשום כיוון, בקיצור שבוע שאפשר אפילו לקרוא לו קצת משעמם, ושהמאפיין העיקרי שלו זה שאין בו דרמות גדולות, אין אנרגיה שמכריחה, ומה שנותר לנו זה לבחור בין פשוט לנוע על גלגלי השגרה, או לבחור משהו אחר, להכניס קצת טעם לחיים מתוך עצמנו ולא לחכות שיקרה משהו גדול שיזיז אותנו.

השבוע מתחיל עם מעבר השמש למזל עקרב. מזל עקרב הוא מזל יציב מיסוד המים והנטייה בזמן הזה היא לאחוז חזק במוכר ובידוע. במזל עקרב בולטת העקשנות, והשבוע הקרוב יכול להראות לכולנו עד כמה אנחנו מתעקשים ונאחזים, ואיך גם כשיש לנו בחירה, הנטייה שלנו היא לעשות שוב ושוב את אותו הדבר, פשוט כי אנחנו רגילים אליו ואין לנו כוח להתמודד עם משהו חדש ולא מוכר.

הזווית היחידה המשמעותית בתחילת השבוע היא זווית מרובעת בין ונוס בקשת לנפטון בדגים. זו אנרגיה שבה אנחנו רוצים להאמין. מה שמוביל לזה שקל מאוד לעבוד עלינו, וקל למכור לנו את מה שאנחנו לא צריכים.  אנחנו רוצים להאמין בתרופות קסם, בפתרונות מלאכותיים, ובניסים פלאיים. בפועל, מה שקורה הוא שאנחנו מכניסים את עצמנו לאשלייה, לא בודקים את האותיות הקטנות, ומתפכחים לקראת סוף השבוע. אותה ונוס גם בזווית הרמונית ליופיטר מאפשרת את הבחירה. מי שרוצה ואיכשהו מצליח למצוא מוטיבציה בשבוע שבו היא כל כך חסרה, יכול לקחת את האנרגיה הזו של האמונה ולייצר בעצמו ניסים קטנים של נתינה, של חשיבה חיובית ושל שהייה בשלווה בלי שום סיבה.

בהמשך השבוע זווית מרובעת בין השמש בעקרב לשבתאי בדלי מזכירה לכולנו את המציאות, בעיקר בכל מה שקשור לנושאי הקריירה. אחרי כמה ימים של ריחוף, יהיו את אלו שינסו לדחוף בכוח, וייצרו לחץ מלאכותי כדי לגרום לכם להתאמץ יותר, או שינסו להבטיח לכם תמריצים כאלו ואחרים כדי לזרז אתכם. השבוע, עם התודעה החדשה, המשחקים האלו יהיו ברורים יותר. מה שיהיה בעיקר מעניין זו התגובה שלכם, כשרובכם כבר מבינים ויודעים שיש לכם בחירה, ואתם יכולים שלא לתת לכוחניות להשפיע עליכם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו תנסו למצוא דרך לעשות פשרות, ותעדיפו שיתוף פעולה על פני נסיונות עצמאיים כאלו ואחרים. סה"כ שבוע עם פחות מוטיבציה ממה שאתם רגילים.

מזל שור: שבוע שיש בו הזדמנויות, אבל רובכם לא יודעים איך לבחור במשהו חדש ולא מוכר. שימו לב להבטחות שנשמעות טוב מדי, ומצד שני אולי זה אתם שמבטיחים יותר ממה שאתם יכולים לקיים?

מזל תאומים: אחד השבועות היותר קלים ממה שהיה לכם בזמן האחרון. שבוע שבו נראה שפתאום דברים לא דחופים כל כך, ולא נורא אם אתם מורידים קצת את הרגל מהגז.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מנסים ולא מצליחים למצוא את המוטיבציה, ולכן מעדיפים פשוט להמשיך כרגיל, והרגיל שלכם הוא די עמוס. אל תאמינו להבטחות שווא השבוע.

מזל אריה: שבוע שבו נראה לכם ששאר העולם מרחף קצת ואתם היחידים שיש להם רצון ומוטיבציה. שבוע שבו תגלו עד כמה אתם מסוגלים להתעקש ועד כמה חשובה הבחירה, על מה אתם מתעקשים.

מזל בתולה: שבוע שמרגיש שהעולם קצת עוזב אתכם בשקט, ואתם נהנים מהמרחב הזה פשוט לעשות את מה שאתם עושים, בקצב שלכם, ובדרך שלכם. שבוע ששווה להכניס לתוכו קצת יותר ממה שאתם פשוט אוהבים לעשות.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים למצוא את המוטיבציה הרגילה שלכם ומגלים שגם כשהיא לא נמצאת שם, אתם עדיין עושים המון, וכשאתם לא דוחפים בכוח, לפעמים הדברים מסתדרים מעצמם.   

מזל עקרב: שבוע שבו הפוקוס האנרגטי עובר אליכם ותחושה חזקה של עוד שנה עברה. שבוע שבו אתם מתעסקים עם ביורוקרטיה ועוד סידורים שפשוט אי אפשר לדחות יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינוי ביחסים עם הקרובים אליכם, עם יותר רצינות וכבוד מצידכם אליהם שיוחזרו אליכם בחזרה.

 

מזל קשת: שבוע עם אנרגיה שאתם מסתדרים איתה מצויין, ואפילו יש לכם קצת מזל. שבוע שבו פשוט להיות מי שאתם זה בדיוק מה שנדרש מכם.

מזל גדי: שבוע שבו קצת קשה לכם עם האווירה המשוחררת והחופשית מדי לטעמכם. לקראת הסופ"ש כבר תמצאו מחדש את הפוקוס שלכם ואת הנחישות המאפיינת אתכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם עבודת ניירת, ביורוקרטיה, סידורים, והבחירה נראית לכם כמו חלום רחוק שאולי נמצא אצל אחרים. שבוע שבו התקשורת שלכם במיטבה ולכן שווה לנצל אותו ליישור קו.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם אלו שהכי רוצים להאמין, והכי מנסים לחשוב חיובי. שימו לב לא להבטיח את מה שאתם לא יכולים לקיים, או להפך, לא לקבל הבטחות ללא כיסוי.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.