שבוע עם פוטנציאל שינוי כל כך גדול עד שקשה לי להעריך איפה, מי ומה הולך לזוז. שבוע שמביא איתו מתח, כמעט בלתי נסבל, שמניע את כולנו לתוך מציאות קצת אחרת. תדמיינו בקבוק קולה קולה שמנערים אותו ואז מנסים שלא לפתוח אותו ולחכות שהגזים ירגעו. אבל מישהו לא שם לב, מסובב את הפקק, והבלגן פורץ החוצה.

השמש נכנסה למזל אריה ומזכירה לכולנו ששכחנו להנות מהחיים, לחגוג את החיים, ושיכול להיות לנו גם כיף. זה שבוע שבו כל כך חשוב לנסות להכניס קצת יותר כיף, חיוך, רומנטיקה, משחק ולקחת את כל האנרגיה שפורצת ולהפוך אותה למשהו שיש בו גם שמחה.

אוראנוס נמצא במזל שור כבר מ-2018 וישאר שם עד ל-2026. מה שמיוחד השבוע הוא המפגש של אוראנוס עם ראש הדרקון, שילוב אנרגטי שבדרך כלל עובד יותר ברמת התודעה מאשר ברמת המעשה. הבעיה היא שהשבוע ושבוע הבא מרס גם צמוד לשילוב הזה, ומרס יוצר שינויים מהירים, בד"כ אלימים. צמידות מרס אוראנוס לבדה מובילה לתגובות קיצוניות, בשילוב עם ראש הדרקון – השינוי הוא כזה שממנו אי אפשר לחזור בחזרה. הפוטנציאל הגבוה ביותר הוא בכלל לתאונה, או אסון טבע, או כל דבר שהוא לא מתוכנן אלא פשוט קורה מעצמו, כמו התפרצויות זעם.

צמידות של אוראנוס עם ראש הדרקון יכולה להביא את התודעה החדשה אליה אתם מייחלים ותובנות אישיות מהסוג שנותן כיוון לעתיד הקרוב.

מרקורי במזל אריה בזווית מרובעת לשילוב במזל שור יכול להגיד את הדבר הכי לא נכון ברגע הלא מתאים ולדרדר מערכות יחסים אישיות או בעבודה למקום שממנו יהיה בלתי אפשרי לחזור בחזרה. אז בבקשה, נסו לחשוב פעמיים לפני שאתם זורקים איזו מילה.

ברמה האישית שלכם – זה שבוע שבו עדיף כן לעשות וכמה שיותר. האנרגיה של מרס קוראת לפעולה ונסיונות לעצור אותה מובילים לחיכוכים פנימיים נוראיים. לכן, נסו כן למלא את הזמן שלכם כמה שיותר בפעילויות שקשורות לעבודה או שמתישות אתכם פיזית (כמו ספורט) – כדי לקחת את האנרגיה הזו לכיוונים נכונים. זה שבוע שאפשר להספיק בו המון ואפשר להגיע ולעקוף מטרות בלי ששמים לב תוך כדי עבודה.

זה גם השבוע שבו יופיטר מתחיל את הנסיגה שלו, יופיטר מסמל (בין השאר) את השפע, האמונה, התקווה והלארג'יות. כל אלה לא יבואו בקלות השבוע. השמש במזל אריה בזווית הרמונית ליופיטר בנסיגה מזכירה לכולנו למצוא את המשמעות ואת השמחה במה שכבר יש לנו, בכל מה שכבר השגנו, ובדברים הקטנים שאנחנו אוהבים לעשות.

עוד השבוע ונוס במזל סרטן בזווית מרובעת לאותו יופיטר בנסיגה מנסה למצוא פתרונות קסם או דרכים להתמודד עם יוקר המחייה והתחושה של האין שיכולות לעלות מאוד ביוקר. ונוס בסרטן קשורה לנושאי פריון ויכול להיות אירוע נוסף שקשור בנושא הזה לא רק בארה"ב, אלא בעוד מקומות בעולם. זה שבוע שבו כדאי להתחבר אל השפע של הטבע, אל השפע של הצחוק והמשחק ופחות לנסות לחפש אותו בחשבון הבנק.

ראש חודש אב מגיע ביום חמישי ומביא איתו את האווירה של עשרת ימי תשובה. יחד איתו מגיעה אווירה שבה אמת קשה יכולה להיחשף ולשנות מערכות יחסים מהיסוד. יש סיכוי שנושא החיסונים או משהו בסגנון שמבוסס על אמון במערכת יתגלה כשקרי ושבירת האמון הזו תשנה בצורה מהירה מאוד את מוקדי הכוח עליהם דיברתי בשבועיים האחרונים.

סה"כ שבוע שבו הכל יכול לקרות, גם דברים טובים כמו פריצות דרך מדעיות, או תנועות שיובילו לשינוי חברתי אמיתי. מומלץ לכם להיזהר, אבל אל תעצרו את החיים. להפך, נסו להכניס כמה שיותר רגעים של שמחה.  

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו הכל יכול לקרות ולכם במיוחד שווה להיזהר. שבוע שבו אתם יכולים לפרוץ תקרות זכוכית שבכלל לא ידעתם שהם שם, ובאותה מידה אתם יכולים גם להרוס לעצמכם ברגע של היסחפות. שבוע שבו עדיף לכם להישאר כמה שיותר עסוקים.

מזל שור: צמידות מרס, אוראנוס ראש דרקון במזל שלכם יכולה להוביל להתפרצויות זעם ולכן מומלץ לכם להישאר עסוקים ולהשתדל לתת לעצמכם כמה שיותר מהדברים שאתם אוהבים. שבוע שבו יש סיכוי לחשיפה של אמת לא פשוטה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם יכולים להיות אלו שבלי כוונה חושפים אמת קשה, ולכן כל כך חשוב שתקפידו על הניסוחים שלכם השבוע. שבוע שבו גם לכם מומלץ להישאר עסוקים, לפגוש כמה שיותר אנשים שאתם יכולים שאין לכם איתם משקעים קשים, ולהיות כמה שיותר בתנועה.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם בין היחידים שיצליחו להישאר רגועים. זה שבוע שבו תדרשו לעזור לאחרים, לנסות להרגיע את הרוחות ובכלל להזכיר לכולם ולעצמכם שעדיף לחגוג את החיים ולהנות מהם.

מזל אריה: שבוע של ימי הולדת, ותנופה אנרגטית לפחות אצלכם שחיכיתם לה כבר הרבה זמן. רבים מכם מתעוררים להבנה שאתם יכולים יותר, וגם אם זה דורש יותר עבודה, משהו בכם מוכן למאמץ הזה ומעדיף אותו על פני המשך ההמתנה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של לקיחת יותר יוזמה ואפילו כמה סיכונים מחושבים כדי להתקדם אל המטרות שלכם.

מזל בתולה: שבוע שבו גם לכם עדיף להישאר כמה שיותר עסוקים, כמה שיותר בתנועה, וגם להוסיף קצת יותר ספורט. שבוע שבו חשוב שתשמרו על הפה שלכם כי את מה שנאמר אי אפשר יהיה להחזיר בחזרה.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם נהיים הרבה יותר מחושבים כלכלית, ומגלים את היכולת שלכם להנות מרגעים קטנים מקסימים. שבוע שבו נושאים שקשורים בילדים או בפריון מעסיקים אתכם מאוד, וגם שם, נסו לשחק יותר מאשר ללמד.

מזל עקרב: שבוע שבו הכל יכול לקרות, במיוחד אצלכם. שבוע שבו קשה מאוד לשמור על הסבלנות, או על העמדות הפנים. שבוע שבו חשוב להישאר עסוקים ויותר מזה – כדאי לסמן כמה מטרות ולכוון אליהם במקום לחשוב יותר מדי על מערכות יחסים.  

מזל קשת: שבוע של תחילת נסיגת יופיטר ואתם מרגישים כאילו אתם מאבדים את התנופה ואת האמון. שבוע שבו מומלץ פשוט להמשיך, ולתת יותר שעות עבודה מבד"כ, כדי לא לשקוע יותר מדי במחשבות על האין.

מזל גדי: שבוע שבו אתם כנראה היחידים שיצליחו לשמור על שליטה עצמית, ויזכרו את הכיוון הנכון לכם ולמי שקרוב אליכם. שבוע שבו יכול להיות שתתמודדו עם חשיפה של שקרים. רובכם מעדיפים לדעת את האמת ומהמקום הזה אולי אפילו תרגישו קצת הקלה.

מזל דלי: שבוע שבו התודעה שלכם נפתחת ואתם פתאום מגלים עולם חדש שתמיד היה שם רק לא שמתם אליו לב. שבוע שבו חשוב שתישארו עסוקים ויש סיכוי שבמהלכו תקבלו תובנות לגבי הכיוון שלכם לעתיד הקרוב. שבוע שבו תשתדלו שלא להיות במקומות שבהם יש לכם מערכות יחסים בעייתיות.

מזל דגים: שבוע שבו יש לכם תחושה שהדברים הולכים אחורה במקום קדימה, מה שגורם לכם למשבר אמון ואמונה. שבוע שבו תהיה נטייה להגזמה ועדיף לכם להגזים בעבודה ולא בדברים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.