ביום שלישי בצהריים יתרחש ליקוי הלבנה וכנראה שיביא איתו שינוי של גל הבערה הנוכחי. השינוי שאולי יעצור את הלחימה בגבולות, יציף עוד יותר את המשבר הפנימי. לפני חצי שנה, בליקוי האחרון בדצמבר, פוזרה ממשלת הקורונה ויצאנו לבחירות רביעיות. השבוע, אותו המשבר הפוליטי של השנתיים האחרונות מקבל עוד טוויסט, שימשך כנראה שבועיים עד ליקוי החמה ב- 10.6 – כך שמצפות עוד כמה טלטלות בתחום.

הליקוי מגיע כמה ימים לפני תחילת נסיגת מרקורי, בזמן שהכוכב נמצא בעצירה ובריבוע לנפטון. התחושה הכללית היא שאין תשובה, אין מענה, ואין שליטה בכל נושאי התקשורת – במיוחד לכל שמתרחש ברשתות החברתיות. הרקע לליקוי הוא זווית מרובעת בין שבתאי בנסיגה לאוראנוס – וזו זווית שמפעילה את כל הנושא של השליטה או חוסר השליטה בטכנולוגיה, מוסיפה על ההקצנה ומעמיקה את הפער בין הדורות. הזווית הזו איתנו עד לסוף 2021. השבוע ישנה אפשרות שההשפעה שלה תראה כאילו אנשים יוצאים מדעתם ושאין קשר בין מה שנאמר לבין העובדות בשטח. ההשפעה הזו כל כך חזקה עד שרבים כבר מפקפקים אם אי פעם היה קשר בין הנכתב והנאמר לבין מה שקורה.

השבוע נכנסת השפעה של נפטון שלא היתה כבר כמה שבועות. נפטון מייצג את הכמיהה לאיחוד, ומביא איתו אנרגיה שמרגישה קצת כמו חוסר אונים. האווירה הנפטונית פשוט נותנת להתרחשויות לקרות בלי יד מכוונת. השבוע נפטון בדגים בזווית מרובעת לונוס ומרקורי מוסיף על אווירת הספק בכל מה שנאמר או נכתב, וגם על אי לקיחת אחריות. אותו נפטון בזווית הרמונית למרס יכול להנמיך קצת את הלהבות ולתת אווירה שבה אין כוח ויותר מזה אין רצון להמשיך באותה הדרך.

חזרה לליקוי ועל ההשפעה האישית שלו עליכם: הליקוי מביא איתו אנרגיה של שינוי באמונה, והשבוע יהיו רבים שיחוו משבר אמונה, שיכול להרגיש כואב. המשברים האישיים יהיו קשורים לנושא של הערצה: אנשים שהערצתם והאמנתם בהם, פתאום יראו אחרת, ואתם בתחושה של התפכחות לא קלה, שמובילה להרבה ספקות ושאלות שאין עליהן מענה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מוצאים דרך להוריד קצת את הלהבות, וחלק מכם פשוט ירגישו מותשים. רבים מכם מנסים למצוא מילים רגועות יותר להביע את עצמכם.

מזל שור: שבוע שבו נראה שהלחץ טיפה יורד מעליכם. עדיין, רבים מכם מתמודדים עם שינויים עמוקים במערכות היחסים, כשהשבוע כבר קל לכם יותר לשחרר ולהבין שאולי עדיף לא להמשיך באותה הדרך.

מזל תאומים: הליקוי במזל שלכם מציף נושאים שקשורים לאמונה, וגם למערכות היחסים שלכם. יש סיכוי שרבים מכם יחוו משבר אמונה לא פשוט שיקרין על מערכות היחסים הקרובות שלכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם הרבה שאלות בנושאים שקשורים לאמונה, ושינויים במערכות יחסים שקשורים לראיית העולם החדשה שלכם.

מזל סרטן: הליקוי משפיע עליכם בעיקר דרך מערכות יחסים. אלו שקרובים אליכם מפתיעים אתכם בחוסר ההסכמה שלהם למה שבעיניכם נראה קדוש, ואתם כאילו תצטרכו לבחור מה חשוב לכם יותר.  

מזל אריה: הליקוי מחבר אתכם אל הצד התקשורתי שלכם ומציף את הצורך לבחור את המילים שלכם יותר בזהירות. גם אצלכם שאלות בנושאי אמונה יובילו לשינויים במערכות היחסים.

מזל בתולה: הליקוי משפיע עליכם דרך אנשים שקרובים אליכם ואתם נקראים לעזור להם למצוא קצת הגיון בתוך הספקות וחוסר האונים שהם חווים.  

מזל מאזניים: שבוע שבו הנושא של התפכחויות במערכות יחסים ובמיוחד התפכחות מהערצה מוביל אתכם לשינויים בלתי צפויים.

מזל עקרב: שבוע עם תחושה כבדה של עייפות, מה שיעזור לכם קצת להרגע עם פחות חשיפה לתקשורת על כל סוגיה. שבוע שבו אתם מעדיפים לתת לשינויים לקרות מעצמם.

מזל קשת: הליקוי מתרחש עם הירח במזל שלכם ורבים מכם עוברים חוויה לא פשוטה של משבר אמונה, התפכחות כואבת ואפילו קצת חוסר אונים. כל אלו מובילים לתחושה של יותר בגרות ואחריות אישית.

מזל גדי: שבוע שבו אתם כנראה היחידים שממשיכים להאמין באותם הדברים. שבוע שבו רוב תשומת הלב שלכם כנראה מופנית לנושאים שקשורים לעבודה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם ממשיכים להתמודד עם שינויים. בהמשך לשבוע שעבר, רבים מכם מרגישים תחושה של קרע בין שני צדדים שלא מסתדרים ביניהם, ולא יודעים במי לבחור או איך לחבר ביניהם.

מזל דגים: שבוע שבו גם אתם מגלים את הכוח של האמונה להשפיע על מערכות היחסים הקרובות שלכם בצורה שמפתיעה אתכם. יחסית לשאר המזלות, לכם קל יותר לזרום עם השינויים והשבוע היכולת הזו תעזור לכם מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.