ביום ראשון, יום ההיפוך הקיצי, ליקוי חמה ב-0 מעלות סרטן, מביא עימו התחלות חדשות. רוב הסיכויים שרובנו בכלל לא נדע שקרה משהו, כמו שנכנסים להריון ומגלים את זה אחרי כמה זמן, כך גם השבוע. החדש מדבר בעיקר על גישות רגשיות חדשות, ותגובות רגשיות חדשות. בינתיים, בשבוע הקרוב יהיו הצפות רגשיות ותגובות רגשיות מוגזמות שלא קשורות לאירועים שקורים בפועל.

אני מעין האסטרולוגית, מוזמנים לאתר שלי yourday.co.il, יש שם קורס האסטרולוגיה למתחילים. יש המון מאמרים בנושאי אסטרולוגיה. הליקוי ישפיע בעיקר על אפריקה והודו ויכול להתבטא בשלל תופעות טבע שקשורות למים

כשהדגש עובר למזל סרטן, אי אפשר להתעלם ולהדחיק את הרגשות, במיוחד אלו שקשורים לקארמה משפחתית. מרקורי בנסיגה במזל סרטן מוסיף על התהליך עם הצפה של סודות משפחתיים, עם רבים שמרגישים שהם כבר לא יכולים לשתוק יותר, ובעיקר שואלים איך אנרגיה שאמורה להיות מזינה ותומכת, הופכת בחוויה שלהם לשואבת ומקטינה. באותו הזמן הליקוי נותן אפשרות לריפוי קרעים: לפתוח דלתות ולאחות נתקים שקיימים במשפחות כבר הרבה שנים.

הליקוי גם משקף הרבה מהנושאים של הגדי שקשורים לעבודה, או קריירה. רבים מבינים השבוע שמה שהיה כבר לא יהיה. אחרים פשוט לא מוכנים לסבול יותר והתחושה היא שאין ברירה אלא להמציא את עצמנו מחדש.

בשלושת השבועות הקרובים יופיטר ופלוטו צמודים בגדי. השילוב הזה מתבטא בהרבה דרכים, והשבוע מה שיעלה על פני השטח  זה האפשרות לערער על הפרדיגמה של "הכסף שולט". התהליך יגיע לפוליטיקה הגלובלית רק עוד כמה שנים. השבוע הוא יכול להתחיל בצורה אישית, בתוך המשפחה, בתוך העבודה. יש אנשים שמשתמשים בכסף ובנכסים כדי להחזיק את בני המשפחה שלהם בכלא רגשי ותודעתי. השבוע יש סיכוי שזה יפסיק לעבוד, ויהיו את אלו שפשוט לא יסכימו להתנהלות הזו יותר ולא יסכימו לוותר על העקרונות שלהם, או על אנשים שחשובים להם. השילוב של הצמידות הזו עם ביחד עם הליקוי יכול להוציא לחופשי הרבה אנשים שנתונים לסחטנות רגשית/כלכלית. יהיו גם את אלו שיגלו פתאום שהם לא אלו שנסחטים אלא אלו שסוחטים.

החדשות הטובות של השבוע מגיעות מונוס שחוזרת להילוך ישיר ביום חמישי. ונוס מאפשרת להיזכר בהנאות הפשוטות והקטנות של החיים. השבוע גם יהיה קל יותר במערכות היחסים הזוגיות.  

אתם מוזמנים לקבוע איתי פגישת ייעוץ אישית שלחו הודעה ל: 052-5643732

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מעדיפים לבד, נמאס לכם להתחשב באחרים כל הזמן, וכל ההצפות הרגשיות של אחרים מתישות אתכם.

מזל שור: שבוע שבו פתאום דברים נהיים ברורים, אתם יודעים מה נכון לכם ומה לא וגם יש לכם את הנחישות הפנימית לכוון לשם.

מזל תאומים: שבוע יחסית קל יותר מהאחרונים. רוב השבוע אתם מרגישים מרוקנים מאנרגיה, אבל אחרי המבול האנרגטי של החודש האחרון זו ברכה.

מזל סרטן: שבוע שבו הכל יכול לקרות. הרגישות שלכם בשיאה, מאוד קשה לכם להתרכז, כבר לא יודעים מי בצד שלכם ומי לא, לא יודעים בכלל מה אתם רוצים. עוד שבועיים תגיע הקלה. למי שנולד השבוע צפויה שנה מעניינת עם המון תהפוכות.  

מזל אריה: רבים מכם עסוקים השבוע במחשבות על איזו עבודה יכולה להתאים לכם. וגם אצלכם צפים ועולים סודות משפחתיים.      

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מגלים שאתם לא יודעים הכל, במיוחד מה שקשור לאיך אנשים אחרים מרגישים.  

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם יחסית נמצאים במצב האנרגטי הטוב ביותר. נסו להיות שם בשביל מי שאין לו כוח.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מלאים באנרגיה, ויחסית אופטימיים וסומכים על עצמכם. חלקכם תחוו דה ז'ה וו מסביב לליקוי.

מזל קשת: שבוע שבו אתם לא מפסיקים לחשוב על כסף. המלצה חמה לי אליכם: אל תאמינו לאף הבטחה על התעשרות מהירה ופלאית, תשקיעו את הזמן והכסף שלכם במשהו שתמיד יש לו ביקוש.

מזל גדי: שבוע שבו התחושה העיקרית היא של עקשות ועמידה על העקרונות שלכם. שימו לב שלפעמים הרווח הכלכלי לא משתווה למחיר הרגשי של אחיזה בגישות שכבר לא מתאימות לזמנים החדשים שבהם אנו חיים.   

מזל דלי: שבוע שבו אתם שומרים על היציבות שלכם, לא מוכנים לשנות את דעתכם או את הגישה שלכם, אצל חלקכם זה יעבוד נהדר, אצל אחרים זה יכול להוביל לניתוק מאנשים שקרובים אליכם.

מזל דגים: גם השבוע הזה יעבור לכם במהירות שיא עם שלל פעילויות, יוזמות ועיסוקים בלתי נגמרים.

תודה רבה, שיהיה לכולנו ליקוי קל ונעים.

להתראות בשבוע הבא  

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.