השבוע מתחיל עם כניסת השמש למזל דגים וחזרת מרקורי להילוך ישיר ואנרגיה אחרת לגמרי שבה סוף סוף יש אווירת חג, יש שמחה ונכנסת אופטימיות עם תחושה שמתקרבת לנורמליות

ביום חמישי ונוס גם נכנסת למזל דגים בו היא נעלה ומוסיפה על האנרגיה החדשה שמאופיינת בזרימה חופשית יותר. האווירה הופכת לשמחה יותר, ורומנטית יותר ממה שהיה כבר הרבה זמן. פחות דאגות ויותר אהבה.  

מרקורי חוזר להילוך ישיר השבוע ואצל רבים מאוד יגיעו תובנות שקשורות לשאלות שהיו פתוחות בחודשיים האחרונים. הקצב שלו עדיין איטי ועדיין כל דבר קטן לוקח הרבה זמן, אבל יחד עם זאת היכולת להתרכז משופרת מהרגיל אצל רבים מאיתנו ויחד איתה אפשר לייצר פריצות דרך קטנות בהבנה ובלימוד של נושאים חדשים, כמו ללמוד להפעיל אפליקציות שהעדפנו לדחות את ההתמודדות איתם עד לעכשיו. מרקורי נמצא בין שבתאי ליופיטר מה שנותן אווירה של רצינות בתחילת השבוע, אבל לקראת פורים מרקורי כבר קרוב יותר ליופיטר שנותן את האופטימיות, השמחה ואת אווירת המסיבה שהיתה מאוד חסרה כבר הרבה מאוד זמן.

מאחורי הקלעים אנחנו עדיין תחת השפעת הזווית המרובעת בין שבתאי בדלי לאוראנוס בשור. וגם השבוע ממשיכה תחושת הנמאס ואיתה יותר אומץ להגיד לא במקומות שבהם עד עכשיו שיתפנו פעולה. הזווית הזו לאט לאט מתחילה לשחרר את הכוחניות ואת השליטה המוגזמת של השנה האחרונה. לאורך השנה הזו 2021, הזווית הזו תתרחש פעמיים נוספות ובכל פעם ישתחררו עוד ועוד דברים שמוחזקים יותר מדי בכוח, כדי שיוכלו לחזור לנשום ולצמוח.

הירח המלא של חג פורים עם השמש והירח בזווית חיובית לאוראנוס נותן יותר מקום לחופש ולהתעוררות ושוב, לאווירה של חג

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתחילים להתעודד ומוצאים את הכוחות שלכם. המיקוד המוביל שלכם הוא בנושאי עבודה, אבל השבוע עם הרבה פחות דאגות.

מזל שור: בתחילת השבוע אתם כאילו עומדים מהצד עם הרבה מחשבות על מה היה ומה יהיה, לקראת פורים ונוס עוברת למזל דגים ואתם מתחילים לחגוג.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר והתחושה היא שזה השבוע שבו נופלים לכם האסימונים אחד אחרי השני ואתם מבינים לאן אתם ממשיכים.  

מזל סרטן: שבוע שחיכיתם לו כבר הרבה זמן. יותר שמחה, פחות דאגות, יותר קרבה וחיבור, פחות ניתוק וזהירות. שבוע עם אנרגיות שמתאימות למי ומה שאתם.    

מזל אריה: השמש במזל דגים ממלאת אתכם בהשראה, יצירתיות ובעיקר מוציאה אתכם מתחושת הבידוד שהיתה בחודשיים האחרונים לטובת חגיגות החג.

מזל בתולה: חזרת מרקורי להילוך ישיר נותנת לכם את התנופה שחיכיתם לה, ואתם מתעודדים ומצליחים להכניס את עצמכם לשגרה שאתם מעדיפים ולא כזו שנכפית עליכם.

מזל מאזניים: השינוי באווירה הכללית כאילו קצת מדלג עליכם ואתם קצת מרגישים בצד. רבים מכם יעדיפו לתת לאחרים להוביל השבוע, ולפעמים גם זה הדבר המתאים יותר.

מזל עקרב: שבוע עם אנרגיה שזורמת עם מי ומה שאתם. הזווית ההרמונית בין מרס לפלוטו נותנת לכם יותר כוחות ממה שהיו לכם בחודשיים האחרונים.

מזל קשת: חזרת מרקורי להילוך ישיר נותנת לכם יותר ריכוז ומשפרת את יכולות התקשורת שלכם, שבוע ששווה לנצל אותו ללימודים או לכל מה שקשור למסחר ופרסום.   

מזל גדי: עד יום רביעי אתם עדיין חושבים על עזיבה וניתוק ממקומות שנמאס לכם מהם, מיום חמישי קל לכם הרבה יותר והתחושה היא שאתם מתחברים הרבה יותר בקלות.

מזל דלי: מעבר השמש למזל דגים מקל עליכם ומוריד את העומס האנרגטי האדיר. שבוע שבו נהיה לכם יותר קל לנשום. חזרת מרקורי להילוך ישיר נותנת לכם יותר יכולת להוציא לפועל את כל מה שחשבתם עליו בחודש האחרון.

מזל דגים: ימי ההולדת מתחילים ורובכם שמחים שהגיע הזמן ואפשר לחגוג. מיום חמישי עם כניסת ונוס למזל שלכם מתווסף גם חיבור רגשי שהיה כל כך חסר לכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה יהיה לכם יותר אומץ וסיכוי להתחלות חדשות בעיקר בתחום הקריירה.

 

מאחלת לכולנו פורים שמח, שבוע טוב ולהתראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.