עוד שינוי אנרגטי השבוע שמגיע ביום רביעי – יום השיוויון. באותו יום השמש נכנסת למזל מאזניים והשאלה מה זה חוק, מה חוקי, ומי מחליט מה מותר ומה אסור מגיעה לנקודת רתיחה. מצב הכוכבים הוא לכיוון של יותר פעילות, יותר יציאה, יותר מפגשים חברתיים ויהיה קשה מאוד לדרוש מאנשים להשלים עם הסתגרות.  

מזל מאזנים מספר על שני סוגים של חוקים: החוקים שנחקקים וחוקי המוסכמות החברתיות (החוקים הלא כתובים של איך מצפים מכם להתנהג במקום מסויים). התקופה הזו שוברת וממשיכה לשבור קודם כל את הסוג השני של החוקים – של הציפיות החברתיות, אבל ברגע שאלו לא עובדים גם החוקים שכתובים מתחילים לאבד מכוחם.

הזווית המעניינת של השבוע היא המולות בין מרקורי במאזניים למאדים בנסיגה בטלה. זו זווית שמובילה לטונים צורמים בעיקר, אבל יותר מזה, זו זווית של פעולה שבה לא מפחדים מעימותים, העיקר לעשות משהו כדי להוציא את האנרגיה המצטברת. אותו מרקורי גם בריבוע לשבתאי ופלוטו מוסיף על תחושת הכאוס וחוסר הכיוון שבו בכלל לא ברור מה מותר, מה אסור ומה המחיר – אם בכלל.

צדק בהילוך ישיר במזל גדי רוצה למצוא תקווה, רוצה הבטחה לעתיד טוב יותר, או תכנית פעולה. כשאלו לא מגיעים, הנטייה היא לפרוץ את הגבולות, חוסר הסכמה לשיתוף פעולה ולפחות כלפי חוץ לאמץ גישה מזלזלת בכל מי שנראה כבעל סמכות.  

צדק מייצג את האמונה, והשבוע הנושא הזה יהיה חשוב במיוחד כשרבים ילחמו על האמונה שלהם, על הדרך שלהם ועל אורח החיים שלהם. שבוע שבו בדרך כלל עושים חשבון נפש, אבל בתקופה המוזרה הזו, גם הסליחות נשמעות קצת אחרת.

עוד השבוע ונוס במזל אריה ללא זוויות משמעותיות מקשה על שיתוף פעולה, לא מאפשרת סדר וארגון, ובעיקר מעלה תחושה של בדידות אצל הרבה אנשים. תחושה של רבים ששכחו אותם, לא התייחסו אליהם וגם כאן הנטיה היא לצאת החוצה כדי לא לשקוע בלבד.

המפה של כניסת השמש למזל מאזניים מתארת את התקופה הקרובה שמשלבת בין חרדה קיומית, בעיקר כלכלית ופחות בריאותית. מלחמות אמונה, ומהפכים בלתי פוסקים ולא הגיוניים. במקביל, הדרישה לחופש עולה מדרגה. מה שמעניין הוא שזו תקופה שבה נשים מתחילות יותר ויותר לקחת תפקידי הובלה והנהגה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: תחושת התסכול עולה מדרגה, והשבוע אתם גם אומרים אותה בקול רם לכל מי שמוכן לשמוע ומי שלא. סה"כ אתם פעילים, אבל התחושה היא שמה שאתם עושים לא מוביל לשום מקום.   

מזל שור: רוב השבוע ונוס בלי זוויות משמעותיות ואתם בתחושה שאתם קצת אבודים. רבים מכם גם דואגים מהמצב הכלכלי, וקשה לכם למצוא עידוד. רק זכרו שגם הדאגות האלה חולפות.

מזל תאומים: שבוע שבו בלי שאתם מתכוונים אתם נכנסים לעימותים בלתי פוסקים, בעיקר במערכות היחסים הקרובות ועל אותם נושאים שתמיד מובילים לעימות. נסו לקחת פסקי זמן ולעשות הרבה ספורט כדי לשרוף את האנרגיה שיש לכם בדרכים אחרות.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם נעים בין יאוש לתקווה, בין אמונה פנימית חזקה ועמוקה לבין תחושה של חוסר אונים. שבוע שבו הצד המאמין יכול לעזור לכם למצוא את הכוחות.  

מזל אריה: השבוע גם אלו מכם שישבו בצד עד עכשיו מתחילים בפעילויות פוליטיות, אלו מכם שכבר בעניין מעלים הילוך והכיוון שלכם הוא לנסות לעשות שינוי, כל שינוי רק לא להישאר תקועים.  

מזל בתולה: שבוע שבו אתם לא מצליחים שלא להיות מעורבים. עימותים מצד אחד, מגבלות מצד שני, נראה שכולכם עסוקים, אבל יותר מכל רוצים למצוא הגיון ולא מצליחים.

מזל מאזניים: שבוע שבו תחושת הבדידות מציפה אתכם. אתם מנסים לנהל שיחות, אבל מרגישים שלא מבינים אתכם ושאתם לא מבינים את מי שמדבר אתכם. שיחות חשובות עדיף לדחות לשבוע הבא.

מזל עקרב: שבוע שבו אם זה היה תלוי בכם הייתם מסתגרים, אבל החיים מזמנים לכם לא מעט עיסוקים. במיוחד אלו שאתם פחות מחבבים, אבל מרגישים מחוייבים להתמודד איתם.   

ימים ראשון ושני עם הירח במזל שלכם מציפים אתכם רגשית ומרגישים מעייפים במיוחד.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מנסים לחשוב קדימה והלאה, מנסים למצוא אופטימיות בתוך עצמכם. רבים מכם מוצאים את המקום המאמין בתוככם השבוע ויוצאים להיאבק עליו.

ימים שלישי ורביעי עם הירח במזל שלכם נותנים לכם עוד בטחון עצמי שיכול להיות קצת יותר מדי, אז שימו לב לא להגזים.

מזל גדי: שבוע שבו מבחינתכם היה עדיף לשבת בצד ולחכות שיעבור, אבל אתם נגררים לדיונים בלתי פוסקים על מה נכון ולא נכון, או השאלה שאין עליה תשובה – מי צודק ומי לא.

ימים חמישי ושישי עם הירח במזל שלכם במיוחד מציפים את תחושת הצדק שלכם עם אירועים שגורמים לכם להבין את מגבלות ההגיון.

מזל דלי: שבוע שבו חלק מכם ינסו לאמץ את הגישה הדלאית שטוענת שמה שקורה מסביבכם לא קשור אליכם. השבוע זה לא יצליח ותבינו שגם אתם חלק ממה שקורה.

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם פונים לחפש אמונה וחיזוק רוחני, וכנראה שגם תמצאו אותם.  

שנה טובה

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.