השבוע מתחיל עם יום השיוויון וכניסת השמש למזל טלה, ראש השנה האסטרולוגי שמסמל על התחלות חדשות. התחושה היא של יותר אור וחום שכולנו זקוקים להם, והתחלה של ירידה בגל הפסימיות של השבועיים האחרונים. כולנו מצליחים להתחיל לראות קצת יותר צבעים, אחרי התחושה האפרורית של החורף, ועם הצבע מגיע גל של מוטיבציה שהיה כל כך חסר בחודשים האחרונים.

שבוע של לא מעט דרמות מחכה לנו עם שינויים מהירים ובלתי צפויים שמסומלים על ידי הזוויות שיווצרו בין ונוס ומרס במזל דלי לאוראנוס במזל שור. אוראנוס מסמל מרד, ניתוק, תאונות בלתי צפויות ויציאה מהסטטוס קוו. מאחר ואין לנו סטטוס קוו כבר שנתיים ולא צפוי שיהיה גם בשנתיים הבאות, נראה שיגיעו התפתחויות שקשורות למלחמה באוקראינה, אבל ההשפעה העיקרית תהיה על הכלכלה העולמית.

ונוס פוגשת את אוראנוס כבר ביום שבת ומשפיעה מאוד על הכלכלה, עם שינויים חדים ומהירים בכל השווקים.

בימים שלישי ורביעי מגיעה הזווית של מרס לאוראנוס, וזו יכולה להראות על פיצוצים בלתי צפויים, או אירועים אלימים שמזעזעים את כולנו. מבחינה אישית כדאי להיזהר בימים האלה. אבל, זו בדיוק האנרגיה שבאופן אישי יכולה לתת לרבים את הבעיטה הקטנה להפסיק לחשוב על מה נכון או מה הצעד הבא ופשוט לעשות משהו, ומתוך העשייה תגיע עוד עשייה.

מרקורי במזל דגים מטייל בין יופיטר לנפטון, והתקשורת אצל כולנו מלאה בגליצ'ים קטנים שחלקם משעשעים וחלקם מעצבנים. זה מיקום שנותן השראה, נהדר לאמנים, למטפלים ולכל מי שמתנהל היטב בתקשורת רגשית. זה מיקום קצת מאתגר לאלו שמעדיפים תקשורת ברורה ואנליטית מבוססת מספרים בלבד. אחרי הביקורת הנוראית של השבועיים האחרונים, לפחות מגיעה אווירה של הכלה, קצת יותר סבלנות וסובלנות ודלתות שנפתחות במערכות יחסים לקבל את מי שאיתנו כמו שהם.

מה שמתחיל להשתנות השבוע הוא המגמה של חזרה לעבודה. אחרי חורף שבו רבים שאלו את עצמם למה לעזאזל הם נמצאים במקום בו הם נמצאים, ואחרים לא מצאו את דרכם חזרה אחרי הסגרים, מגיעה מוטיבציה חדשה שבה פשוט נמאס מלשאול שאלות ולחכות ופשוט מוצאים משהו ומתחילים לעבוד. המקום בו זה יבלוט במיוחד זה ארה"ב, שהכלכלה שלה תתאושש בחודשים הקרובים והדולר יתחזק לקראת הקיץ.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם נותנים בעיטה לעצמכם ומקבלים דחיפות מהסביבה כדי להגיע למקום שבו אתם יוצאים מהשעמום לתוך משהו שמאתגר אתכם בצורה נכונה 

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של מיקוד בקריירה, עם הזדמנויות לחוויות מפתיעות שיכניסו צבע ועניין לחיים.

מזל שור: שבוע שירגיש בין לבין. שבוע שעבר הסתיים עם דרמות ושבוע הבא יגיעו ההחלטות הגדולות. בינתיים, שבוע שקט יחסית שבו שווה לכם פשוט להרגע קצת ולקחת לכם זמן לעצמכם. זכרו שעוד שבוע וקצת הצבע יכנס בחזרה גם לחיים שלכם.

מזל תאומים: גם השבוע אתם מצטיינים בתקשורת הלא מילולית, ומקבלים השראה ורעיונות אינטואיטיביים. שבוע סה"כ עם מזל ועם קשר רגשי משופר עם הסביבה שלכם.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם סוף סוף רואים קצת צבע בחיים שלכם, מצליחים לדאוג פחות ומתמקדים יותר בתוכניות שלכם לשבועות וחודשים הקרובים.

מזל אריה: כניסת השמש למזל טלה מעירה אתכם, מחזירה את האמביציה ואתם פשוט ממשיכים עם כל מה שיש לכם, עם תחושה הרבה יותר רגועה ושמחה ופחות לחץ.

מזל בתולה: מרקורי במזל דגים מבלבל אתכם, אבל גם מביא איתו השראה ודמיון שמכניסים צבע לתוך האפרוריות שנמאס לכם ממנה. שבוע שבו יש לכם מזל, ומערכות היחסים שלכם משתפרות כאילו מעצמן.

מזל מאזניים: שבוע שקט, אחרי הדרמה של סוף השבוע ולפני ההחלטות הגדולות של שבוע הבא, מגיע שבוע שבו יהיה לכם את הפנאי פשוט להירגע קצת, לעצור קצת את המחשבות ואולי גם לדאוג פחות. 

מזל עקרב: שבוע שבו מגיעה הבעיטה הקטנה שמעירה אתכם ומכניסה אתכם למסלול קצת אחר. זה אולי לא בדיוק מה שרציתם, אבל לפחות יש לכם יותר עניין ותעסוקה שממלאים אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו התקשורת שלכם במיטבה, במיוחד התקשורת החזותית או האומנותית. שבוע שבו קל לכם יותר להתחבר לסביבה, ולפזר מהאופטימיות שלכם אליה.

מזל גדי: שבוע שסה"כ דומה באווירה לשבוע שעבר, עם הבדל אחד קטן, גם אתם מתחילים לראות יותר צבעים ולא רק אפור. גם אתם מתעודדים ומחייכים יותר. שבוע טוב למערכות היחסים שלכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שבלי להתכוון נותנים את הבעיטה ומעירים את הסביבה שלכם. שבוע שבו הבלתי צפוי מגיע לבקר וכנראה שהוא מוציא אתכם למקום שבו תוכלו להרגיש חופשיים יותר ואותנטיים יותר.

מזל דגים: שבוע שמרגיש קצת כמו ירידת מתח, אחרי חודש ימי ההולדת. עם מרקורי במזל שלכם התקשורת שלכם במיטבה, ולכן שווה לנצל את השבוע לכל מה שקשור בפרסום או בכתיבה יצירתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.