שבוע שרבים מצפים לו, שבו מתרחשת הצמידות של שבתאי ויופיטר במעלה 0 במזל דלי. השילוב הזה מצביע על שינוי תפיסה ושינוי של סדרי העדיפויות. במהלך השבוע תכנס תודעה גבוהה שתשפיע שונה ובאופן אישי על כל אחד ואחת מכם.

היום החשוב של השבוע הוא יום שני, היום הקצר ביותר וכניסת השמש למזל גדי. יום שלאורך ההיסטוריה נחגג כיום של לידה מחדש והשנה עוד יותר מתמיד. יום שבו שווה לעצור לרגע, לקחת זמן ולזרוע את הכוונות שלכם לשנים הקרובות.

התחושה המיידית במהלך השבוע היא לא של התחלה חדשה, אלא של סיום. קודם כל 2020 מתקרבת לסיומה, ויחד איתה יש תחושה של סיום של תקופה שלא תחזור. במקביל, התחושה של התודעה החדשה שונה לגמרי ממה שרבים מצפים שתהיה, ולכן יש אפשרות שתהיה תחושה של קצת אכזבה אצל כל מי שמצפה ליותר מדי.

במהלך השבוע האווירה הופכת ליותר ויותר טעונה  ועם יותר ויותר כעס. זווית מרובעת בין מרס בטלה לפלוטו בגדי, גורמת לרבים שעד עכשיו העדיפו להיות בשקט ולחכות שהכל יעבור, להפסיק לחכות ולהתחיל להילחם על מה שחשוב להם. הזווית הזו בד"כ מציפה מאבקי כוח. אלו יתרחשו לא רק בפוליטיקה, אלא גם בחיים המקצועיים של רובכם. אלו שמרגישים שהם מאבדים מכוחם ינסו להחזיק בו עוד יותר חזק והתוצאה היא מאבק שלא מוביל לשום מקום.

כניסת השמש ומרקורי למזל גדי מביאה איתה סוג של רצינות, ציניות, ורצון לתכלס. תחושה שנמאס מהדיבורים ורוצים להתחיל לעשות, לתקן, להחזיר את הדברים למסלול. מול הרצון הזה יש תחושה שנתקלים בחוסר שיתוף פעולה מאחר ויש הרבה דעות לגבי איך ומהי הדרך הנכונה. האנרגיה הזו בשילוב האנרגיה של מאבקי הכוח, יוצרת תחושה שצריך להאבק על המקום שלנו ועל הדרך שלנו, בעיקר בנושאי עבודה וקריירה והגשמה אבל האווירה הזו יכולה לגלוש גם ליחסים אישיים.

רוב השבוע ונוס בקשת בלי זוויות תומכת בהרחבת התודעה וברעיון של יותר חופש, של אמונה אישית ושל עידן חדש שמתחיל, אבל כל אלו נראים פחות קשורים למציאות היום יומית ולא יודעים איך לחבר את התובנות שמגיעות אל מה שכרגע קיים בשטח. זכרו שעדיף לכולנו לחלחל את העידן החדש בצורה הדרגתית, מאשר לנסות ולייצר שינוי גורף ומהיר מדי שיכול להוביל לקריסת מערכות שכולנו רוצים שימשיכו לתפקד.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו התודעה החדשה פוגשת אתכם ומציפה חוסר סבלנות וחוסר סובלנות. שבוע שבו אתם מתעקשים על שלכם, ואם צריך אז גם בכוח. שימו לב שאתם לא נלחמים חזק מדי על הדברים הלא נכונים.

מזל שור: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לתודעה החדשה וזו מבלבלת אתכם ומשאירה אתכם קצת באוויר, לא יודעים מה נכון לכם יותר. שבוע שבו יהיה קל יותר לשחרר זכרונות ישנים שכבר לא רלוונטיים יותר.

מזל תאומים: שבוע שבו התודעה החדשה מרגישה לכם רצינית וכבדה ולא מה שציפיתם. הכיוון של השבוע הוא ריכוז מחודש בעבודה שלכם ויותר שחרור במערכות יחסים.

מזל סרטן: שבוע שבו נראה לכם שהתודעה החדשה הגיעה לכל האחרים אבל לא אליכם. כמובן שהיא מגיעה גם אליכם, פשוט לא בדרך שבה אתם מצפים לה. במקביל השבוע תהיו בתחושה של סיום תקופה.

מזל אריה: שבוע שבו התודעה החדשה פוגשת אתכם מוכנים לנסות דברים חדשים, אבל מגלים שלא קל לגייס את הסביבה שלכם לשיתוף פעולה.  

מזל בתולה: שבוע שבו התודעה החדשה מעירה בכם את הצד של ההומור הציני. בשבוע עם אווירה כל כך רצינית יש מקום למישהו שיביא קצת הומור – וזה אתם.

מזל מאזניים: שבוע שבו התודעה החדשה קצת מוציאה אתכם מאיזון. אתם מנסים לדבר ולהסביר ומגלים שכל הידע שיש לכם הוא חלקי ושאתם פחות בטוחים במה שאתם בטוחים בו.

מזל עקרב: שבוע שבו התודעה החדשה מציפה מתוככם את הצד שפחות אוהב שינויים. במהלך השבוע שימו לב לא להיכנס למלחמות כוח מיותרות על נושאים שכבר לא רלוונטיים.

מזל קשת: שבוע עם תחושה של הקלה גדולה. מעבר יופיטר לדלי וונוס במזל שלכם משאירים אתכם יותר אופטימיים וקלילים משאר המזלות. התודעה החדשה לא נראית לכם כמו משהו ממש חדש, אלא משהו שתמיד ידעתם שנמצא שם.

מזל גדי: ימי ההולדת מתקרבים ואיתם תחושה של קלילות שאתם לא רגילים אליה, אבל מוכנים לקבל אותה בשמחה. השנתיים הקשות שלכם עברו ועכשיו אפשר להתחיל להרגע קצת.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תובילו תהליכים של שינוי הדרגתי גם בתוככם וגם בעזרה לאחרים.

 

מזל דלי: שבוע שמרגיש עמוס אנרגטית במיוחד. אתם גם רציניים וגם קלילים. גם אופטימיים וגם פסימיים. שבוע שבו שווה לכם לחלום בגדול ולנסות לראות מה מזה יכול להתחבר לחיים שלכם בשנה-שנתיים הקרובות.

מזל דגים: שבוע שבו התודעה החדשה מגיעה ומרגישה אחרת לגמרי ממה שציפיתם. ציפיתם להרמוניה וחמימות, במקום זה מגיעה רוח קרירה של התפכחות. עדיין, מעבר יופיטר למזל דלי מחזיר לכם קצת את הכוחות ויש תחושה של הקלה אנרגטית.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם סיומים קלים והתחלת חדשות מלאות בעניין ותקווה.  

להרשמה לקורסים שנפתחים בתחילת 2021:
מעין - 052-5643732
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.