שבוע שמביא איתו שינוי אנרגטי עם הירח המלא של  חג סוכות וכניסת השמש למזל מאזניים. למפת הירח המלא יש פוטנציאל של חשיפה של סודות או אינטרסים סמויים שמתגלים עכשיו, ועצם הפרסום שלהם משנה את דעת הקהל ויותר מזה, את סדר היום הכלכלי.

השילוב האנרגטי הכללי של השבוע הוא כזה שמביא איתו הפתעות בלתי צפויות. ההפתעות יכולות להיות טובות, מהסוג שבהם מקבלים את מה שרוצים, ועדיין, יהיה קשה לנו להתרגל. ויהיו את אלה שיקבלו את השינויים המהירים של השבוע בקושי רב, במיוחד אלו שנמאס להם כבר משינויים.

מרס במזל מאזניים, מוסתר על ידי השמש, מוריד קצת את החום וגם מצליח קצת להרגיע את המתיחות. זה שילוב אנרגטי שבו קל יותר להקשיב, ועם ההקשבה יכולה גם להגיע ההבנה שבעצם המטרות של כולם הן אותן מטרות, וזו רק הדרך שמתווכחים עליה.

ונוס בעקרב במולות לאוראנוס בימים רביעי וחמישי מביאה איתה את ההפתעות הבלתי צפויות, ומרמזת על שינויים במישור הכלכלי. עיקר ההפתעות יהיו במישור האישי עם רבים שיגלו צדדים נוספים באלו שקרובים אליהם, והפעם כבר אי אפשר יהיה להתעלם או לטשטש את ההבנות האלה.

אבל השחקן המרכזי של השבוע הוא מרקורי, שבוע לפני תחילת הנסיגה שלו, מרקורי כמעט בעצירה, מכריח רבים להתמודד עם דברים שעד עכשיו העדיפו שלא להתבונן בהם ולכן גם לא להתייחס אליהם. מרקורי נמצא בזווית אתגרית לפלוטו ובזווית הרמונית ליופיטר. – בד"כ הזוויות האלה נמשכות יומיים שלושה, אבל הפעם עם הנסיגה הן יהיו בתוקף ליותר משבועיים. השילוב הזה מדבר על רצון ביותר חופש: חופש התנועה, חופש הביטוי והחופש להחליט לעצמנו מה נכון לנו מבחינה בריאותית.

ועוד השבוע, מפת הירח המלא מביאה איתה אווירה קצת מיסטית, שמבלבלת רבים שכבר לא ברור להם מה הן העובדות ולמי כדאי להם להאמין. זו אנרגיה שבה העין השלישית נפתחת ורבים שנמצאים בדרך רוחנית יחוו את התחושה שהשוליים של המציאות פתאום כבר לא ברורים כל כך, ושהמימדים הנוספים פתאום קרובים יותר מהרגיל, ממש במרחק נגיעה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו האנרגיה המובילה היא כזו שבה אתם מגלים שעדיף לכם לעשות פשרות. יכולת ההקשבה שלכם משתפרת השבוע ואיתה גם היכולת להבין שהויכוחים הם רק על הדרך ולא על המטרה. משם תדעו איך למצוא את הדרך לשתף פעולה.   

מזל שור: שבוע שמביא איתו טלטלות לא פשוטות גם במישור הכלכלי וגם במערכות יחסים. התחושה היא שמשהו פתאום נגמר, ואתם רוצים לצאת לדרך חדשה, רק שהדרך לא ברורה לכם.

מזל תאומים: שבוע שבו רבים מכם יקבלו את מה שרציתם כבר הרבה זמן, ועם הקבלה הזו אתם מגלים שעדיין נדרש מכם מאמץ, ושנדרש מכם לשנות קצת את הגישה שלכם.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה קצת מיסטית במיוחד מסביב לירח המלא. אווירה שבה אתם מרגישים יותר מחוברים לכל מה שסביבכם ומתמלאים באמונה.

מזל אריה: בתחילת השבוע אתם מבולבלים ובתחושה שהמציאות קצת מטושטשת בעיניכם. מיום רביעי בערב נהיה לכם קל יותר, ואתם מתמלאים במרץ ורצון לפגוש אנשים.

מזל בתולה: הירח המלא במזל שלכם מבלבל רבים מכם בצורה שקשה לכם להסביר אותה. גם אלו מכם שמעדיפים עובדות על מיסטיקה יגלו השבוע שיש להם צד שרוצה להאמין, ובעיקר כמה ליותר יופי וצבע בחיים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תתנו יותר מקום לצד האומנותי שיש בתוככם, רבים מכם ינסו להכניס יותר מקום לחיי הרוח בתוך חיי היום יום.

מזל מאזניים: שבוע שבו השינויים הכי גדולים קורים כנראה אצלכם. לקראת נסיגת מרקורי במזל שלכם, דברים שניסיתם להתעלם מהם מגיעים בצורה שבה תהיו חייבים להתמודד איתם. שבוע שבו תעדיפו ללכת עם האמת שלכם מאשר עם הדעה הרווחת.

מזל עקרב: שבוע שבו יכולת ההקשבה שלכם משתפרת ויחד איתה גם אתם פתאום שומעים דברים חדשים שעד עכשיו לא שמתם אליהם לב או שהעדפתם להתעלם מהם. שבוע סה"כ מעניין ועם חיבור טוב לצד המיסטי שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו יש סיכוי שתקבלו את מה שאתם רוצים, וגם אצלכם הקבלה הזו מביאה איתה התמודדויות ואתגרים שלא ידעתם שתדרשו להם. שבוע שבו ההפתעות לא יפתיעו אתכם, אלא יותר את הסביבה שלכם.

מזל גדי: שבוע שמביא איתו קצת הקלה ותחושה של כיוון דווקא בזמן שאחרים מאבדים קצת את הדרך שלהם. שבוע שבו רבים פונים אליכם בבקשה לאוזן קשבת ואתם יכולים לתת את התמיכה הנדרשת.

מזל דלי: שבוע שבו הנטייה המיסטית שלכם או היכולת שלכם לגעת בעולמות שהם קצת מעבר למציאות הרגילה, מתחדדות ופותחות בפניכם אפשרויות חדשות שאולי לא ראיתם קודם.

מזל דגים: הירח המלא במזל שלכם מביא איתו אנרגיה מהסוג שפותח את העין השלישית לראייה ברורה יותר של מה שנמצא קצת מעבר למציאות הרגילה, ומכניס הרבה צבע לחיים.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.