שבוע של כניסת השמש למזל גדי בשילוב עם תחילת נסיגת ונוס והמפגש השלישי בין אוראנוס לשבתאי. אז נתחיל: כניסת השמש למזל גדי מביאה איתה תחושה שהקצב של החיים נהיה איטי יותר, ושיש סוג של כבדות שמתיישבת על כולנו ודורשת מאיתנו עוד ועוד מאמץ. בנוסף מסתתר לו סוג של יאוש שמתגנב ומביא איתו תגובות שונות בין אלו שנלחמים חזק יותר בעד או נגד המגבלות, לבין אלו שפשוט נהיים יותר ויותר אפאטיים, ומסתגרים בתוך עצמם. התגובות ישתנו בעיקר לפי שכבות גיל.

המפגש השלישי בין אוראנוס לשבתאי שיהיה מדוייק ביום שבת הבא, הביא איתו עד עכשיו את הקיצוניות בנושא החיסונים: מצד אחד איומים ומגבלות, מצד שני סירוב והתעקשות על הסירוב הזה. החודשיים הקרובים יביאו איתם עוד סיבוב במערכה הזו כששני הצדדים מתבצרים בעמדתם יותר ויותר עד לרמה של כמעט קיפאון. השחרור מהקיפאון יגיע רק בעוד חודשיים עם סיום נסיגות ונוס ומרקורי.  לאיזה כיוון אתם שואלים? לכיוון שבו איומים כבר לא עובדים.

נסיגת ונוס מתחילה ממש השבוע ומביאה איתה חיזוק לתחושת הקיפאון וההסתגרות. נסיגת ונוס במזל גדי מביאה איתה התפוצצויות של בועות כלכליות. מיום ליום המחיר הכלכלי של המגבלות נהיה יותר בלתי נסבל, ובנוסף, מגיעות חרדות כלכליות גם למי שעד עכשיו הרגיש יחסית בטוח.  

ונוס בנסיגה צמודה לפלוטו, והשילוב הזה מציף מתחים במערכות יחסים, לכולנו יש את המקומות הפגועים שקשורים למערכות יחסים והשבוע הקרוב יביא איתו הצפה של כל המקומות הללו במיוחד את אלו שחשבנו שכבר התגברנו עליהם. בינתיים, רבים מרגישים תחושה נוראית של בדידות, גם אם רשמית הם לא לבד.

בנוסף למערכות היחסים הזוגיות, תהיה התמודדות עם מערכות יחסים במקומות העבודה, מאבקי כוח והשפלות מהעבר חוזרים לרדוף את שני הצדדים, כשמי שרואה את עצמו כנפגע לא מוכן לוותר יותר, ויוצא להחזיר את כבודו.

ויהיו רבים השבוע שיבחרו בתגובה של ה"שתיקה הרועמת". עם מרקורי במזל גדי קשה לדבר על רגשות, והנטייה תהיה פשוט לשתוק ולשתוק ואז לשתוק חזק יותר.

כך שהשבוע הקרוב ירגיש כמו קר, סגור, עם שקט מתוח והליכה על חבל דק.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם בין היחידים שלא מתייאשים וממשיכים להילחם על מה שאתם מאמינים בו ושחשוב לכם.  במערכות יחסים אתם אלו שמנסים לדובב את הסביבה שלכם.

מזל שור: שבוע שמרגיש קשה וכבד, עם המשך תחושת התהום הבלתי ברורה. סיכוי גבוה שרובכם תבחרו בשיטת השתיקה השבוע, בגלל שאתם מפחדים ממה שתגידו אם תתחילו לדבר. המלצה ממני – תכתבו את מה שיש לכם להגיד, וגם אם לא תשתפו את זה, עדיין תזכו לקצת הקלה.

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם אומץ, ואתם הרי לא מאבדים את המילים אף פעם. אצל רובכם המתחים במערכות היחסים קשורים ליחסי עבודה יותר מאשר ליחסים זוגיים. תחושה שאתם נלחמים כדי שיקחו אתכם ברצינות, ושקצת נמאס לכם מזה.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מרגישים תחושה לא פשוטה של אכזבה. ישנה הבנה שהציפיות שהיו לכם מאנשים אחרים כנראה שלא יתממשו, ואתם מסתגרים בתוך עצמכם ומתעטפים בשתיקה. בעיקר חשוב שתזכרו שהתחושה הזו תעבור עוד כמה שבועות ולא שווה להילחץ ממנה כל כך.

מזל אריה: שבוע עם אווירה רצינית וכבדה. רבים מכם מוטרדים מאוד מנושאים כלכליים, ובתחושה של לא כאן ולא שם, ובעיקר שאין לכם על מי לסמוך. גם לכם שווה לזכור שמאמצע ינואר, דברים יראו אחרת.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם כאילו משוחררים מהמועקה הכללית, אבל לא יודעים איך לעזור לכל מי שממש קשה לו. שבוע שבו גם אתם מתמודדים עם דרישות גבוהות מדי לטעמכם במקום העבודה.

מזל מאזניים: גם השבוע מביא איתו עוצמות רגש גבוהות שאתם לא מכירים, והתגובה שלכם היא כנראה של להילחם חזק יותר. שימו לב שאתם לא חוצים את הגבולות בלי לשים לב, ואז כבר אין לכם לאן לחזור.

מזל עקרב: נסיגת ונוס מזמנת לכם התמודדויות לא פשוטות במערכות היחסים שלכם. מתחים מהעבר ממשיכים לרדוף אתכם, ויחד איתם מגיעה תחושת בדידות לא פשוטה.

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לתחושה של הבדידות ושקשה לכם להסביר את עצמכם גם למי שהכי קרוב אליכם. שבוע שבו רבים מכם מעדיפים להתעקש בדרך שלכם.

מזל גדי: ימי ההולדת מתחילים ואתם בתחושה של עומס רגשי לא פשוט. עם ארבע פלנטות במזל שלכם נראה שאתם נקרעים לכמה כיוונים בו זמנית. שבוע שבו יש סיכוי שתפגשו אנשים חשובים מהעבר שלכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה מערכות היחסים שלכם מקבלות תפנית, ואתם מרשים לעצמכם להתרכך קצת ומשם לנסות להתחבר אחרת.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שנלחמים על הדרך שלכם ולא מוכנים לקבל את השתיקה שמסביב לכם. רבים מכם מתעקשים למצוא דרכים לתקשורת גם במערכות יחסים שהיו וגם באלו שיש לכם.

מזל דגים: שבוע שמרגיש קצת בודד. בד"כ אתם משתפים בקלות את מה שעובר עליכם, אבל השבוע המילים לא יגיעו בקלות. שבוע הבא יופיטר יכנס למזל שלכם ותרגישו יותר חופשיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.