שבוע שמביא איתו עוד שינוי באווירה עם כניסת השמש למזל סרטן. כניסת השמש למזל סרטן נקראת מפת האינגרס והיא נותנת כיוון למה צפוי לנו בשלושת החודשים הקרובים: הדגש הוא על יחסי החוץ, עם אפשרות להסכמים חדשים עם מדינות שכנות. הפוליטיקה הפנימית בצורה בלתי מוסברת מצליחה לשרוד את מושב הקיץ. אבל הסיפור של הקיץ יהיה הסיפור של הכלכלה שכרגע נראית על הקרשים, אבל עוד חודש בערך תראה כבר אחרת לגמרי. לפני כמה חודשים, לקראת הליקויים אמרתי שהנפגעים העיקריים יהיו מטבעות הקריפטו – מהסיבה שאנשים נוטים כרגע לכיוון של רצון לגעת במשהו אמיתי ומוחשי על פני משהו וירטואלי. אבל אלו מכם שמושקעים בקריפטו יכולים להרגע, כי בתחילת שנת 23 תגיע הסדרה ושילוב עם המערכות הקיימות והתאוששות של השוק הזה.  

השחקנית הראשית של השבוע היא ונוס שביום ראשון נמצאת בזווית מרובעת לשבתאי – מיקום שמקשה עוד יותר על הכלכלה ומביא את משבר יוקר המחייה לשיאים חדשים. זה גם מיקום שבו מערכות יחסים נכנסות למשבר – סוג של עימות שבו אף צד לא מוכן להקשיב לצד השני וכל אחד מתבצר בעמדתו. אבל, ביום חמישי ונוס עוברת למזל תאומים ומכניסה קצת יותר קלילות לאווירה, ומחזירה את היכולת לנהל משאים ומתנים. אותה ונוס בתאומים גם מעלה את העומס בנתבג עוד יותר.

ועיקר האווירה בשבועיים הקרובים היא כזו שבה יותר ויותר אנשים משחררים את עצמם למקום שבו הם לוקחים את החיים של עצמם בידיים של עצמם ומחפשים את דרכם האישית – מה שעוד יותר משנה את שוק העבודה ואת הכלכלה ביחד איתו.

רק שהשבוע שבתאי, שאחראי על היציבות, על הצייתנות, ועל העובדים הפשוטים שלא זוכים להערכה, מתחיל לזוז. הוא אמנם זז אחורה, אבל לפחות הוא בתנועה – מה שמאפשר למערכות להמשיך להתגלגל, לחזור על אותן הטעויות, אבל להישאר בערך אותו הדבר לבינתיים.

וסה"כ זה שבוע שבו אין הרבה זוויות בין הפלנטות ולכן יש תחושה של חוסר שיתוף פעולה, ושכל אחד עושה מה שבא לו, מתי שבא לו ואיך שבא לו. אז ההמלצה היא לא לצפות יותר מדי מאחרים, ולשחרר את עצמכם מהציפיות שלהם מכם.

 

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מקבלים הרבה חופש פעולה והחלטה על הזמן שלכם ועל הפעילויות שלכם, אבל מגלים שקשה לכם לחבר ולרתום אנשים אחרים לתוכניות שלכם.

מזל שור: בתחילת השבוע מרגיש כאילו יש לכם מקלות בגלגלים ויש תחושת תסכול לא פשוטה. מיום חמישי, דברים מתחילים לזוז קצת יותר בקלות ואתם מצליחים קצת לחזור לצחוק על כל השיבושים והעיכובים.

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם תמיכה אנרגטית, אז נצלו אותו למה שחשוב לכם. יש לכם את התנופה ואת היכולת התקשורתית המפורסמת שלכם. שבוע שבו גם מערכות היחסים שלכם נהיות קלות יותר.

מזל סרטן: שבוע של ימי הולדת ואתם נעים בין גלים של אופטימיות ותקווה לעתיד לבין גלים של פסימיות ופחדים. שבוע שבו מומלץ לכם לצאת יותר, לבלות יותר ולהימנע מלהקשיב לחדשות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על התמודדות אישית עם המצב הרגשי שלכם, ופיתוח היכולת לבחור נכון יותר את המקומות, והאנשים שגורמים לכם להרגיש טוב. 

מזל אריה: שבוע שמוציא מכם את הצד שלכם שרוצה לעשות שלושה דברים ברגע אחד, ומנסה שלא להפסיד אף התרחשות. שבוע שבו אתם רוצים ומצליחים לטרוף את החיים ויש לכם את הכוחות לזה.  

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. יש לכם יותר חופש ממה שאתם רגילים וחלק מכם שוקלים איך לשפר את הקריירה שלכם.

מזל מאזניים: שבוע שמתחיל עם אתגרים לא פשוטים, אבל ככל שהוא מתקדם כך נהיה לכם קל יותר. לקראת הסופ"ש גם חוש ההומור חוזר אליכם ועוזר לשפר את מערכות היחסים.

מזל עקרב: שבוע עם אווירה ששולחת רבים מכם לבדוק איך אתם משפרים את מצב הקריירה. שבוע שבו אתם מגלים שיש לכם עוד אפשרויות, ועדיין הבחירה לא פשוטה.   

מזל קשת: שבוע שבו אתם אלו שמובילים את הנושא של לעשות מה שבא לכם, מתי ואיך שבא לכם, ורק תזכרו ששבוע הבא זה כבר לא יעבוד.

מזל גדי: המוטיבציה מתחילה לחזור, אבל בצורה קצת אחרת מלפני חודשיים. שבוע שמתחיל עם קשיים במערכות היחסים, וממשיך עם ויתורים מהצד שלכם על מה שמלכתחילה לא היה חשוב לכם עד כדי כך.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מתמודדים עם כל מיני נושאים ודברים שדחיתם בחודש האחרון, רק כדי לגלות שהטיפול בהם פשוט יותר ממה שהיה נראה לכם. שבוע שדורש מכם ויתורים ופשרות, ואתם מגלים שלפעמים קצת גמישות יכולה להקל על מערכות יחסים.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מצטרפים לאווירה של לעשות דברים בזמן שלכם ובקצב שלכם. שבוע שבו אתם הראשונים לשחרר את הציפיות שלכם מאחרים ולא נורא אם הם ממשיכים לצפות מכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.