שבוע שמזיז את האווירה וזורק אותה לכל הכיוונים, כך שמעכשיו ולתקופה ארוכה יהיה לי יותר קשה לתת תחזיות, מאחר וכמות האפשרויות לכל מזל כאילו נפתחת ויש יותר בחירה אישית.

השבוע עם אוראנוס בצמידות לשמש של מפת המדינה יביא לעוד ועוד מהפכים פוליטיים, ואולי גם לפיזור לכל הכיוונים.

יופיטר יהיה כל השבוע במעלה האחרונה של מזל שור, לקראת כנסיתו למזל תאומים בתחילת השבוע הבא. כך שרוב השבוע התחושה היא של לא פה ולא שם, בלי תנופה אבל עם דגש על למצות את הרגע.

מבחינה אסטרולוגית שבוע שבו ונוס פוגשת את יופיטר במזל שור, נחשבת להשפעה חיובית, כזו שמביאה איתה מצב רוח טוב, בזבזנות, גרגרנות והנאות מהחיים הטובים. השבוע המפגש מתרחש בנקודה בשמיים שקשורה לבכי ולאכזבות כך שיש סיכוי ללא מעט התפרקויות רגשיות.  

השבוע מתחיל עם מפגש של מרס בטלה בצמידות לראש הדרקון. מרס שמייצג את המלחמה, ללא זויות, ממשיך להכות בצורה מאוד ספציפית ומדוייקת, אבל לא משהו נרחב. מרס פוגש את ראש הדרקון שתוקע לו מקלות בגלגלים, ומביא לתפנית שאף אחד לא מרוצה ממנה.

באותו יום השמש פוגשת את יופיטר בסוף מזל שור, שזו בד"כ השפעה חיובית, אבל השנה היא פשוט מדגישה את ההגזמה, ואת הפערים הבלתי נתפסים בין אלו שמשלמים את המחיר לבין אלו שגובים אותו.

ביום שלישי השמש עוברת למזל תאומים ושם היא מתחילה את עבודת הפיזור שתתחזק מאוד בשבוע הבא. מזל תאומים מייצג את התקשורת וכשהדגש יעבור לשם עם מעבר יופיטר יגיע שינוי בתחום הזה. הנדסת התודעה תתקל במכשול בלתי צפוי, מכשול ההגזמה. מכונות התרעלה ימשיכו לעבוד, אבל קהל היעד שלהם כבר לא יסכים להכיל אותן יותר ופשוט יפנה לערוצים אחרים, בעיקר כאלו שקשורים לאסקפיזם.

השבוע יופיטר מגיע למעלה האחרונה של מזל שור. כבר עשיתי לכם סרטון ארוך על המשמעויות של המעלה האחרונה, ובמזל שור יש עוד טוויסט – זה המיקום שבו נמצאות הפליאדות, כוכבי שבת שההשפעה שלהן היא כזו שקשורה לבכי.

הפליאדות מוזכרות בספר איוב בפסוק הבא "הַתְקַשֵּׁר מַעֲדַנּוֹת כִּימָה אוֹ מֹשְׁכוֹת כְּסִיל תְּפַתֵּחַ". אני לא אכנס למשמעויות של הפסוק הזה, אבל האווירה של ספר איוב תלווה את השבוע הקרוב.

שני המיטיבים, ונוס ויופיטר יפגשו ביום חמישי במעלה האחרונה של מזל שור. זו המעלה שבה העקשנות, ההגזמה ובעיקר הצביעות כבר עולים ממש ביוקר. שניהם קרובים מאוד לשמש כך שאי אפשר לראות אותם ולכן ההשפעה שלהם חלשה מהרגיל, וקשה למצוא את התנופה שהיינו מצפים לקבל עם כזו השפעה.  

באותו הזמן מדובר בשני המיטיבים ומדובר במזל שור שאוהב את החיים הטובים, הם גם בזווית הרמונית עם נפטון בסוף מזל דגים, כך שישנה אווירה של לנסות להנות ממה שאפשר כל זמן שאפשר ולנסות להניח קצת את הדאגות בצד. זו גם אווירה מאוד מאוד רגשית, לא מהסוג הטעון רגשית אלא מהסוג שמתפרק כשהוא מבין שאין לו למה לצפות יותר. שבוע שבו מתברר לאילו הבטחות אנחנו כבר לא מצפים יותר, וזה שלא מצפים למשהו משחרר את האנרגיה ללכת לכיוונים אחרים.

רוב השבוע מרקורי במזל שור ללא זוויות משמעותיות, משהו שמרקורי לא רגיל אליו. זה שבוע שבו מדברים פחות, לא מנסים לשכנע, גם לא מתווכחים, ורבים מאיתנו מנסים לקחת קצת זמן בשקט לעצמנו.

ביום חמישי גם מגיע הירח המלא במזלות קשת ותאומים. יחסית לשאר מפות הירח המלא זו יחסית חיובית והרמונית. השמש והירח בזווית הרמונית עם פלוטו, מה שנותן לכולנו את הכוח ואת הנחישות ללכת בדרך שלנו.

מפת הירח המלא נותנת דגש על משהו אישי, מאוד מאוד אישי כך שקשה לי לתת תחזית איפה הוא יפגוש אתכם. כבר חפרתי לכם מספיק על יציאה מתלות, והשבוע עם הירח המלא רבים מכם יבינו שעכשיו כשאתם קצת יותר משוחררים, יש לכם אפשרויות אישיות חדשות. זו הרגשה שיש בה התלהבות ויחד עם זה גם בלבול אדיר ותחושה שאתם לא יודעים לאן לפנות הלאה.

הירח במזל קשת הוא בד"כ אופטימי, מוכן להתלהב ולהלהיב. השמש במזל תאומים מגלה מחדש את הסקרנות, ואת הרצון ללמוד משהו חדש ולמצוא עניין בדברים חדשים, כך שלקראת סוף השבוע כבר תגיע אווירה קלה יותר, כזו שבה אפשר לדבר, אפשר לנהל מו"מ, אפשר קצת להירגע ואפשר להתחיל לשאול שאלות.

שבוע הבא יופיטר יכנס למזל תאומים וישנה את האווירה לכזו שיש בה יותר קלילות, יותר עניין בטרנדים חדשים ופחות התעקשות במקומות הלא נכונים.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מבינים מהו הצעד הבא הנכון לכם. יכול להיות שאיזו דלת תסגר לכם בפרצוף, במקום להתעקש עוד יותר, עדיף לכם לעבור לדלתות הפתוחות.

מזל שור: שבוע שבו אתם מחפשים יותר שקט, אפילו מעדיפים קצת יותר זמן לעצמכם. שבוע שבו אתם מבינים איזה מההבטחות שציפיתם להן לא יתגשמו. שבוע שיכול להביא איתו לא מעט בכי.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של יציאה מהגבולות שלכם, עם לא מעט התנסויות חדשות ומעניינות.  

מזל תאומים: ימי ההולדת מתחילים ורבים מכם מקבלים דחיפה אנרגטית ששולחת אתכם לחשוב קודם על עצמכם ורק אחר כך על מי שאתכם. בד"כ אתם מתחשבים קודם באחרים, כך שזו השפעה מבורכת שעוזרת לכם להציב גבולות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שיש בה מזל, התרחבות, הזדמנויות. שנה שבה הדלתות נפתחות בפניכם.

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא שנותן לכם אופטימיות, מחזק את האמונה שלכם, ומוריד קצת את מפלס החרדות והדאגות. שבוע שיש בו סיכוי לבכי מרפא.

מזל אריה: שבוע עם אווירה קלילה בהרבה מהחודשים האחרונים, עם יותר אופטימיות וגם נחישות להמשיך בדרך העצמאית והאישית שלכם. שבוע שבו אתם היחידים שיש להם תנופה אז נצלו את זה.

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם מצליחים להתעמק בדברים שהיה קשה לכם להתרכז בהם עד עכשיו. שבוע שבו אתם שמים דגש על מעט דברים, אבל לעשות את אותם הדברים בצורה טובה ועמוקה.

מזל מאזניים:  שבוע מבלבל שמשלב בין רגעים של תקווה ואפילו מזל לבין רגעים של בכי. שבוע שבו אתם מבינים אילו הבטחות לא יתממשו ורובכם דווקא שמחים על מה שלא יהיה. שבוע טוב לשיקום מערכות יחסים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם פחות מושפעים אנרגטית ולכן גם יכולים לנשום קצת לרווחה. שבוע שבו אתם סוף סוף מצליחים להתלהב ממשהו חדש ומעניין, גם אם זה מעניין רק אתכם.

מזל קשת: יום ראשון מביא איתו התחלות חדשות, כאלו שתהיה להן המשכיות. בהמשך השבוע אתם עדין בתחושה שיש עליכם צל, אבל האופטימיות מתחילה לחזור. הירח המלא במזל שלכם מביא איתו חיבור אל הרגש, גם עם מדובר ברגשות לא נעימים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם שמחים לגלות אילו הבטחות לא יתקיימו, ושמחים עוד יותר שאתם לא צריכים לצפות להן או להיות מחוייבים אליהן. שבוע יחסית שקט יותר מהרגיל ורבים מכם מברכים על זה.

מזל דלי: רבים מכם כבר בשבוע שעבר הפסיקו לחכות להבטחות שלא יתקיימו והשבוע אתם מחפשים את הכיוון הבא שמתאים לכם. זה שבוע של נסיונות, כזה שבו נזכרים שלפעמים לחפש יותר כיף מאשר למצוא.

מזל דגים: שבוע שממשיך את מגמת העייפות, ואצלכם עם תוספת של אכזבות. ההבנה שיש הבטחות שלא יתגשמו היא לא פשוטה. שבוע שיכול להיות מפורק רגשית, גם אין לכם סיבה ברורה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.