שבוע לא פשוט עם השפעות אנרגטיות לא קלות. גם בלי הקורונה החודש וחצי הקרובים לא קלים מבחינה אנרגטית, לא פה ולא בשאר העולם. הקלה אמיתית תגיע לקראת סוף פברואר והשנה יותר מתמיד כשיכנס אדר תכנס גם השמחה.

שבוע עם אנרגיה שמוציאה דברים מפרופורציות עם קצרים בתקשורת, ויכולה לכוון למחשבות פסימיות. אנרגיה שסה"כ מוציאה רבים מחוץ ל"אזור הנוחות" שלהם, והתגובות יכולות לנוע בין כעס נוראי לבין אימוץ של סדר עדיפויות אחר ושל דרכים אחרות לתקשורת.

בימים שלישי ורביעי, מרס צמוד לאוראנוס בשור, וזו אנרגיה שיכולה להוביל לעימותים לא פשוטים בעיקר במערכות יחסים אישיות, אבל גם מעבר לזה. ישנם רבים שמרגישים שהם מאבדים את הכוח שלהם ואת המקום שהיה להם נוח בו. האנרגיה הזו השבוע מגבירה את הסיכוי להתפרצות של אלו שמרגישים פתאום חלשים ומנסים להחזיר לעצמם את האחיזה שהיתה להם. אותה אנרגיה בדיוק יכולה גם להוביל לפריצות דרך – רעיונות חדשים, המצאות חדשות וכיוונים מקוריים לבנייה מחודשת בעיקר של עסקים. זו אנרגיה שבאותה מידה שהיא יכולה להרוס, כך היא יכולה גם לבנות ולכן אני ממליצה לכם להתמקד במה אתם יכולים לעשות אחרת וחדש, מאשר לנסות ולהילחם על הדרך הישנה.

מרקורי בדלי ללא זוויות מביא אנרגיה שבה לא קל  להסביר את עצמנו. כמו המשחק "טלפון שבור" שבו מה שנאמר בהתחלה ומה שמובן בסוף לא קשורים אחד לשני. זו אנרגיה שבה רבים פתאום מבינים שאפשר שלא לספר ולא לשתף במה שעובר עליהם, ויחד עם ההבנה הזו מגיעה סוג של הקלה ושקט.

השמש עוברת ממזל גדי למזל דלי ומתקרבת לצמידות עם שבתאי. זו אנרגיה שמרגישה כבדה ומחייבת, מהסוג שמציף כאבי גב, ועייפות. ההמלצה היא בעיקר לזכור שהאווירה הזו היא זמנית. השבוע במיוחד תזכירו לעצמכם את כל הדברים שדאגתם בגללם נורא ובסוף לא קרה כמעט כלום. בכלל השבועות הקרובים יכולים לשחרר אתכם מהרבה חרדות שכבר לא קשורות למציאות החדשה שמתהוות לה לאיטה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם תחושה של נפיצות. אין לכם סבלנות ואתם מגיבים מהר מדי ובעוצמה על דברים שטותיים. שימו לב לתעל את האנרגיה הזו למקומות שבהם אתם רוצים לייצר פריצת דרך.

מזל שור: שבוע שבו אתם מרגישים לגמרי מחוץ לתחום הנוחות שלכם. יש לכם בחירה בין לנסות ולהאחז בכוח בהרגלים הישנים לבין תזוזה והבנה שאפשר לעשות את אותם הדברים גם בדרכים אחרות.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם בודדים במערכה ובצורה לא אופיינית לכם גם לא ממהרים לשתף אחרים במה שעובר עליכם. שבוע שבו תוכלו לשפר בעיקר את מערכת היחסים שלכם עם עצמכם.

מזל סרטן: שבוע עם אנרגיה שמציפה הרבה דאגות וכאבים. לכם במיוחד שווה להתנתק מהתקשורת ולזכור את כל הדאגות לריק שדאגתם בעבר. משם תוכלו להכניס לפרופורציה את האווירה הנוכחית.  

מזל אריה: שבוע שבו האווירה מרגישה יותר ויותר כבדה, ורבים מכם עייפים יותר מהרגיל. שבוע שבו עד כמה שאתם יכולים לנוח ולהימנע מדאגות מיותרות כך יהיה בו קל יותר.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בתחושה שלא מבינים אתכם ושנמאס לכם להסביר את עצמכם שוב ושוב. שבוע שבו לא כדאי לספר בדיחות שיכולות להתפרש בצורה לא נכונה.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים לשמור על סוג של שגרה וסדר, וככל שהשבוע ממשיך כך ברור לכם יותר ויותר שהסדר שנכון לכם, לאו דווקא נכון לאחרים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מרגישים כאילו אתם במלחמה. שימו לב שיש סיכוי שהתגובות שלכם חסרות פרופורציה ומוגזמות ושיהיה קשה מאוד לחזור בכם ממה שתגידו השבוע. עדיף לכם לנסות ולהימנע מעימותים.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם מגלים שגם לחופש יש מחיר. אין מי שכמה לחופש יותר מכם ומי שמעריך אותו יותר מכם. ועדיין כשהחופש מגיע, אתם מבינים שלא כל כך כיף לבד, ושבכלל חופש הוא לא מה שחשבתם שהוא יהיה.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם מרגישים כאילו יש עליכם צל, ורבים מכם דואגים יותר מהרגיל על כל מה שאתם בדרך כלל דואגים בגללו. שבוע שבו עדיף לכם שלא להתעקש או להאבק על הדרך שלכם ולנוח כמה שיותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה יחסית שקטה בלי יותר מדי שינויים.

מזל דלי: שבוע שבו מתחילים ימי ההולדת שלכם והתחושה היא שנדרשת מכם יותר בגרות ואחריות מאי פעם. רבים מכם מקבלים את מה שפעם רציתם, ועכשיו אתם מבינים שגם להגשמת חלומות יש אותיות קטנות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם יותר אחריות שמגיעה מהצלחה והגשמה.

מזל דגים: שבוע עם אנרגיה שמכבידה על רבים מכם, והתגובה שלכם היא להיאחז בפילוסופיה או באמונה שלכם, כדאי לזכור שזו רק תקופה וגם היא תעבור.

מאחלת לכולנו שבוע טוב

להרשמה לערבי ניתוח מפות בקבוצות קטנות:
מעין - 052-5643732
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.