שבוע עם אווירה שבה מרגישים כאילו עומדים על המקפצה ומפחדים לקפוץ לתוך המים. ביום שישי ה-19 לנובמבר בשעות הבוקר של שעון ישראל יתרחש ליקוי הלבנה בחצי הכדור המערבי. ליקוי הלבנה יכריח רבים פשוט לקפוץ לתוך המים ולגלות שהם מצליחים לצוף, בזמן שאחרים יגלו שהם שוחים נהדר. אבל, יהיו את אלו שירגישו שהם טובעים ולכן בשבוע הקרוב אל תזלזלו באף בקשה לעזרה.

ליקוי הלבנה מתרחש בצמידות לכוכב השבת אלגול, שנחשב לכוכב השבת המזיק ביותר. האנרגיה שלו היא כזו שבה נסחפים לכיוון של הרס עצמי בלי לשים לב. כשמדובר באלגול בד"כ מדובר בהתמכרויות של שנים שבהם מתפתחת תלות ורעב שאי אפשר להשביע אותו ולא משנה כמה מנסים. כמו חור שחור ששואב אליו את כל מה שנמצא בסביבה. מאחר וליקוי יכול להביא לשינוי עמוק, השבוע יכול להיות שבוע מצויין להיגמל מהתמכרויות שלא תורמות לכם.

גם השבוע השחקן המרכזי הוא מרס במזל עקרב בו הוא חזק, אבל בניגוד לשבוע שעבר שהביא את השילוב שלו עם  האנרגיה הכבדה של שבתאי, השבוע תגיע האנרגיה המתפרצת של אוראנוס. אוראנוס מביא איתו אווירה של חוסר סבלנות, ואת היכולת לחתוך, ולהמשיך הלאה. זו אנרגיה שיכולה להיות אלימה ולכן שימו לב ביום רביעי למה שקורה מסביבכם. מה שמציף הוא הנושא של נאמנות, ומה המחיר שמשלמים על הנאמנות הזו שפתאום כבר לא מובנת מאליה.

למזלנו, במהלך השבוע ונוס תהיה בזווית חיובית גם לאוראנוס וגם למרס ועם האנרגיה של הליקוי ניתן למצוא דרך לסיים סכסוכים שנמשכים כבר הרבה זמן.

מאחורי האווירה שלא יודעת שובעה מסתתר חיבור מחודש לכוח הרצון האישי. זו אנרגיה עוצמתית שנמצאת במידה מסויימת אצל כולנו, ואיתה אפשר להגיע להישגים אדירים, או להרס נוראי. חיבור לכוח הרצון האישי מחייב אחריות אישית, כדי להפנות אותו לכיוונים שתורמים גם לכם וגם לסביבה. חיבור לאנרגיה הזו בלי אחריות יכול להוביל להשתוללות בלתי מרוסנת ואובדן שליטה.  

השמש במזל עקרב בזווית הרמונית לפלוטו וזווית אתגרית ליופיטר ממשיכה את המאבק נגד יוקר המחייה, שימשיך לעלות שלב גם השבוע, ויכול גם להתחיל לסחוף אחריו את כל אלו שנמאס להם והם מוכנים לצאת למחאה.

וכרגיל, באנרגיה של ליקוי, תמיד יכולות להיות הפתעות שקשורות למזג האוויר או לאיתני הטבע.

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם אנרגיה מתפרצת, מהסוג שמוציא מכם תגובות מהירות וחותכות. נסו שלא להיסחף מהר מדי וחזק מדי לתוך עימותים שבהם כולם מפסידים.

מזל שור: הליקוי תופס אתכם עם תחושה של רעב עמוק, שלא ברור לכם מה ימלא אותו, ובנוסף, שאלות לגבי נאמנות ופקפוקים לגביה. הליקוי גם יכול להביא איתו שינויים בלתי צפויים ביחסים קרובים.

מזל תאומים: גם השבוע יש לכם נחישות ואתם מתחברים לכוח הרצון שלכם, כדי לברר קודם כל מה אתם רוצים ואח"כ איך להגיע לשם.  

מזל סרטן: שבוע של ליקוי לבנה שמקפיץ אצלכם תחושה של רעב עמוק, וגם אתם לא יודעים איך למלא אותו. שבוע שבו אתם במיוחד יכולים להתחבר לרצון שממנו ניתן לשנות כמה הרגלים מזיקים בהחלטה נחושה.

מזל אריה: שבוע של ליקוי לבנה שבו אתם מרגישים מחוברים לכוח הרצון שלכם, והמשימה שלכם היא להצליח לחבר אותו ליצירתיות האישית שלכם, כדי שלא יופנה לעימותים מיותרים.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בנחישות גבוהה, וגם לכם שווה לוודא שהאנרגיה מופנית לכיוון של בנייה ויצירה ולא לכיוון של נסיון לסגור חשבונות פתוחים.

מזל מאזניים: שבוע שבו כל יכולות הגישור שלכם ידרשו לפעולה כדי למצוא דרך הרמונית ליישב ולסיים סכסוכים שנמשכים כבר שנים. שבוע שבו אתם מגלים את הכוח שלכם להשכין שלום.  

מזל עקרב: שבוע של ליקוי ראשון במזל שלכם, שיכול להביא איתו הפתעות לא צפויות. אתם מכירים טוב את כוח הרצון שלכם, רק שהשבוע תגלו את המגבלות שלו, במיוחד במה שקשור לנסיונות להשפיע על אחרים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של הפתעות ושינויים קודם כל בתחום הקריירה וגם ביחסים אישיים קרובים. שנה שבה תוכלו להבין יותר לעומק איך להפנות את כוח הרצון שלכם לכיוונים הנכונים לכם ולסביבה שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו גם אתם תרגישו רעב בלתי מוסבר, ותמצאו את עצמכם נקרעים בין שני רצונות שונים, האחד ליותר עומק רוחני והשני ליותר כסף, נסו למצוא דרך לגשר בין שני אלו.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מהססים לפני הקפיצה לתוך המים. שבוע שבו אתם אלו שמנסים להרגיע את ההתפרצויות מסביבכם ולמצוא דרך מתונה יחסית להתקדמות.

מזל דלי: שבוע שבו אתם יכולים לפרוץ ולצאת ממקום תקוע. שבוע שבו אתם מגיבים מהר ובעוצמה ולכן שווה לכם לנסות ולהימנע ממקומות שבהם אתם מאבדים את השליטה.

מזל דגים: שבוע שבו קל לכם להיסחף ולכן שווה לכם לזכור מה חשוב לכם ולהישאר נאמנים אליו, מצד שני זה שבוע שבו אתם יכולים לגלות שהנאמנות שלכם היא זו שמגבילה אתכם.

 שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.