השבוע מתחיל עם מולד הירח במזל עקרב, שהוא גם ראש חודש כסלו. הוא מביא איתו גל של נוסטלגיה וגעגוע למה שלקחנו כמובן מאליו רק לפני שנה. מולד הירח הזה בד"כ מביא איתו אנרגיה יצירתית, והפעם נדרשת יצירתיות ממש אחרת כדי למצוא דרך אישית לבטא אותה, בין לבין המגבלות. הזרם החדש של האנרגיה מגיע גם מחזרת מרס להילוך ישיר. בזמן הנסיגה, הוא כאילו נטען מחדש ועכשיו הזמן שבו הרצון לפעול מתחזק.

המילה יצירתיות היא מילה גדולה ויש לה הרבה מובנים, והשבוע כל אחד ואחת יכולים להתחבר להרגשה של יצירתיות שעוברת דרכם. לכולנו יש כשרונות, כולנו נהנים לעשות דברים מסויימים יותר ואחרים פחות. השבוע הרצון לעשות את מה שאוהבים ומה שטובים בו, מתחזק.

כל השבוע ונוס בזוויות של מאבק מול מקבץ הכוכבים בגדי. ונוס מסמלת גם את חיי התרבות, את היצירתיות, את חיי הלילה, ואת כל מה שכיף בחיים. האנרגיה היצירתית מחפשת דרכים להתבטא, ודרך אחת היא במאבק מול המגבלות על הביטוי שלה. דרך אחרת היא ביציאה מהקופסא ולעשות מה שרק אפשר. דרך נוספת היא לבזבז על מה שרק אפשר כדי להרגיש שביליתם. אותה זווית יכולה גם לספר על ההפך, תחושת החסר המתעצמת ואנרגיה שפונה לכיוון של מאבק הישרדות. זה גם מאבק פוליטי, אבל בעיקר מאבק אישי של רבים להישרדות בתקופה שבה היצירתיות שלהם לא מקבלת מקום להתבטא או לפרנס אותם.

מרקורי  מול אוראנוס השבוע, בפעם השלישית והאחרונה לחודש האחרון מראה על שינוי גישה. מאחר ושניהם ללא זוויות נוספות, השינוי הוא בעיקר בשיח, אבל לא הרבה מעבר לזה. בזמן ליקוי הירח עוד שבועיים, הגישה החדשה כבר תחלחל לתוך היום יום.

השמש בעקרב בזוויות הרמוניות למקבץ הכוכבים במזל גדי, קודם כל מנסה להבטיח את ההישרדות, אבל יותר מזה, היא רוצה להתעודד, רוצה חדשות טובות, ומחפשת דרכים להחזיר את שמחת החיים.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: כל מה שנבנה בתוככם בשבועות האחרונים מתחיל להתפרץ החוצה השבוע. סוף סוף אתם מרגישים שאתם מזהים את עצמכם והיצירתיות מחפשת דרכים להתבטא.

מזל שור: שבוע עם תחושה של מאבק בלתי פוסק. האנרגיה היצירתית שלכם מחפש שיתופי פעולה ואלו לא מגיעים בקלות.

מזל תאומים: שבוע עם תובנות מפתיעות. יום שלישי יכול להביא איתו כמה אירועים בלתי צפויים שגורמים לכם לראות אנשים שקרובים אליכם באור אחר לגמרי.

מזל סרטן: האנרגיה היצירתית בשילוב עם גלי הנוסטלגיה ממלאים אתכם ושולחים אתכם לחפש דרכים חדשות לפעולה. רק רוצים את החיים שלכם בחזרה.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מרגישים חסרי מנוחה ושנמאס לכם לחכות. בינתיים אתם מנסים למצוא דרכים יצירתיות לחזור לחגוג את החיים.

מזל בתולה: שבוע שבו יכולת הריכוז שלכם חוזרת בגדול. בתחילת השבוע מגיעות כמה הפתעות בלתי צפויות, כנראה מהסוג החיובי והמשך השבוע יחסית קל.

מזל מאזניים: שבוע שנראה כאילו הוא רצוף מאבקים, מנסים לרצות מישהו ומישהו אחר נעלב. מנסים לעשות את הדבר הנכון, ומגלים שאי אפשר. ועדיין אתם ממשיכים לנסות.

מזל עקרב: שבוע שבו הכוחות שלכם חוזרים, רבים מכם חווים גלים של נוסטלגיה ומנסים לחזור אל החיים שהיו לכם לפני שנה, עד כמה שביכולתכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תנסו לשמר את מה שיש לכם, עם הערכה מחודשת לכל מה שיש לכם ושרד את השנה האחרונה.

מזל קשת: שבוע שבו האנרגיה היצירתית מחייבת אתכם להבין שלמילה יצירתיות יש המון משמעויות ודרכים לביטוי, ולאו דווקא בדרכים שאתם מתעקשים עליהן.

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם יוציאו הרבה יותר ממה שאתם מתכננים או מתכוונים. גלי הנוסטלגיה מגיעים גם אליכם ואתם מחפשים דרכים להרגיש כמו פעם. שימו לב על הארנק.

מזל דלי: שבוע עם כמה השפעות שונות, כך שכל יום ירגיש אחרת לגמרי. ביום שלישי יש לכם הזדמנות להצליח להגיד דברים שעד עכשיו לא ידעתם איך לתת להם ביטוי.

מזל דגים: האנרגיה היצירתית מבלבלת אתכם. לרבים מכם יש יותר מדי רעיונות, ואתם מתפזרים לכמה כיוונים. שבוע שבו בעיקר כדאי לשים לב שאתם לא מבזבזים יותר מדי. 

מאחלת שבוע טוב ויצירתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.