שבוע של חג פורים עם כמה השפעות שונות שכדאי לנו להיות מודעים אליהן כדי לא להרוס את אווירת החג.

ביום ראשון השמש צמודה לנפטון, כך שביום שני ישנה אווירה של התפכחות מכמה תקוות שיש לנו, בעיקר אלו שקשורות לשפע חומרי. השפע הרוחני ממשיך לזרום בלי הפרעה, רק שכדאי לנו למצוא דרך לקרקע את עצמנו, מאחר ואין הרבה דגש על יסוד האדמה בינתיים.

מרקורי במזל דגים מערפל את התקשורת ולכולנו נאבדות המילים באמצע המשפט, מנסים להסביר את עצמנו ושוכחים מה רצינו לומר. ביחד עם זה קל יותר להתנהל בתקשורת הלא מילולית שהופכת פתאום להיות ברורה הרבה יותר – מחוות גוף, טון הדיבור, התחושה שמקבלים ליד אחרים – כל אלו נהיים ברורים לנו יותר מהמילים עצמן. מרקורי מתקרב ליופיטר כך שיש נטייה להגזמה ואף אחד לא נותן לעובדות להפריע לו. המיקום הזה גם מחזק את האינטואיציה, ואת הראייה הרוחנית.

ונוס נמצאת בין מרס לשבתאי וזה מיקום שבשפה האסטרולוגית נקרא – ונוס במצור. הכוונה היא שהיא לא מצליחה להשפיע מהטוב שלה. אני ממליצה לכם להתנהל בשבועות הקרובים כמו ונוס בנסיגה – להימנע מהליכים קוסמטיים לא הכרחיים וגם מקניות של מוצרי יוקרה. ההשפעה של ונוס במזל דלי היא של אווירה שבה האינטימיות כאילו נעלמת וכאילו יש מסך לבן מלא אוויר ביניכם לבין הקרובים אליכם. במקביל, המיקום הזה מצויין למודעות עצמית – רק שהנטיה כאן היא לשפיטה אכזרית וחסרת רחמים של עצמנו, וכולנו נרגיש לא יפים מספיק או לא שווים מספיק, או מה שזה רק יהיה שאין לנו ממנו מספיק ובגלל זה אנחנו יורדים על עצמנו בצורה קשה עד שכבר לא בא לנו שאף אחד יראה אותנו.

אותו מיקום של ונוס מביא לעליות המחירים הלא נתפסות שיהיו בחודש הקרוב, וירידות בבורסות. שינוי מגמה אפשרי לקראת תחילת מאי. המיקום הזה של ונוס מביא איתו גל של פסימיות וראיית שחורות – שיכולה להיות מוגזמת ואפילו קיצונית. המצב לא כל כך גרוע!

מפת הירח המלא של חג פורים נותנת אווירה שבה אפשר וכדאי לחגוג, אם רק נצליח להשתיק קצת את הביקורת העצמית, ואולי השבוע – לשתות עד שלא נדע זו הדרך הנכונה.  

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם אווירה שבה קצת קשה לכם להרים את עצמכם ולעשות משהו. אל תבהלו, שבוע הבא כבר תקבלו את הבעיטה קדימה. שבוע שבו תוכלו לתת לאינטואיציה שלכם לדבר בחופשיות. 

מזל שור: ונוס ב"מצור" והתחושות אצלכם לא פשוטות. שימו לב שתהיה נטייה להגזים בראייה הפסימית, אז נסו להזכיר לעצמכם שזו רק תקופה וזה יעבור. שבוע שבו עדיף לכם לקחת כמה שיותר מרחב לעצמכם שאתם יכולים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם אלו שמסוגלים ורוצים לחגוג יותר מכולם ולכן כנראה שאתם אחראים על הארגונים. שבוע של תקשורת לא מילולית מצויינת, עם אינוטאיציה ואפילו קצת מזל. שבוע שבו הכי חשוב זה לא לתת לעצמכם להיסחף אחרי ראייה שלילית של אחרים.  

מזל סרטן: הירח המלא של חג פורים במזל בתולה יכול להוציא מכם את הצד הביקורתי שלכם שבו כל דבר קטן הופך לפשלה גדולה ונוראית. זכרו השבוע לשמור על פרופורציות ולא משנה הכובד הרגשי, זה הזמן לשמוח.

מזל אריה: בתחילת השבוע אתם מבולבלים ומרגישים קצת עייפים. בהמשך השבוע אתם מתעודדים ומוכנים לחגוג את החג. שבוע שבו הקרובים אליכם יצטרכו את התמיכה ואת האופטימיות שלכם וגם את השמחה שיוצאת מכם.

מזל בתולה: שבוע שגם ככה יש בו אווירה ביקורתית, כך שכל כך חשוב שלא תיסחפו לביקורת עצמית או על אחרים שיש בה הגזמה שקשה לחזור ממנה. מרקורי במזל דגים מבלבל אתכם עד שגם אתם כבר מתבלבלים בין עובדות לבין תקוות.

מזל מאזניים: שבוע לא פשוט עם ונוס במצור. האינטימיות והקרבה כאילו מתפוגגות לכם מהחיים ואתם מרגישים שאתם מעדיפים להיכנס לבידוד, מאשר לחגוג. זכרו שזו רק תקופה, וחשוב שלא תגזימו עם הפסימיות.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מרגישים קצת כבדים ושקשה לכם להניע את עצמכם לעשייה. שבוע שמוציא מכם את הצד המיסטי-פילוסופי שלכם. נסו שלא להיסחף לכיוון הפסימי מדי או האופטימי מדי ובעיקר תתכוננו לשבוע הבא שיש בו פוטנציאל להתחלה חדשה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם נשארים אופטימיים ומתעקשים לחגוג את החג. זה שבוע שבו השמחה והקלילות האופייניות לכם יהיו כל כך חשובות לסביבה שלכם, אז פזרו מהן בנדיבות.

מזל גדי: גם השבוע יחסית רגוע, ויחסית לשאר המזלות אתם גם מצליחים לא להיסחף לראייה שחורה מדי. שבוע שבו עדיף שתנסו קצת להצטרף לאווירת החג, גם אם זה דורש מכם מאמץ.

מזל דלי: שבוע עם דגש כבד על המזל שלכם ונראה כאילו העולם דורש מכם יותר מדי, עד שאתם מבינים שרוב הדרישות הן שלכם מעצמכם ורוב הביקורת היא ביקורת עצמית. שבוע שבו חובה עליכם לחגוג קצת ולהכניס קצת הומור לכל הכובד הזה.    

מזל דגים: שבוע שבו אתם חוגגים את החג, את ימי ההולדת, ונותנים דוגמא לאלו שמסביבכם שעדיף לשמוח מאשר לדאוג על כל מה שאין לנו שליטה עליו. עם מרקורי במזל שלכם אתם גם היחידים שמצליחים לסיים משפט ברור.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם חיבור להשראה ולרוחניות שבה חשוב מאוד להקפיד על חיבור קבוע לאדמה כדי לקרקע את עצמכם.

שבוע טוב וחג שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.