ביום רביעי מגיע הירח המלא של חודש אדר א'. הירח במזל אריה והשמש במזל דלי מביאים איתם אווירה של התמודדות עם ההשלכות של המגפה. גם אלו שקשורים לתופעות הלוואי שנשמע עליהם עוד ועוד ועוד, ויותר מזה, ההתמודדות עם תחושת הפוסט טראומה וחוסר האמון בכל מה שסיפרו לנו עד עכשיו. הירח המלא מצד אחד מציף פחדים שכבר לא באמת רלוונטיים, אבל מהצד השני כאילו משחרר אותנו ומפזר אותנו לכיוונים שונים שבהם אנחנו יכולים להתמקד בחיים האישיים שלנו ואיך אנחנו משפרים אותם ומכניסים לתוכם יותר ממה שאנחנו אוהבים לעשות. כך שהשבוע תומך בחיבור פנימי לתחביבים שלנו, לעשייה שיש בה הנאה, וככל שיש יותר מזה כך יהיה קל יותר להתמודד עם דרישות היום יום.

ביום שני יום האהבה הלועזי, ולנטיינ'ס, מזכיר לכולנו שאפשר וכדאי ליצור קשרי אהבה חדשים. אחרי נסיגת ונוס לא פשוטה שעברנו, מגיע הזמן שבו אפילו אלו שכבר הרימו ידיים והתייאשו ממערכות יחסים, פתאום נזכרים בתשוקה, פתאום מגלים שהם רוצים ליצור קשרים חדשים ואפילו מוכנים להעז ולעשות צעד בכיוון. מרקורי חוזר למזל דלי גם ביום שני, ומקל קצת על האווירה הכבדה, ואפילו נותן את האומץ למי שחושש לעשות את הצעד הראשון.

צמידות ונוס ומרס במזל גדי ממשיכה ועוזרת לרבים להתחבר מחדש אל התשוקה וגם אל הרצון האישי. שבתאי ללא זוויות משמעותיות השבוע, כאילו מפנה זמן ומקום לעשיית הדברים שאנחנו אוהבים לעשות ולא רק מה שחייבים לעשות. יופיטר בזווית הרמונית לאוראנוס גם עוזר לחיבור הפנימי למקום שבו הייחוד האישי שלנו נמצא, הכישרון הפרטי שלנו, בלי שום צורך להוכיח שום דבר לאף אחד.

סה"כ השבוע הקרוב שווה לעשות יותר ממה שאתם אוהבים, ולזכור שזו הדרך פשוטה והקלה לבריאות פיזית ונפשית.

אסטרולוגיה של מפת המדינה 2022

כמה מילים על המעברים שקורים עכשיו במפת המדינה: במפת הלידה של מדינת ישראל פלוטו ושבתאי נמצאים במעלות 12 ו-16 במזל אריה.  כשאוראנוס ושבתאי היו ביחד במעלה 12, קמה הממשלה הנוכחית. בינתיים היו הנסיגות ואז הפלנטות חזרו להילוך ישיר, כששבתאי בשבוע האחרון היה במעלה 16 בדיוק ממול לעצמו במפת הלידה. מה שקיבלנו עם המעבר הזה, זה את הפרסום על המעקבים הלא חוקיים בחסות החוק, או המשטרה. במהלך חודש מרץ אוראנוס יחזור למעלה 12 וישפיע על פלוטו של מפת המדינה, עם עוד ועוד תגליות על שימוש בטקטיקות של מאפיה, בחסות החוק. בחודש אפריל שבתאי יגיע למעלה 23, שבה הוא מפעיל את השמש של מפת המדינה וישפיע בשני מישורים: הראשון הוא לחץ בינ"ל להגיע להסדרה והשני הוא התפתחויות שקשורות במשפט נתניהו. בינתיים, הדיונים על הנושאים הכלכליים ממשיכים וממשיכים ואולי רבע מהם גם יצא לפועל.

התחלה של שינוי אמיתי ביחס שבין האזרח לשלטון ולהפך, יגיע רק עם עונת הליקויים של אוקטובר-נובמבר 22.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שממשיך את התנופה של שבוע שעבר, ומביא איתו הזדמנויות למצוא בתוככם גם את התשוקה, גם את החיבור וגם את המקום שבו אתם נזכרים שיכול להיות לכם כיף.

מזל שור: שבוע עם אנרגיה שממשיכה לעזור לכם ליצור קשרים חדשים ומחודשים עם הסביבה שלכם. רובכם מתמקדים בנושאי קריירה השבוע ואכן יש לכם הזדמנויות טובות להתקדם בתחום שלכם.

מזל תאומים: מיום שני נהיה לכם הרבה יותר קל. חוש ההומור חוזר אליכם, ואתם מצליחים להתחבר מחדש לתחומי העניין שלכם, לתחביבים שלכם ולמקומות שבהם אתם פשוט נהנים להיות אתם.

מזל סרטן: הירח המלא מציף אצל רבים מכם את תחושת חוסר האמון והתמודדות עם ההשלכות של שנתיים של הפחדות. רבים מכם יצליחו למצוא בתוככם את המקום שמזין אתכם וממנו להתחבר אל מה שמשמח אתכם, ומשם למצוא את השקט אליו אתם מייחלים.

מזל אריה: הירח המלא במזל שלכם מציף אצלכם את תחושת חוסר האמון בכל מה שהאמנתם בו עד עכשיו. זה השבוע שבו מומלץ לכם להתחבר מחדש אל התחביבים שלכם והעיסוקים שממלאים אתכם ומעשירים אתכם, גם אם הם לאו דווקא קשורים לעבודה.

מזל בתולה: מיום שני חוש ההומור חוזר ויחד איתו גם רצון לצאת יותר, להיפגש ולעשות כיף. תוך כדי שאתם באווירה הזו, אתם שוכחים לדאוג ומגלים שנמאס לכם מכל הדאגות האלה ושבאמת עדיף פשוט להתמקד במה שחשוב לכם בלי לחכות לאישור מאף אחד.

מזל מאזניים: שבוע שבו רבים מכם מגלים מחדש את השאפתנות הפנימית שלכם, זו שממנה אתם גם מבריקים בעבודה, וגם יודעים למלא את שעות הפנאי בעניין וביופי. שבוע טוב להתמקדות בנושאי הקריירה עם קצת יותר תעוזה שמוכיחה לכם שאתם כן יכולים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם נזכרים שיכול להיות גם כיף בחיים, במיוחד כשאתם עושים את מה שאתם אוהבים לעשות. השבוע גם יהיה לכם קל למצוא פרטנרים לתחביבים שלכם ואיכשהו גם מצליחים לחבר את זה לקריירה שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם בלי להתכוון מוצאים את עצמכם יוצאים קצת מהקווים, מרשים לעצמכם להעיז, ומזעזעים קצת את הסביבה. מדובר בזעזוע חיובי שרק עוזר להם לצאת קצת מהקיבעון ולהצטרף אליכם למשהו קצת שונה ובעיקר מעניין.  

מזל גדי: שבוע שממשיך את הנחישות המחודשת שלכם ועם יותר אומץ משבוע שעבר. תחושת חוסר האמון במערכת, רק מדרבנת אתכם לחפש ולמצוא את האמון בעצמכם ובמקום שלכם לעשות את הטוב והנכון.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו עוד הקלה מהכובד. מרקורי חוזר למזל שלכם ומחזיר לכם את יכולת הדיבור, וגם את ההומור שנעלם בתקופת הנסיגה. בימים חמישי עד שבת יש לכם גם תנופה וקצת מזל. שימו לב שמדובר במזל שמתחבר למי שעושה, ולא למי שרק מצפה ותכלס לא עושה כלום.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה יש תנופה ועזרה לצעדים שתעשו. שנה שבה מומלץ לתת מקום לתחביבים שלכם ולקבל את העושר הפנימי שמגיע עם העיסוק בהם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מעיזים יותר, ומגלים שאתם אכן יכולים יותר. שבוע עם הרבה מקום לבחירה שלכם ומקום להעשרה פנימית, בלי הצורך הנוראי להוכיח משהו למישהו, אלא רק הכיף של הרגע.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.